wombat3010

Jeg, en bridezilla

31 indlæg i dette emne

Ja jeg huserer jo af og til herinde, og en gang i mellem læser jeg nogle indlæg :) Ej jeg er her tit

Somme tider ser jeg at bnogen bliver skuffet af den ene eller den anden årsag. jeg vil ikke sige jeg er skuffet, men måske har jeg været en smule strid over for min mor

Jeg har måtte gå på kompromis med nogle ting, rent økonomisk, feks fest stedet- det skal nok blive en brag af en fest og festen betyder ikke alverden i forhold til andre ting, såsom vielsen, så det er et kompromis jeg kan leve med, men stadig er det jo ikke drømmen. Mine forældre hjælper os med at betale nogle af tingene og det er vi super glade for, men som en ekstra ting har min mor og far arrangeret noget transport og de vil ikke fortælle hvad det er, hvilket jeg synes der er ret trælst, for det første har jeg det meget svært med overraskelser (det er min fejl =stressskabende) og for det andet så har jeg to ting jeg vil transporteres i, og er det ikke en af dem, så vil jeg hellere tage renaulten... Der hvor det irriterer mig er at på et område hvor jeg har mulighed for at selv ordne noget/sørge for (også økonomisk), at de måske har bestilt noget andet og jeg ikke kan påvirke det, eller bestille noget andet som er min smag.

Jeg synes det er skod og det er jeg så kommet til at fortælle min kære mor, dog på en pæn måde at jeg finder det svært at hun bag min ryg har bestilt noget som er meget vigtig for mig der bliver det rigtige.. Jeg er også kommet til at presse for at få det at vide...

Når jeg læser det her, så virker det lidt som om jeg er en forkælet møgunge der bare vil have det jeg peger på. Men damn hvor er det svært for mig, og jeg ved hvordan jeg vil reagerer på dagen, hvis der bare kommer en eller anden pæn pyntet bil som der gjorde til min brors bryllup, især når jeg selv havde midlerne til at påvirke det, så vil jeg ikke nøjes...

Er jeg bare alt for strid og en møg utaknemmelig datter???

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej jeg har det på samme måde..... :)

Det skal fame bare være perfekt :) det er kun denne ene dag som jeg har

drømt om siden jeg var en lille pige, og jeg har en menning om enhver ting :cheerleader3:

For at undgå konflikter har min mor fra starten spurt mig HELT PRÆCIST hvad det var jeg gerne

ville have...... det bliver så ikke den store overraskelse, men tilgengæld hellere ikke den store fiasko.

Jeg syntes helt sikkert ikke at du er strid, og jeg kan godt føle med dig :)

0

Del dette indlæg

Tak for dit svar.. Min mor ved udemærket godt hvad jeg ønsker mig, men tror at hun synes det er fjollet at bruge så mange penge på transport.. Og jeg synes egt jeg er meget fair- har sagt at jeg godt kan acceptere at hvis hun ikke kan skaffe en F-16 (er bidt af et gal jagerfly)

Ej drømmen er hestevogn (1 prioritet) eller Limosine i tilfælde af at alle hestene omkring Herning er optaget på vores bryllupsdag. så selv om det er en fin mercedes de kan låne, ja så har det bare ingen interesse

Heidi

0

Del dette indlæg

Med risiko for at blive voldsomt upopulær, så ja, jeg synes faktisk du er strid.

Hvis jeg var din mor ville jeg blive meget ked af, ikke at kunne gøre det godt nok, og ikke kunne hjælpe eller overraske dig med en gave.

At man vil ha indflydelse på gaver synes jeg er fuldstændig nonsen, så skulle du ha sagt tak men nej tak fra starten.

Du skriver jo også selv at du er gået på kompromis andre steder, hvorfor kan du så ikke gøre det her?

Nyd da at din mor vil gøre noget for dig, og nyd din mors glæde ved at give dig noget.

Jeg synes gennerelt der er en tendens til at et bryllup skal være perfekt. Uperfekte mennesker der skal være perfekte en dag,

pas nu på du ikke bliver skuffet. Jeg synes generelt at os zillaer skulle tage og skrue lidt ned for forventningerne og op for humøret, jeg er sikker på det i sidste ende vil give nogle meget sjovere bryllupper.

Men det er jo bare min mening.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for dit synspunkt... Du bliver skam ikke upopulær.. Jeg har faktisk slet ikke bedt hende om at finde noget til os og havde sagt jeg gerne ville gøre det selv, netop for at få den hestevogn, men hun har bare gjort det "bag" min ryg. Jeg har ikke haft behov for denne hjælp, og jo jeg synes da det er skønt hun vil hjælpe, men ikke hvis det gør mig ked af det

Grunden til jeg kan gå på kompromis andre steder er fordi de ikke betyder helt vildt meget for mig i forhold til det her. festen, der kunne vi sagtens bare tage hjem i haven og få et stykke kage og et glas champange og så var det det. Ikke at jeg ikke glæder mig til festen, men den kunne godt skæres væk uden det ville ødelægge vores dag- jo den ville blive lidt tam, men det kunne overleves. min mor ved fra jeg var lille pige og sad på min første pony, har jeg ville have hestevogn til mit bryllup, når jeg blev en stor pige. Limosinen er et ønske pga afstanden til feststedet, som ikke kan køres i hestevogn, og jeg ved Michael også har et ønske om at det blev en Limosine eller hestevogn og han har egt ikke haft andre ønsker, så derfor skal det også opfyldes for ham

Heidi

0

Del dette indlæg

Jo det kan godt være det, så måske er problemet der slet ikke, men hun vil ikke sige hvad det er og så ville jeg selv helst have arrangeret det, da jeg selv er heste pige og har kontakter hvis det skulle være.... Det stresser mig at jeg ikke har kontrol med tingene ved mit bryllup.. Hun kom nemlig til at afsløre noget i går og det gik ikke i retning af mine ønsker, men nu må vi se

I får i hvert fald tak for jeres svar

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der slet ikke nogen chance for at det er det de har arrangeret? Når nu din mor ved hvor meget du har drømt om en hestevogn?

ja det tænker jeg også!!??? Kunne det tænkes at din mor faktisk HAR opfyldt dine drømme???? jeg ville godt tage chancen med sådan en gave. selvom det måske ikke er drømmen alligevel er den jo givet med kærlighed. Synes du skulle snakke med din mor igen. Kunne det tænkes hun måske er lidt ked af det??

0

Del dette indlæg

Vil ikke bliveupopulaer, men altsaa ja jeg synes ogsaa du lyder som en rigtig strid forkaelet moegunge.. Din mor glaeder sig sikkert lige saa meget til denne dag, som dig og vil bare rigtig gerne overraske hendes datter med denne ene ting.. Synes nu bare du maa bide i aeblet og vente og se hvad hun har lejet.. Er sikker paa hvadend hun lejer, at det er gjort ud af kaerlighed...

Min veninde arrangerer transport til os, hun giver os en hestevogn og egentlig havde jeg ingen forventninger til transport saa jeg er bare jublende glad over at hun vil vaere en del af mit bryllup........................... maaske du sku proeve det samme....

Vi mennesker er ikke perfekte, og der er for mange der skruer denne dag op til at vaere fuldstaendig urealistisk... Det er som om detaljerne er vigtigere end hvem der egentlig deler dagen med os herinde... - vil ik fornaerme nogle nu... Men indimellem er der tendens herinde til at gaa rundt i vores egen bobbel og ikke tage noget fra nogen som helst..

0

Del dette indlæg

Vil ikke bliveupopulaer, men altsaa ja jeg synes ogsaa du lyder som en rigtig strid forkaelet moegunge.. Din mor glaeder sig sikkert lige saa meget til denne dag, som dig og vil bare rigtig gerne overraske hendes datter med denne ene ting.. Synes nu bare du maa bide i aeblet og vente og se hvad hun har lejet.. Er sikker paa hvadend hun lejer, at det er gjort ud af kaerlighed...

Min veninde arrangerer transport til os, hun giver os en hestevogn og egentlig havde jeg ingen forventninger til transport saa jeg er bare jublende glad over at hun vil vaere en del af mit bryllup........................... maaske du sku proeve det samme....

Vi mennesker er ikke perfekte, og der er for mange der skruer denne dag op til at vaere fuldstaendig urealistisk... Det er som om detaljerne er vigtigere end hvem der egentlig deler dagen med os herinde... - vil ik fornaerme nogle nu... Men indimellem er der tendens herinde til at gaa rundt i vores egen bobbel og ikke tage noget fra nogen som helst..

Kunne ikke være mere enig :)

Min mor vil også sørge for transport til os - de ved hvad vi har har luftet, men vi har ingen ide om hvad de bestiller, og fred være med det. Vi er glade for at der er nogen der vil overraske os og yde et tilskud, og jeg er ret sikker på at den dag er fyldt med vilde indtryk og det faktum at jeg lige er blevet viet til manden i mit liv, gør nok, at jeg er temlig ligeglad med hvilken bil jeg skal køre i :)

Bare min mening - og det er på ingen måde for at sable dig ned eller noget ;)

0

Del dette indlæg

Jeg er skam også glad for hun vil dele dagen med mig, meget glad. Og du bliver ikke upopulær- du har din mening og det skal du helt sikkert have lov til.. Hvis jeg ikke ville høre jeres meninger skulle jeg ikke ligge det ud i et offentligt forum

Ja jeg går meget op i mit bryllup, og der er nogen ting der er mere vigtige for mig end andre. Det jeg tror der irriterer mig mest er at andre tager kontrollen med mit bryllup på områder hvor jeg i meget høj grad selv har mulighed for at påvirke det. Det er dejligt hun vil hjælpe og hun gør det fordi hun glæder sig og fordi hun elsker os

Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med risiko for at blive voldsomt upopulær, så ja, jeg synes faktisk du er strid.

Hvis jeg var din mor ville jeg blive meget ked af, ikke at kunne gøre det godt nok, og ikke kunne hjælpe eller overraske dig med en gave.

At man vil ha indflydelse på gaver synes jeg er fuldstændig nonsen, så skulle du ha sagt tak men nej tak fra starten.

Du skriver jo også selv at du er gået på kompromis andre steder, hvorfor kan du så ikke gøre det her?

Nyd da at din mor vil gøre noget for dig, og nyd din mors glæde ved at give dig noget.

Jeg synes gennerelt der er en tendens til at et bryllup skal være perfekt. Uperfekte mennesker der skal være perfekte en dag,

pas nu på du ikke bliver skuffet. Jeg synes generelt at os zillaer skulle tage og skrue lidt ned for forventningerne og op for humøret, jeg er sikker på det i sidste ende vil give nogle meget sjovere bryllupper. Men det er jo bare min mening.

:)

:):):cheerleader3:

Hvor har du bare ret, Husse!

Vores planlægning begrænsede sig stort set kun til at booke datoen med feststedet og ham der skulle vies os, købe tøjet til dagen og sende invitationer ud.

Resten lod vi feststedet om og så fik tingene ellers lov til at gå som de nu engang gjorde. F.eks. kendte vi ikke menuen før retterne efterhånden kom på bordet.

Men vi havde den mest fantastiske dag, hvor vi bare kunne slappe af sammen med vores dejlige venner og ikke bekymre os om en hujende fis. Vi havde jo ikke planlagt noget og havde derfor heller ikke andre forventninger om en skøn weekend sammen med de mennesker, der betyder mest for os....... og det fik vi! :)

Tilbagemeldingerne bagefter fra gæsterne var i øvrigt at det var det mest romantiske, intense og vellykkede bryllup de nogensinde havde været til.

Og nu..... :unsure:

:) fra Marianne

Redigeret af Mus01
0

Del dette indlæg

jeg kan sagtens forstå dig. Hvis du har en drøm om at køre i hestevogn, noget du vil prioritere frem for f.eks dyr kjole eller feststed, fordi det ville være noget af det fedeste for dig lige den dag, udover vielsen: så er det bare så meget nedtur at få arrangeret anden transport som "overraskelse" (næh, onkels nye mercedes pyntet fint...) og så skulle smile og ikke virke som et utaknemmeligt skarn. Så synes jeg det er MEGET bedre at forklare Mor sagens rette sammenhæng på forhånd, på en sød måde. Fortæl hende evt. at du HAVDE arrangeret en vogn gennem dine kontakter, og at du er ked af at aflyse. Og så forkæl hende en masse bagefter.

Jeg er fuldstændig enig i det ucharmerende i at gå i kontrol-selvsving hvad angår diverse detaljer, men lige denne her kan jeg nu godt forstå.

I øvrig minder historien om noget MIN mor har fortalt: Da hun var lille ønskede hun sig en rigtig SEJ cykel. hun spinkede og sparede i over et år og gik og kiggede på den nede hos cykelhandleren. Til hendes fødselsdag lige inden hun havde sparet nok sammen til at kunne købe den fik hun så en tung damecykel af sin mor i fødselsdagsgave og hun var bare så skuffet men kunne jo selvfølgelig ikke sige det. Det er jo de bedste moderlige hensigter men man kan nok ikke helt skjule sine følelser når det er. og det kan godt være det er forkælet at føle som du gør, men du kan - i modsætning til hvordan du føler - jo kontrolerer hvordan du handler, og her synes jeg du skal tage tyren ved hornene og snakke med din mor igen. På den ikke-krævende men forklarende måde.

Redigeret af TimianJ
0

Del dette indlæg

Kunne ikke være mere enig :)

Min mor vil også sørge for transport til os - de ved hvad vi har har luftet, men vi har ingen ide om hvad de bestiller, og fred være med det. Vi er glade for at der er nogen der vil overraske os og yde et tilskud, og jeg er ret sikker på at den dag er fyldt med vilde indtryk og det faktum at jeg lige er blevet viet til manden i mit liv, gør nok, at jeg er temlig ligeglad med hvilken bil jeg skal køre i :)

Bare min mening - og det er på ingen måde for at sable dig ned eller noget ;)

Det vil jeg også sige. Selvfølgelig er der forskel på, hvad der er vigtigt for os. Men personligt ville jeg bare ånde lettet op over, at der var en ting mindre at tænke på.

Jeg synes også, at du er en lille bitte bitte smule strid.. :cheerleader3: Jeg synes ikke, det ville være det værste punkt at miste kontrollen på.. Det var da værre, hvis hun kom og sagde, at hun havde booket kirken!! :)

Jeg er sikker på, at du nok skal få en fantastisk dag, selv hvis din mor har lejet en smuk gammel åben vågn..

Janne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må tilstå at jeg heller ikke har den store forståelse for din situation. Jeg synes det virker som manglende tillid til dine forældre. Forstået på den måde at de garanteret ikke har bestilt køretøjet for at gøre jer sure, eller tror at I ikke havde tænkt på det eller en helt 3. ting.

De gør det da for at glæde jer og jeg ville personligt blive extremt ked af hvis min datter brokkede sig over overraskelsen til andre og til aller sidst mig

selv.

Men man kan jo aldrig vide hvordan forholdet børn-forældre i mellem er. Hvis dine forældre er meget kontrollerende i forvejen, så er det måske derfor du er sur over det?

Det jeg prøver at sige er at det er svært at svare på dette indlæg fordi der kan være 100 andre grunde til at du reagerer på den måde udover at du "bare" er en bridezilla...

Hilsen Sheila

0

Del dette indlæg

Puhh, den er da lidt svær...

Men langt hen af vejen kan jeg godt følge dig.

Jeg er også selv hestepige, og jeg kan sagtens sætte mig ind i hvor meget det kan betyde for det perfekte bryllup at komme ud at køre i en hestevogn, som du har drømt om.

Da jeg jo ikke ved, hvordan samtalerne mellem dig og din mor er forløbet, er det svært at tage stilling til om du har været strid

Men selve ideen med at det er det her du har drømt om, og du gerne vil sikre dig at lige netop dette område bliver som ønsket, det synes jeg ikke man kan betegne som strid opførsel.

Hvis det var mig, ville jeg nok heller ikke acceptere, men forsøge at snakke med dem :)

Og bare fordi nogen vil give en gave er man vel heller ikke forpligtet til at tage imod den!?!

Så mit forslag er at sætte dig stille og roligt ned og snakke med din mor. Fortæl hvor meget det her heste-noget (eller limousine) betyder for dig.

Og at du har valgt at spare på andre områder for at kunne få præcis det til jeres ønskebryllup.

Hvis ikke din mor kan sætte sig ind i det, må jeg indrømme at jeg synes hun er en smule strid :cheerleader3:

Held og lykke med det. Du får lige et cyberknus med herfra :)

0

Del dette indlæg

Hej Heidi.

Ærligt svar: Ja du er pisse strid - Personligt svar: Jeg havde gjort det samme... :)

Jeg kan helt vildt godt forstå dig, jeg er lidt lige som Monica i Venner, jeg skal helst vide hvad der foregår og helst også selv styre min planlægning. Jeg har måske ikke de samme behov og ænsker som du har, men fred være med det vi er jo forskellige.

Mine forældre har lige selv købt hus i Grækenland, og fordi Michael og jeg bestemt ikke har råd til bryllupsrejse, spurgte jeg for sjov om man ikke kunne ønske sig flybilletter til Grækenland, så man kunne komme afsted alligevel. Min mor vælger så at sige at de havde tænkt på at give os bryllupsrejsen, men det bliver ikke til Grækenland, i hvert fald ikke i deres nye bolig. Jeg spurgte her til nytår om de gjorde det eller ikke, og hun svarede at det gjorde de, men jeg ved stadig ikke hvorhen, og det kan godt stresse mig helt vildt meget, da jeg er vildt nysgerrig. Og fordi jeg er det fortæller min mor mig stort set så lidt som overhovedet muligt.

Men ja hvis hun kommer med et kroophold i Jylland ville jeg da blive helt vildt skuffet selv om jeg ved jeg burde være glad.

Jeg håber det var lidt en trøst, håber i finder ud af det. ;)

0

Del dette indlæg

Altså først syntes jeg også det var dig der var strid, men så var det jeg kom til at tænke... Det er jo her hvor DU ikke vil gå på kompromis... Vi andre har det med feststedet, kjolen, blomsterne eller hvad ved jeg... Vi har allesammen (jo vi har - zillaer ;)) nogle steder hvor den og den ting bare betyder SÅ meget for at det bliver den dag vi har drømt om - og din er altså hestevognen...

Så jeg synes også du må tage snakken med din mor og sige at du er SÅ glad for at hun vil deltage på den måde, men at du virkelig har brug for at vide at din store drøm bliver opfyldt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi.

Ærligt svar: Ja du er pisse strid - Personligt svar: Jeg havde gjort det samme... :)

Jeg kan helt vildt godt forstå dig, jeg er lidt lige som Monica i Venner, jeg skal helst vide hvad der foregår og helst også selv styre min planlægning. Jeg har måske ikke de samme behov og ænsker som du har, men fred være med det vi er jo forskellige.

Mine forældre har lige selv købt hus i Grækenland, og fordi Michael og jeg bestemt ikke har råd til bryllupsrejse, spurgte jeg for sjov om man ikke kunne ønske sig flybilletter til Grækenland, så man kunne komme afsted alligevel. Min mor vælger så at sige at de havde tænkt på at give os bryllupsrejsen, men det bliver ikke til Grækenland, i hvert fald ikke i deres nye bolig. Jeg spurgte her til nytår om de gjorde det eller ikke, og hun svarede at det gjorde de, men jeg ved stadig ikke hvorhen, og det kan godt stresse mig helt vildt meget, da jeg er vildt nysgerrig. Og fordi jeg er det fortæller min mor mig stort set så lidt som overhovedet muligt.

Men ja hvis hun kommer med et kroophold i Jylland ville jeg da blive helt vildt skuffet selv om jeg ved jeg burde være glad.

Jeg håber det var lidt en trøst, håber i finder ud af det. ;)

Hmm... Der synes JEG så at du måske er lidt forkælet... Men det er så også fordi vi er på SU-budget og sandsynligvis ikke kommer på bryllupsrejse før vi er færdiguddannede (dvs. 2 år efter brylluppet)... Så jeg ville ELSKE et kroophold i Jylland ;)

0

Del dette indlæg

Puhh, den er da lidt svær...

Men langt hen af vejen kan jeg godt følge dig.

Jeg er også selv hestepige, og jeg kan sagtens sætte mig ind i hvor meget det kan betyde for det perfekte bryllup at komme ud at køre i en hestevogn, som du har drømt om.

Da jeg jo ikke ved, hvordan samtalerne mellem dig og din mor er forløbet, er det svært at tage stilling til om du har været strid

Men selve ideen med at det er det her du har drømt om, og du gerne vil sikre dig at lige netop dette område bliver som ønsket, det synes jeg ikke man kan betegne som strid opførsel.

Hvis det var mig, ville jeg nok heller ikke acceptere, men forsøge at snakke med dem :balloons:

Og bare fordi nogen vil give en gave er man vel heller ikke forpligtet til at tage imod den!?!

Så mit forslag er at sætte dig stille og roligt ned og snakke med din mor. Fortæl hvor meget det her heste-noget (eller limousine) betyder for dig.

Og at du har valgt at spare på andre områder for at kunne få præcis det til jeres ønskebryllup.

Hvis ikke din mor kan sætte sig ind i det, må jeg indrømme at jeg synes hun er en smule strid :balloons:

Held og lykke med det. Du får lige et cyberknus med herfra :balloons:

Altså jeg har flere gange forsøgt at presse ud af hende hvad det er på en pæn måde, hvor jeg har forklaret hende jeg gerne ville gøre det selv, så jeg var sikker på at få opfyldt min drøm.. der hvor jeg lidt stod var fordi hun kom til at sige: den bil vi har lånt

Der var en der snakkede om jeg havde kontrollerende forældre, det synes jeg egt ikke, men da jeg har været den yngste og måske altid har været lidt svaglig, har min mor især altid haft et behov for at ville gøre tingene for mig, for at lette min hverdag, og jeg tror bestemt hun gør det for at lette byrden for mig, og det er gjort i kærlighed.... Det med bilen hun har sagt kan også bare være en afledningsmanøvre, men jeg går konstant og tænker på det, og giver mig lidt bryllupsstress, og det er i hvert fald det modsatte af hvad hun ønsker at gøre for mig

Ja jeg tænkte også der er nogen som går meget op i feststedet eller kjolen eller musikken eller noget helt fjerde, hvor kun drømmen er godt nok.

I mit bryllup er det der betyder meget for mig er det der foregår mellem kl 13 og 17 dvs hvor jeg er alene med min far, vi tager op til kirken og han følger mig op, og vigtigst af alt vielsen, hvor vi bliver viet både for Gud og mennsker, derefter er der fotograferingen og sidst men ikke mindt bryllupkagen og så min første nat som gift kvinde og bare falde i søvn sammen med MIN mand....

Heidi

0

Del dette indlæg

Jeg forstår heller ikke din måde at reagere på, men vi har jo allesammen forskellige synspunkter.

For mig er transporten jo bare midlet til målet. Ja det må da meget gerne være flot, men i min verden så kan det virkelig ikke ødelægge min dag om jeg så skal transporteres dertil i vores almindelige lille Colt. For mig handler dagen om kærligheden, venskaber, glæde, hygge og samvær og så kommer det materielle (og især en ting som transporten) osv. i sidste række.

Der er så mange ting, der kan gå galt på sådan en dag og jeg tror virkelig, at man skal lade være med at sigte efter det helt og aldeles perfekte, for så kan man da ikke andet end blive skuffet.

Hvis det var min mor, der pludselig kom og sagde at hun havde arrangeret transport, så ville jeg virkelig blive beæret :balloons: og blive mægtig glad for gestussen. Jeg tænker bare at din mor jo virkelig gør det med kærlighed til dig hendes datter og det må da også være så stort for en mor at kunne hjælpe sin "lille" pige, som pludselig er blevet "stor" på den måde.

Jeg har fx bedt min mor om at binde brudebuketten og det blev hun meget beæret og stolt over. Jeg ved at vi har forskellig smag og jeg har vist hende, hvad min stil er, men hvis brudebuketten alligevel afviger fra min ønsker, så vil det stadig ikke ødelægge dagen for mig - jeg vil stadig tænke på at min mor har bundet buketten og det er der trods alt de færreste brude, der får fornøjelsen af.

Jeg ved fx. at jeg ikke får fornøjelsen af at få foræret transporten eller kjolen eller en anden stor ting af mine forældre og synes det er rigtig fedt når jeg hører om andres forældre, som deltager så meget i deres børns store dag og bare gerne vil gøre dem glade.

Håber I finder en løsning og det ikke ødelægger din store dag!

0

Del dette indlæg

Lige her ville jeg gøre mit bedste for at slippe mit kontrol-zilla-gen. Gaven er givet i kærlighed - dét vil jeg sætte pris på. Men der er da nok andre områder, hvor jeg ikke ønsker indblanden. Det ville jeg så straks sige fra overfor.

Jeg tror, som andre har skrevet, at vi også gerne skal kunne give slip og lade os overraske... at festen faktisk kan blive bedre af det... :balloons:

Selvfølgelig vil det være forskelligt for os, hvor vi synes, vi vil gå på kompromis...

Dorte.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer