wombat3010

Heidi og Michael 30/08-08

386 indlæg i dette emne

Ja nu er det vist også tid for mig at lave en planlægningstråd. Michael og jeg skal giftes den 30.aug 2008. Indtil videre er det mest mig der går op i planlægningen, så jeg er ved at blive en rigtig bridezilla, dog er han ved at lære at sige ja på de rigtige tidspunkter :boohoo:

I starten skulle det bare være et lille bitte bryllup, men der er så mange vi (især jeg) vil have med fra familien, så nu nærmer vi os de 60 gæster.

Den 11. nov købte jeg min kjole- jeg havde været ude dagen før for at prøve sammen med en veninde, da mine forældre ikke kunne den 10. Det var meget vigtigt for mig at de kom med, da de betyder utrolig meget for mig og jeg vidste det ville betyde meget for min far- han blev ramt af en blodprop i Aug og er blevet noget anderledes end før, men hans datter er stadig hans lille prinsesse.

Vi skal vies i Hedeagerkirken af præst Leif Kallesen- Det er min Barndoms/ungdoms kirke, hvor jeg har været aktiv i forbindelse med spejder (KFUK). Leif er far til min gamle veninde Lene. Kirken er nok en af de grimmeste der findes, men det er jo det indre der tæller :cheerleader3: Det bliver en meget smuk vielse er jeg ikke et øjeblik i tvivl om; og jeg håber at han kan få flettet noget fra 1. korrinther brevet ind- det er et utrolig smukt vers:

Kærlighed er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, Kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. Den finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden. Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt. Kærligheden hører aldrig op

Festen bliver holdt i et forsamlingshus, og vi har en kogekone til at lave maden, dog er menuen ikke på plads, men der er jo også god tid

Og så er der da også lige en lill huske læiste- jeg har valgt at rykke den op, da jeg synes man bedre kan navigere i min tråd

Huskeliste:

Dato: 30. Aug2008

Kirke: Hedeagerkirken Kirken Her er kirken

Præst: Leif Kallesen

Tid: kl 14 (håber vi) ellers kl 15

Feststed: Sinding forsamlingshus, Herning

Bryllupsnat:

Bryllupsrejse: Gran Canaria (dog før brylluppet)

Brudepiger: Tine (veninde), Anne Sofie (Michaels datter), Anne (min niece)

Toast master; Michael Iversen (ven til mig)

Fotograf: Kim (ven af familien)- ikke helt tjek på endnu

Musik: Ikke tjek på, mine forældre sørger for det

Mad: Kaja (kogekone) Mine forældre betaler, dog bestemmer vi menuen

Brudekjolen: er købt hos Brud og fest gården i Demstrup Min smukke kjole

Skørt: lejes hos Brud og fest gården

Sko og slør: Samme sted som kjolen

Diadem: Mangler

Lingeri: Mangler

Strømper+ bånd: mangler

Armbånd: låner af svigermor

Halskæde: En enkelt perlekæde, dog modtager jeg gerne ideer til halskæder der matcher min kjole

Ringe: regner med at købe dem hos Chanti; Har i nogen erfaringer??

Frisør: Salon Streethair i Herning frisureideer

Make up: Camillas hudpleje i herning make up

Brudebuket: Blomsterhuset i herning skal lave den- og dette er ca stilen:brudebuketter

Invitationen Bordkort og serviet

Redigeret af wombat3010
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup. Dejlig dato, skal selv giftes den dag. Sikke en smuk kjole du har fået købt dig.

Glæder mig til at følge dig!!!

Glædelig jul :jul4:

Ja Chelle- vi kan hurtigt blive enige i at det er en god dag :boohoo:

Hvor meget går i op i jeres bryllup nu? Michael synes til tider jeg er noget fjollet, fordi han skal tage stilling til alt muligt, jeg kommer og spørger om, om han ikke lige synes dit og lige synes dat. Men han synes også det er sødt jeg gør det, Han har prøvet turen før, men det var et helt andet bryllup

Hvornår sender i invitationer ud? Jeg regener med at plyndre en panduro butik i uge 7- der har jeg ferie og så gå i gang med at lave dem, og sende dem ud i marts ca?? Hvad gør i??

Heidi

0

Del dette indlæg

Hej og velkommen til :cheerleader3:

Du har måske ret i at kirken ikke er særligt smuk. Men det er kjolen så til gengæld :boohoo:

Det står i opskriften på mænd, at de skal synes kvinderne blier lidt bizarre og begynder at bekymre sig om alverdens ubetydelige detaljer i AALT for god tid. :cheerleader3:

Fortsat god planlægning - det bliver spændende at se, hvad i finder på :cheerleader3:

mvh maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til :biggrin:

Du har måske ret i at kirken ikke er særligt smuk. Men det er kjolen så til gengæld :ilovebryllupsklar:

Det står i opskriften på mænd, at de skal synes kvinderne blier lidt bizarre og begynder at bekymre sig om alverdens ubetydelige detaljer i AALT for god tid. :balloons:

Fortsat god planlægning - det bliver spændende at se, hvad i finder på -HAHA-

mvh maria

Nå men så er Michael jo bare helt normalt, så er jeg ganske rolig

jeg ville gerne have haft at præsten ville ud til en anden kirke, men det sagde han nej tak til og det skal være Leif der vier os, kun han kan gøre det rigtigt, føler jeg. Han har altid været der for os i de hårde tider, og han er det dejligste menneske, så jeg må leve med at Kirken er, skal vi kalde den moderne :fløjt:

Og tak for jeres mange dejlige svar

0

Del dette indlæg

Aiii jeg er bagud... Velkommen til BK :balloons:

Har først set din tråd nu. Dejligt at i har styr på en masse allerede og sikke en smuk kjole! :ilovebryllupsklar:

Du bliver helt sikkert både din far og Michael's prinsesse på din bryllupsdag. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiii jeg er bagud... Velkommen til BK :balloons:

Har først set din tråd nu. Dejligt at i har styr på en masse allerede og sikke en smuk kjole! :ilovebryllupsklar:

Du bliver helt sikkert både din far og Michael's prinsesse på din bryllupsdag. :biggrin:

Jamen Marie- jeg har været syg i 3 uger nu med en ondsindet virusinfektion, og jeg kan ikke ligge i sengen hele tiden, så jeg har lavet meget her de sidste par uger.

Micahel synes jeg er godt tosset :fløjt: Men hvem er mest tosset- han vil giftes med mig- hehe -HAHA-

Heidi

0

Del dette indlæg

Vil gerne hjælpe dig med at forklare hvordan man linker, men forstår ikke helt dit spørgsmål?

Hej Shiba

Jeg skal prøve at forklare: mange har i deres planlæningstråde et index, hvor de linker til deres egne billeder i samme tråd, altså så dem der læse kan klikke billederne frem, ved at trykke på linket, istedet for at man skal kigge igennem 10 sider for at finde billedet af kjolen, forstår du nu?

Heidi

0

Del dette indlæg

Aiii jeg er bagud... Velkommen til BK :biggrin:

Du bliver helt sikkert både din far og Michael's prinsesse på din bryllupsdag. :fløjt:

Jamen Marie- jeg har været syg i 3 uger nu med en ondsindet virusinfektion, og jeg kan ikke ligge i sengen hele tiden, så jeg har lavet meget her de sidste par uger.

Micahel synes jeg er godt tosset -HAHA- Men hvem er mest tosset- han vil giftes med mig- hehe :oops:

Heidi

Jeg er sikker på at det er vores mænd der er mest tossede, for de aner ikke hvad de går ind til... muhahahaha! Der er en zilla gemt i alle, nogle værre end andre. :balloons:

0

Del dette indlæg

Vil gerne hjælpe dig med at forklare hvordan man linker, men forstår ikke helt dit spørgsmål?

Hej Shiba

Jeg skal prøve at forklare: mange har i deres planlæningstråde et index, hvor de linker til deres egne billeder i samme tråd, altså så dem der læse kan klikke billederne frem, ved at trykke på linket, istedet for at man skal kigge igennem 10 sider for at finde billedet af kjolen, forstår du nu?

Heidi

Ja ok. Her kommer en forklaring, som jeg håber du kan bruge.

Hvert indløg har # nummer i højre hjørne. Klik på det og kopier den "kode" der kommer frem.

Derefter går du tilbage i dit først indlæg, trykker edit og vælger fuld redigering.

Her trykker du på det lille ikon med en grøn baggrund og grønt kryds. (under skriftyper, nummer 4 fra højre)

Så kommer der en lille box frem. Slet det der står og indsæt i stedet den kode du kopierede før.

Så kommer der en ny box. Her kan du skrive hvad du vil. (fx "se kjole her") for det du skriver, bliver det der kommer til at stå i selve linket.

Tryk OK og så er det gjort.

Håber det var forståligt. Prøv. Hvis det går i kage, så spørg bare løs.

0

Del dette indlæg

Så fik jeg også taget nogle billder af bordpynten, eller det jeg regner med skal laves til bordpynt- det er taget fra et blad, derfor den dårlige kvalitet, så håber i kan bære over med mig- det var mere så i kunne se ideen. Jeg regner med farverne skal holde i creme, guld og sart grønt

post-30837-1198240246.jpg

post-30837-1198240258.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer