Guest Bobbel

C&PV 22.august 2009

151 indlæg i dette emne

Annonce ♥

He he det kunne ellers være genialt hvis det kom når man kaldet :balloons:

men: WAUWWWWWWWW!

De er altså mega fed - specielt den han selv har bygget!!

Jeg viste dem lige til PV, og han gav sig

- han kan godt se der er noget over dem (så hvem ved det kan være jeg får lov at køre i en ) :balloons:

men er glad for at høre det med varmen er en fjer der er blevet til 5 høns

-så næste gang min far nævner det, må jeg jo lige fortælle ham at jeg har hørt fra en tidliger formand for VW klubben at det i teorien godt kan lade sig gøre, men han aldrig har hørt det har fundet sted :balloons:

0

Del dette indlæg

Har du kigget over til pantalonesgnomo (Anne) Hun vil også gerne køre i bobbel og har masser af billeder. Er bare lige lidt for træt til at linke til dem - sorry.

Det er nogen gode ting du finder :balloons: I skal nok få en gennemført fest, uanset hvilket sted i vælger.

Mit for og imod argument til havefester, er at holder man fest i haven, kan man dårligt tillade sig et helt stort skrud af en kjole, da det ikke er så praktisk. Men hvis du vil ha en enkel, slank model, vil den egne sig fint til såvel have som fest-lokaler.

mvh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil da lige smutte over og kikke hos hende, tak for tippet.

Hjemme hos mine forældre bliver det ikke rigtig have fest, det er sådan en rustik gildesal de har...

så er ikke så bange for det med kjolerne...

men forstår godt hvad du mener med at det sætter nogle andre rammer

fx har vi snakket lidt om musik - for det virker over kill med et 3 mands sving band og pianist :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UHU tak fordi du tænkte på mig :denmarkflag:

Jeg har lige brugt 2 timer på den hjemmeside - der er bare så meget godt!

Er helt vild med det birdecage... men tror jeg vil have rigtigt slør på, jeg får jo aldrig muligheden igen...

Her er lige lidt af det jeg forelskede mig i:

Synes den her taske er lige i øjet af temaet

post-21395-1202236652.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor?

Vi kan jo ikke finde ud af hvor festen skal holdes, men snakker om ar gøre det hjemme ved mine forældre.

Et rigtig stort minus er toilet forholdene, men den anden dag sagde min far:

"jeg har tænkt på at lave et toilet oppe i hanagen"

så wubti så var det problem løst - som om det var det nemmeste i hele verden :cheerleader3:

og min mor er begyndt at samle på tallerkner til bryllupet;

"nu er det ikke fordi I skal føle jer pressede til at holde det her"

nej søde mor det gør vi skam heller ikke :cheerleader3:

Så jeg tror vi er kommet frem til vi holder det hjemme ved dem,

jeg synes jeg kan fornæmme de sætter en virkelig stor ære i det.

Desuden griber jeg mig selv i at blive revet med, det skal være så fint og det skal være så stort

- men når jeg så lige stopper op og tænker mig om - er det jo slet ikke sådan vi er som mennesker, og festen skulle jo også gerne afspejle os...

Dybe tanker her ud på den sene aften :cheerleader3:

Men i får da lige et lille billed af "min kirke" som det nok ender med

post-21395-1204754135.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blomster

Vi har meget svært ved at beslutte hvilke blomster vi skal vælge,

for på den ene side kunne det bare passe super godt med dyb røde fløjelsroser til temaet + de er jo super romantiske,

men på den anden er jeg også helt vild med blå hortencia, og det giver jo et lidt lettere look...

men her følger to billed potpori...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak - ja det er bare rigtig dejligt,

for det fylder utrolig meget når man ikke har det på plads.

Jeg må lige tage nogle billder af det næste gang vi er hjemme,

så i kan se hvordan det ser ud.

Jeg tror egentlig jeg synes bedst om roserne,

de passer godt til temaet og der er sådan en lang vinduskarm hvor man kan sætte et enketl rose hoved (som på billedet)

plus PV er også mest til roserne...

Men snakkede faktisk også lidt om gerbare...hm...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolen

ÅH jeg har fået den bedste mail i dag:

Hej Camilla

Ja Adam er en kjole fra kollektionen 2006 og derfor har vi den ikke længere i butikken, men vi kan stadigvæk sy den til dig. Dvs. at vi gennem Pronovias i Spanien kan få syet en ny kjole i den størrelse du skal bruge, det vil tage 3 mdr. Du har altså ikke mulighed for at prøve kjolen inden den kommer hjem til butikken, men vores Panayotis garanti lover dig at, lever kjolen ikke op til dine forventninger bytter vi den gerne til en anden, men vi returnere ikke dine penge.

Vi har imidlertid en kjole i samme stil og snit i butikken også fra Pronovias. Den hedder Diamante og kan ses på www.panayotis.dk

Du er velkommen til at ringe for tidsbestilling på telefon 7582 9091 eller for yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen

Janne Bro Bertelsen

Panayotis

Jeg er så :cheerleader3: for det er bare min drømme kjole!

post-21395-1205166000.jpg

Redigeret af Bobbel
0

Del dette indlæg

Kjolen

ÅH jeg har fået den bedste mail i dag:

Hej Camilla

Ja Adam er en kjole fra kollektionen 2006 og derfor har vi den ikke længere i butikken, men vi kan stadigvæk sy den til dig. Dvs. at vi gennem Pronovias i Spanien kan få syet en ny kjole i den størrelse du skal bruge, det vil tage 3 mdr. Du har altså ikke mulighed for at prøve kjolen inden den kommer hjem til butikken, men vores Panayotis garanti lover dig at, lever kjolen ikke op til dine forventninger bytter vi den gerne til en anden, men vi returnere ikke dine penge.

Vi har imidlertid en kjole i samme stil og snit i butikken også fra Pronovias. Den hedder Diamante og kan ses på www.panayotis.dk

Du er velkommen til at ringe for tidsbestilling på telefon 7582 9091 eller for yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen

Janne Bro Bertelsen

Panayotis

Jeg er så :cheerleader3: for det er bare min drømme kjole!

post-21395-1205166000.jpg

Den er virkelig også smuk!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer