jprinsessen

Feststeder i Aalborg-området?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Der findes mange steder i og omkring Aalborg.

Skyde pavillionen

Papegøjehaven

Scheelsminde kro

Sohngårdsholms slot

St. Restrup herregård

Orkideen

Hotel Phønix

Rold stor kro

Luneborg kro

Gl. Vrå slot

Ja, listen kunne gøres endnu længere.

Vi skal selv holde vores fest på Skyde pavillionen og det er nogle rigtig hyggelige og flotte lokaler når der er dækket op til fest. For ikke at tale om omgivelserne. Det er ikke mange steder der er panorama udsigt over Aalborg.

Held og lykke med at finde det helt rigtige sted for jer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jaaaa...hvor hyggeligt. Endelig en med samme dato som mig :0)

Hejsa.

Tillykke med det :thumbsupsmileyanim:

Vi skal selv holde på Gl. Vrå Slot d. 26 juli 2008.

Ellers har jeg også hørt godt om Skydepavillionen og Dronninglund slot.

Andre kender jeg ikke så meget til :cheerleader3:

Mvh Mathilde.

0

Del dette indlæg

Jeg vil VARMT anbefale Rold Storkro. Det er rigtig flotte lokaler, vidunderlig natur, god mad, super professionel betjening og mulighed for overnatning.

Vi holdt vores bryllup der, og det var bare helt perfekt! Hvis vi skulle giftes igen er der ingen tvivl om, at vi ville vælge Rold Storkro igen.

0

Del dette indlæg

Vi var også ved at se nærmere på Rold storkro, da vi har brug for overnatning til de fleste af vores gæster.

Det blev dog noget over vores budget (da vi ikke syntes at vi kunne tillade os at forlange, at gæsterne selv betalte for overnatningen), så vi har i stedet lejet Egense motel ( www.motelegense.dk ) Hvor der følger 25 dobbeltværelser med i en meget rimelig lejepris.

Vi skal så selv stå for det hele, men den opgave mente min far også at han var bedst til, så det har han stået for :cheerleader3:

Men vi sparer ca 500 kr pr kuvert på den måde :thumbsupsmileyanim:

mvh maria

0

Del dette indlæg

der er meget stor forskel på alle de festteder der er nævnt. mit råd er at besøge flere af dem og se hvad de kan tilbyde jer.

og så har i mulighed foe at danne jer et indtryk af stedet samt at se på lokalerne.

det bryllup i har i tankerne skulle jo helst også passe med det sted i ønsker at holde jeres fest. skal det være meget romantisk med store lyssekroner i loftet. eller skal det være mere moderart.

men jeg kan varmt anbefale hotel phønix i aalborg. der holdt vi vores bryllup ( kan godt lide den romantiske stil de har). samt at maden er i top og personalet meget profesionelle.

og så får i overnatning i brudesouiten.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Uden at skuffe nogen, jeg har lige været til bryllup på Gl. Vraa slot.

Det var under al kritik. De havde nok taget lidt for meget ind den dag.

Forretten var dueterrin og smagte ikke af en skid(ok...måske af husblads) En af de kvindelige tjenere havde "butcrack" og var yderst uforskammet i sine "jeg vil gerne være morsom" kommentarer til gæsterne.

Hovedretten var oksemørbrad, den var RÅ og LUNKEN og da jeg gerne ville have stegt den lidt mere, blev den tjeneren sur.

Desserten var noget is halløj, det smagte til gengæld dejligt.

Så til jer der har reserveret, hold dem i ørene, jeg vil i hvert fald aldrig booke hos dem.

Bare en erfaring fra vinteren 2007.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer