Guest frukold

Mig som lillymodel???

23 indlæg i dette emne

Hej Tøser.

Jeg har brug for lidt hjælp!

Jeg var i Lilly igår for at prøve brudekjoler. Det var en god oplevelse!

Ekspedienten spurgte mig til sidst om jeg havde lyst til at gå model for lilly på bryllupsmesse i herning... What, tænkte jeg lige!! Jeg skulle så gå rundt en hel dag i en brudekjole og få sat hår og lagt make up. Og jeg skulle på podiet to gange. Det ville være en super fed oplevelse og kunne være vildt sjovt. Men...

Min kæreste er ikke så lun på ideen. Tanken om jeg skal gå med en herremodel en hel dag og se forelsket ud gjorde ham lidt ked af det og han ville ikke have lyst til at komme og se mig.

Jeg ville heller ikke selv få noget ud af messen og ville også hellere at min kæreste skulle se mig i min "rigtige" kjole. Hvad nu hvis han forelskede sig i den jeg havde på til messe?? Han siger at jeg helt selv skal bestemme...

Ved ikke lige hvad jeg skal gøre?

Mange klem fra Annette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh - hvilket dillemma...

Men også sikke en ære at blive spurgt om det - du må jo have set gudeskøn ud :cheerleader3:

Hvis det var mig, så tror jeg faktisk også jeg ville sige nej tak. Det kunne være en superfed oplevelse ingen tvivl om det, men hvis din kæreste ikke har det så fedt med det, så synes jeg faktisk at det er et godt argument imod.

Desuden, så er du så tæt på selv at skulle stå rigtig brud, at jeg måske tror det vil tage glansen af noget af dit eget bryllup. Forstået på den måde, at bryllup er jo lidt "prinsesse for en dag" - og nu skal du også være det til messen. Så det med "for en dag" forsvinder jo lidt, for du har prøvet det før. Din kæreste kommer til at se dig som brud før dit bryllup - og suset når han ser dig komme gående op af kirkegulvet vil jo nok forsvinde lidt - For mig, er noget af det jeg glæder mig allermest til, det øjeblik hvor han ser sin tilkommende komme op ad gulvet :cheerleader3:

Hvis du nu ikke lige skulle giftes nu eller måske var gift, så ville jeg ikke betænke mig så meget. Så kunne det da være vildt sjovt at prøve :angry:

Bare lige min lille mening...

0

Del dette indlæg

Jeg tror også jeg vil sige nej tak.. Selvom det da uden tvivl må være en rigtig fed oplevelse..

Men jeg glæder mig også selv mest til det øjeblik min mand ser mig som brud for første gang, og det ville da være lidt ærgeligt at have set en som "brud" med brudekjoel på til sådan en messe..

Og når han så har det lidt dårligt med det vil jeg heller ikke gøre det..

Men da fedt de spurgte dig :angry:

0

Del dette indlæg

Jeg ville være enormt beæret over at blive spurgt.... Og så ville jeg lade det blive ved det!

Men må vi lige se et billede, eller hvad?! :angry:

:cheerleader3:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Heh hej

Stemmer i her. Det vil heller ikke blive en rar oplevelse nu, hvor du er nødt til at gå model, med tanken om at din kæreste ikke er begejstret.

Det vil absolut påvirke din udstråling... Det kommer heller ikke Lilly tilgode, for du vil slet ikke udstråle den glæde og forventning de (og du) så den dag.

Så mener absolut, med al den bagage i tankerne, at du får det bedst ved at sige nej. Spørg dem eventuelt, om de har lyst til at kontakte dig næste gang der er messe. Så er du gift og kan derfor går rundt med alle de dejlige minder i hovedet..

Go vind..

Knus Sanne :angry:

0

Del dette indlæg

Her synger jeg også med.. Jeg ville ikke gøre det, hvis min kæreste ville være ked af det. Det er det ikke værd!! :cheerleader3:

Men hvor cool at de spurgte dig!! Jeg vil også se billeder!!!

Janne.

Hej

Tak for jeres meninger. Det er dejligt at I gider :angry:

Jeg har lige snakket med Ekspedienten hos Lilly og sagt at jeg ikke havde lyst. Det er ikke det værd og jeg ville slet ikke have det godt med det. Jeg vil hellere nyde dagen på messen sammen med min kæreste. Det betyder heller ikke så meget. Jeg tror, at det var "in the heat of the moment" at jeg blev grebet :cheerleader3:

Da det jo så heller ikke ender med en Lillymodel for mig, ville jeg også synes at det ville være lidt mystisk...

Men vil I se billeder fra Lilly alligevel?

Klem Annette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis din kærste bliver ked af det synes jeg ikke du skal gøre det uanset hvad vi så synes og mener.

For du løn for det og hvor meget? For det vil nok betyde en del for om jeg ville gøre det.

Hvis lønnen eller goderne var gode gjorde jeg det skam gerne, det med forelskelsen er jo bare noget man leger, ligesom når man som barn legede far, mor og børn.

(dermed ikke sagt at din kæreste ikke har ret til at føle som han gør, mig ville det bare ikke genere)

Redigeret af Husse
0

Del dette indlæg

det er da alle tiders chance! Ikke en man bare lige får igen. Hvad så hus du bag efter fortryder at du ikke sagde ja. Jeg må indrømme at jeg synes din kæreste lyder lidt jaloux eller sippet.. Men her hjemme står vi heller aldrig i vejen for hinanden! Jeg kan sagtens vende ryggen til min tilkomne (hvor fedt at skrive.! Og lade ham gøre ting jeg ikke har forstand på eller som jeg synes er underligt. Jeg giver ham plads, tid og rum til hvad han lyster...0jeg stoler 100 på ham. . Og det er jo det, det handler om! Tillid! Jeg ved i hvert fald hvad jeg ville gør hvis jeg fik sådan en fantastisk chance.. Og jeg ved ronnie ville støtte op og komme og se mig

Havde så ikke lige set at du har valgt at lade vær' :angry: hvilket jo også er helt okay ;)

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger altid paint fra computeren til at gøre billederne mindre....

På min computer ligger paint under start, alle programmer, tilbehør, paint.

Jeg kopierer billedet til en seperat mappe (så har jeg stadig det originale), går ind i paint, Filer, Åbn, find billede, Billede, stræk/vrid (ell. ctrl W) - og så skriver jeg som regel 50/50, indtil billedet er småt nok.

Der er sikkert også mange andre måder at gøre det på, men sådan gør jeg !!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde også sagt JA på stedet... Men tror faktisk at jeg ville have bedt emil om ikke at komme... Jeg vil gerne være prinsesse for en dag, men han skal ikke se mig i noget som helst hvidt skrud før den dag jeg træder ind i kirken...

Og hvor er du flot i de kjoler - kan også godt forstå de spurgte!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer