ying

Boudoir fotografering i nordjylland

14 indlæg i dette emne

Hej tøser.. :jul 15:

Jeg går og pønser lidt på at kaste mig ud i nogle boudoir billeder som morgengave, men hvor kan man få taget sådan nogle i nordjylland? Det er vel ikke alle fotografer der gør det? eller......?

Er der nogle der kender en god en?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg går og pønser lidt på at kaste mig ud i nogle boudoir billeder som morgengave, men hvor kan man få taget sådan nogle i nordjylland? Det er vel ikke alle fotografer der gør det? eller......?

Jeg fik engang lavet nogle billeder til min kæreste, og jeg havde det altså nok lidt underligt med at vise mig på den måde foran en fremmed fotograf, så jeg købte simpelthen en sort/hvid-film og fik en rigtig god veninde til det i stedet. Det var ret afslappet, og resultatet blev udmærket.

Det er også en måde at spare penge på, hvis det skulle være.

Man kan jo også sagtens tage billederne digitalt nu om dage, og så er de jo til at redigere.

Janne.

0

Del dette indlæg

Hej Rikke,

jeg brugte Fotografen i Pandrup - prøv at google hende, hun har en hjemmeside....

hun var rigtig sød, og selvom det var en noget anderledes situation at blive fotograferet i let påklædt tilstand, var det meget afsplappet...

hun var også meget rimelig i pris, synes jeg!!

Jeg ved, at Majken (Holm, hedder hun vist nok) brugte hende - og Majkens billeder ligger i hendes tråd.... Mine er i samme stil - med det meget sorte; jeg synes det giver nogle meget flotte, anderledes billder!! Det virker meget moderne og passer bare i det hele taget rigtig godt til vores stil i indretning osv., så det var helt perfekt!!

Derudover har også "Den utålmodige" herindefra fået taget billeder ved Fotografen i Pandrup (måske ligger der også et enkelt billede i hendes tråd)....

God fornøjelse med det!!

KH Louise

0

Del dette indlæg

Jeg fik engang lavet nogle billeder til min kæreste, og jeg havde det altså nok lidt underligt med at vise mig på den måde foran en fremmed fotograf, så jeg købte simpelthen en sort/hvid-film og fik en rigtig god veninde til det i stedet. Det var ret afslappet, og resultatet blev udmærket.

Det er også en måde at spare penge på, hvis det skulle være.

Man kan jo også sagtens tage billederne digitalt nu om dage, og så er de jo til at redigere.

Janne.

Hej Janne

Det var faktisk en meget god ide.. Men jeg tror egentlig at jeg ville have det bedre med at stå overfor en der gør det til dagligt, end en god veninde.. Det ville jeg nok have det lidt underligt med.. Men tak for forslaget! Det er jo et godt sparetip om ikke andet.. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Rikke,

jeg brugte Fotografen i Pandrup - prøv at google hende, hun har en hjemmeside....

hun var rigtig sød, og selvom det var en noget anderledes situation at blive fotograferet i let påklædt tilstand, var det meget afsplappet...

hun var også meget rimelig i pris, synes jeg!!

Jeg ved, at Majken (Holm, hedder hun vist nok) brugte hende - og Majkens billeder ligger i hendes tråd.... Mine er i samme stil - med det meget sorte; jeg synes det giver nogle meget flotte, anderledes billder!! Det virker meget moderne og passer bare i det hele taget rigtig godt til vores stil i indretning osv., så det var helt perfekt!!

Derudover har også "Den utålmodige" herindefra fået taget billeder ved Fotografen i Pandrup (måske ligger der også et enkelt billede i hendes tråd)....

God fornøjelse med det!!

KH Louise

Hejsa Louise!

Tusind tak for det! Jeg vil da lige kigge nærmere på hende.. Synes jo det er en ret fed ide, og alle siger jo at det er en fed oplevelse.. Det er jo ikke noget man sådan gør til hverdag... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Hvis du ikke har trukket af på en fotograf, så skulle du tage og overveje dem her: link. Det er nogle amatør-fotografer i Aalborg med eget studie, der er enormt dygtige, og behagelige at arbejde med. Jeg fik lavet nogle af mig selv, og sammen med min forlovede. De anvender mange spændende teknikker, som at "male med lys", "skygge billeder" m.m..

Jeg kan evt. sende dig et par af de billeder jeg fik taget, hvis du ønsker at se hvad de kan og hvad "male med lys" betyder (du får selvfølgelig kun de "uskyldige" billeder, som ikke må distribueres videre) :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle betale 150 kr for ialt 3 timers fotosession - biiiiilligt.

0

Del dette indlæg

Hej Rikke

Hvis du ikke har trukket af på en fotograf, så skulle du tage og overveje dem her: link. Det er nogle amatør-fotografer i Aalborg med eget studie, der er enormt dygtige, og behagelige at arbejde med. Jeg fik lavet nogle af mig selv, og sammen med min forlovede. De anvender mange spændende teknikker, som at "male med lys", "skygge billeder" m.m..

Jeg kan evt. sende dig et par af de billeder jeg fik taget, hvis du ønsker at se hvad de kan og hvad "male med lys" betyder (du får selvfølgelig kun de "uskyldige" billeder, som ikke må distribueres videre) :thumbsupsmileyanim:

Jeg skulle betale 150 kr for ialt 3 timers fotosession - biiiiilligt.

150,- kr. for 3 timer! Det må da være sort arbejder ;)

Redigeret af Ulla I
0

Del dette indlæg

hehheh, umiddelbart nej. Det er ikke sort arbejde, men jeg kan dog ikke sige det med garanti - der er jo sort arbejde alle vejne!!!

Det man betaler for, er udelukkende materiale. De er som sagt amatører og gør deres arbejde "gratis" her i starten for at få et navn! Jeg kender dem ikke personligt, så jeg kan ikke udtale mig yderligere udover, at de var billige, professionelle og tog nogle kanon billeder :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Som der er en der allerede har nævnt, fik jeg også taget billeder hos Fotografen i Pandrup, som også har nogle eksempler på sin hjemmeside her. Jeg har et enkelt billede i min planlægstråd, som der er link til herunder, og ellers kan jeg maile nogle flere, hvis du har lyst? (I så fald, så send mig en PM, da jeg sjældent er herinde mere). Hun skal i hvert fald have kæmpe ros, for både dem og vores bryllupsbilleder (som også er i min tråd) - hun er super godt til at fange "de gode" billeder i første forsøg og få en til at slappe helt af!

Knus fra Mona

Redigeret af Den utålmodige
0

Del dette indlæg

Vil bare lige påpege, at den fotoklub der er linket til tidligere der kun tager ca 150 kr for ca 3 timer IKKE arbejder sort. Det er en klub, og de fotograferer ikke for at tjene på det. Derfor kan de gøre det så billigt. De er amatører, men jeg synes billederne er lige så flotte som de professionelles (har faktisk set prof. billeder, der ikke var nær så gode som dem disse amatører tager).

Jeg ved dette med 110% sikkerhed, da min mand er en af fotograferne. Og så smider jeg lige linket igen: Foto14

PS. Det ville være en god ide at kontakte dem i god tid, da jeg ved, at deres kalender er fuld et stykke ud i fremtiden - formentlig et par måneder (sådan plejer det at være). Til gengæld er de som regel ret hurtige til at behandle billederne bagefter.

PPS. Har lige snakket med min mand (i en anden sammenhæng) og spurgte lige til klubbens tidspres, og lige for tiden er de ikke så hårdt spændt for, så der er mulighed for at komme til allerede i april... Send dem en mail via deres hjemmeside, hvis det har interesse.

Redigeret af Kamstrup Christensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej alle sammen! :thumbsupsmileyanim:

havde for en stund egentlig glemt at jeg havde oprettet tråden, for jeg var faktisk kommet lidt væk fra morgengavetankerne.. :)

Jeg synes stadig jeg lidt går rundt i en tænkeboks.... hmmm.... tror lige jeg vil prøve at se nærmere på de fotografer I nævner... :) Tusind tak for alle jeres svar! :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer