Ea bea buksetrold

CHIANTI SMYKKER

17 indlæg i dette emne

Har lige kigget på chiantis hjemmeside. Nøøøøjjj siger jeg bare. Har fundet de fedeste ringe. Og de billigste ringe. ( det er jo næsten helt inligt at en ring kan være SÅ billig )

Nå, men er det KUN en internet forretning, elller hvordan og hvorledes. Og hvorfor står der to priser på deres varer.

Håber i kan hjælpe mig.

Knus

PS. Hvis i vil se ringene, og meget gerne lægge link ind på dem, så er det disse numre.

55172

55173

4721

3421031

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan bestille et prøvesæt, så du får ringene hjem, og kan se om de ser lige sådan ud, som på hjemmesiden..

Er ikke helt sikker på, hvad du mener med de to priser.. Men hvis det er dem jeg tror det er, så er det den vejledende pris, altså hvad den normalt sælges for, og så er der den pris Chanti sælger den for.. Dvs. du kan se din besparelse.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du kan bestille et prøvesæt, så du får ringene hjem, og kan se om de ser lige sådan ud, som på hjemmesiden..

Er ikke helt sikker på, hvad du mener med de to priser.. Men hvis det er dem jeg tror det er, så er det den vejledende pris, altså hvad den normalt sælges for, og så er der den pris Chanti sælger den for.. Dvs. du kan se din besparelse.. :thumbsupsmileyanim:

Jamen normalpris. Er det den pris der bliver taget for ringene i butikkerne, og chianti prisen, er det hvis man bestiller over nettet. Eller?? ellers forstår jeg det ikke.

Knus.

Og KAN de købes i butikker....

0

Del dette indlæg

Jamen normalpris. Er det den pris der bliver taget for ringene i butikkerne, og chianti prisen, er det hvis man bestiller over nettet. Eller?? ellers forstår jeg det ikke.

Knus.

Godaften

Chanti er KUN på nettet, og angiver blot en pris så du kan se hvad den ville koste hvis du købte den i en fysisk butik!

Altså pris 1 : Prisen på ringen i en fysisk butik

Pris 2: Er chanti pris!

Men synes da du skulle læse lidt om dem - Det gøres let og ligetil på deres side :-)))

Fortsat god aften

VH Dorte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus.

Godaften

Chanti er KUN på nettet, og angiver blot en pris så du kan se hvad den ville koste hvis du købte den i en fysisk butik!

Altså pris 1 : Prisen på ringen i en fysisk butik

Pris 2: Er chanti pris!

Tusind takker. NU er jeg så med. Ja ja det er IKKE let for en blondine......(som ikke er det).

Men endnu engang tak.

Jeg har ikke gidet læse om dem. Det skulle jeg nok have gjort....UPS

Men synes da du skulle læse lidt om dem - Det gøres let og ligetil på deres side :-)))

Fortsat god aften

VH Dorte

0

Del dette indlæg

Hej.

Vi har lige modtaget vores ringe fra Chanti. Ingen steder får du en bedre serice - dog syntes jeg at du skal gå ind på deres hjemmeside og læse om dem.

Det vil være ærgeligt hvis du f.x. bestiller en prøveboks også bliver overrasket over at du skal betale fuld pris for dem.....uden at vide det og have finanserne til det.

Der er forskel når du køber noget i en butik og på en hjemmesiden, og det skal man gøre sig klar på inden man handler. For at sikre at man ikke får en finger i klemme :o

De har en super kundeservice som du kan skrive med. De svare inden for relativ kort tid.

-HAHA-:):shopping: Håber I finder den rigtige :shopping::shopping::blink:

Jeg kan kun sige at det er LÆKKER kvalitet hos Chanti.

:blink: Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar.

Men hvad gør jeg så, når de ringe jeg har forelsket mig i, er i den billige ende. Feks tror jeg den dyreste ring, af dem jeg har forelsket mig i koster 400 kroner.

Jeg har gået meget og tænkt over, om det måske er pinligt med sådan en illig ring. Men omvendt så er det nogle fede ring, og lige MIG. Og da det kun r mig der skal have ring på, er det vel egentlig også kun mig der skal bestemme det.... ikke.

Næste spørgsmål er så om, der´er plads til indgraveringen. men det skriver jeg til Chianti og hører dem om.

Er der ikke en der er sød, at lægge billeder ind af de ringe, jeg hentyder til...??

Det er under ringe, og så igen under sølv.

Knus fra mig.

Ps Numrene på ringene står i min første tråd, her om chianti

0

Del dette indlæg

Men hvad gør jeg så, når de ringe jeg har forelsket mig i, er i den billige ende. Feks tror jeg den dyreste ring, af dem jeg har forelsket mig i koster 400 kroner.

Jeg har gået meget og tænkt over, om det måske er pinligt med sådan en illig ring. Men omvendt så er det nogle fede ring, og lige MIG. Og da det kun r mig der skal have ring på, er det vel egentlig også kun mig der skal bestemme det.... ikke.

Næste spørgsmål er så om, der´er plads til indgraveringen. men det skriver jeg til Chianti og hører dem om.

Er der ikke en der er sød, at lægge billeder ind af de ringe, jeg hentyder til...??

Knus fra mig.

Hejsa

Jeg har lagt billeder ind af 3 af ringene her. Den ene af dem kunne jeg ikke finde på varenr.

Men hvis du dobbelttjekker varenr. og skriver det herinde, så skal jeg nok lægge et billede ind af den også. :ilovebryllupsklar:

post-23637-1201983693.jpg

0

Del dette indlæg

:ilovebryllupsklar: WOW hvor er de flotte! Hvis de er lige dig er det da ski...lige meget hvor meget de har kostet. Hvis de så ikke rigtig holde kan du jo ønske dig en ny til din bryllupsdag - eller når I har kobberbryllup eller lignende. Vi har købt de ringe vi godt kunne li' også selv om de ikke var ret dyre.
0

Del dette indlæg

Knus fra mig.

Hejsa

Jeg har lagt billeder ind af 3 af ringene her. Den ene af dem kunne jeg ikke finde på varenr.

Men hvis du dobbelttjekker varenr. og skriver det herinde, så skal jeg nok lægge et billede ind af den også. :ilovebryllupsklar:

Hej.

Tusind tak for hjælpen med at sætte billederne ind.

Hmm, det ser ikke ud til at den sidste ring, er derinde mere. Gad vide om de kun har een ring af den samme model. For så skal jeg jo skynde mig at få bestilt den jeg gerne vil have.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ilovebryllupsklar: WOW hvor er de flotte! Hvis de er lige dig er det da ski...lige meget hvor meget de har kostet. Hvis de så ikke rigtig holde kan du jo ønske dig en ny til din bryllupsdag - eller når I har kobberbryllup eller lignende. Vi har købt de ringe vi godt kunne li' også selv om de ikke var ret dyre.

Først og fremmest. Tusind tak. Jeg synes også de er ret fede. Men har nu svært ved at vælge hvad for en af dem, det så skal være. ha ha.

Hvad for ringe har i valgt. Kan du ikke lige vise mig dem?

Og super god ide, mht at kan få en ny i bryllupsdagsgave, hvis det er.

Knus

0

Del dette indlæg

Hmt om man kan vælge billige ringe så synes jeg da det er op til dig hvad du bedst kan lide.

Du skal bare tænke på at en vielses ring skal kunne holde til rigtig meget, og være noget der i stil kan holde rigtig længe.

Jeg kan rigtig godt lide den sidste ring men den er svær at holde ren, da det ikke er altid man tager en vielsesring af, fx. i haven, når man bager boller, hver gang man vasker hænder mm. Men ellers har jeg kan kun hørt godt om Chanti.

0

Del dette indlæg

HEJ

Jeg modtog i går vores endelige ringe fra chanti og de er bare så fine.

Jeg kan kun anbefale chanti, virkelig god service.

Det fungerer således at du bestiller en prøveboks. Denne boks består af ét eksemplar af den ring du gerne vil have. Størrelsen på ringen er tilfældig. Derudover medfølger en stor boks med 30 (eller lign) ringe i forskellige størrelser. Disse ringe er helt almindelige glatte ringe uden noget som helst. Dog får du sættet med brede ringe hvis det er sådan en du har valgt.

Du betaler ringens fulde pris fra starten og modtager derefter prøvepakken med posten. Er ringen ikke som forventet udfylder du bare det vedlagte papir og at du gerne vil have dine penge igen. Dem får du indsat på din konto - forsendelsesomkostninger ( dem betaler du selv).

Det er super billigt - vi har sparet i nærheden af 1500 kr ved at købe over nettet.

Mht. de to priser de skriver vejl. pris : denne pris er hvis du skulle købe en lignende ring i butikkerne og chanti pris: den pris som du skal betale.

Jeg undersøgte forskellen på prisen ved at gå til en tilfældig guldsmed og vise dem et billede af de ringe vi gerne ville have. de oplyste mig en pris og jeg kunne dermed se hvad jeg havde sparet.

Håber det kunne hjælpe lidt.

knuzzz og held og lykke med købet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer