Sign in to follow this  
Followers 0
gitlan

Nogen der har forstand på...

9 posts in this topic

Jeg har købt min kjole og her til aften sad jeg og sammenlignede billedet af mig i kjolen med modelbilledet. Og så opdagede jeg at modelkjolen har langt mere havfruefacon end den kjole, jeg prøvede. Jeg synes, det er pænt med havfruefaconen (hvor den går ind ved knæene og så bliver større ved fødderne) - mon min kjole kan syes lidt ind, så den kommer til at ligne den på modelbilledet?

post-31031-1200172472.jpg

post-31031-1200172554.jpg

0

Annonce ♥

Det er jeg nu ret sikker på ikke skulle være noget problem, skal den tilpasses inden?

Så må dette da kunne gå der under. :angry:

0

Jeg tror nu ikke der er forskel på kjolerne - jeg tror modelbilledet snyder lidt; modellen står tydeligvis med det ene ben fremme. - De skal jo få kjolerne til at tage sig så godt ud som muligt, og derfor bruges små tricks som at stå med benene på en bestemt måde, svaje i ryggen, knække i hoften, have armene over hovedet osv.

Desuden kan du også være ret sikker på at de har klemmer mv i ryggen for at få kjolen til at sidde helt perfekt - det har jeg da selv prøvet flere gange ;)

Edited by Chrisling
0

Jeg tror godt, du kan få kjolen syet ind, men jeg er også ret sikker på, at Chrisling har ret

0

Annonce ♥

Hmm I har sikkert ret i, at det er modellen, der står på en finurlig måde. Om en måneds tid skal jeg til tilretning, og så kan jeg spørge om det kan lade sig gøre.

Jeg har tidligere prøvet denne kjole, der havde en rigtig god havfruefacon:

post-31031-1200228744.jpg

0

Problemet er ikke så meget at få den syet ind ned over hofterne, men mere at der skal være en lille smule fylde ved fødderne for, at det ikke ser dumt ud. Og det ved jeg ikke om der er nok stof til... Her ses lige et billede mere.... Det ser ud som om der er meget stof forneden, men spørgsmålet er, om det ikke bare er slæbet... (jeg kan godt mærke at det er 2 måneder siden jeg så min kjole - kan ikke helt huske detaljerne)

post-31031-1200229738.jpg

0

jeg er sikker på at Chrisling har ret.. men har du mon et havfrueskørt inden under? hvis ikke kunne det måske gøre forskellen ved fødderne. Synes iøvrigt du ser smuk ud :griner:-

0

jeg er sikker på at Chrisling har ret.. men har du mon et havfrueskørt inden under? hvis ikke kunne det måske gøre forskellen ved fødderne. Synes iøvrigt du ser smuk ud :griner:-

Jeg tror faktisk du har ret!

Men der er selvfølgelig også forskel på et modelbillede, hvor alt skal se perfekt ud, og kjolen i virkeligheden.

0

Annonce ♥

Mon ikke du kan få den syet lidt ind ? Så der kommer mere havfrueform over den ... iøvrigt en super smuk kjole du har valgt -HAHA-

Du ser fantastisk ud :griner:-

0