FynboBredahl

Skøn paraply!

37 indlæg i dette emne

Nåååh - jeg troede, det blev solgt i sæt...

Men jeg vil gerne have en vifte så...

Det vigtigste er, at lamellerne er hvide og ikke i træ, dernæst: helst champagne, sekundært ivory - eller hvid, som sidste mulighed... :balloons:

Dorte.

Jamen jeg tror kun, at den fås med trælameller :balloons:

På et af billederne er lamellerne hvide... sikkert stadig i træ, men farven er det vigtigste.

Kan det ikke lade sig gøre, skal du bare slette mig fra listen.

Thanks anyway!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke

jeg vil nok gerne ha en ply med, men jeg vil gerne lige vide om det er ply nummer 1 eller nummer 2. Kan bedst li nummer 1 den er mere blondet tihi og angående viften hmm det ved jeg ikke rigtig måske hva gør du???

Det skal være IVORY hvis jeg skal ha noget :balloons:

glæder mig til at høre nærmere...

krammer

0

Del dette indlæg

Hej smukke

jeg vil nok gerne ha en ply med, men jeg vil gerne lige vide om det er ply nummer 1 eller nummer 2. Kan bedst li nummer 1 den er mere blondet tihi og angående viften hmm det ved jeg ikke rigtig måske hva gør du???

Det skal være IVORY hvis jeg skal ha noget :bearhug:

krammer

Hej Mie :balloons:

Jeg køber nr. 1 - den er finest :balloons: Jeg ved heller ikke med den vifte.... Jeg tror, jeg tager den med.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Hej smukke

Det skal være IVORY hvis jeg skal ha noget :shopping:

krammer

Hej Mie :)

Jeg køber nr. 1 - den er finest -HAHA- Jeg ved heller ikke med den vifte.... Jeg tror, jeg tager den med.

:shopping:

kan du undersøge hvad total prisen er for vifte+ply + shipping? jeg skal jo nok ha den med.. he he der kunne blive nogle fede billeder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej smukke

krammer

Jeg køber nr. 1 - den er finest -HAHA- Jeg ved heller ikke med den vifte.... Jeg tror, jeg tager den med.

kan du undersøge hvad total prisen er for vifte+ply + shipping? jeg skal jo nok ha den med.. he he der kunne blive nogle fede billeder...

23P :shopping:

0

Del dette indlæg

Hej smukke

krammer

23P :shopping:

SKA DA HA :blink: i IVORY :blink: og så har den bare at passe til kjolen.!!!

0

Del dette indlæg

:thumbsupsmileyanim:

Så er paraplyerne kommet til landet og de er SÅ fine i virkeligheden!!! Mindst ligeså fine som på billedet!

Paraply og vifte, inkl. porto, kom til at koste 245kr :super:

I kan roligt bestille, hvis i har lyst...

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skriv jer på listen, hvis I skal have én... Skriv farve og med eller uden vifte.

Her er linket: Paraply'er på Ebay.

Har fået dem presset lidt, så en paraply inkl. porto fra Hong Kongkoster 18P.

Købte du paraplyen? Hvo lang tid gik der inden den kom?

ck

Jeg har også bestilt et sæt på Ebay - dog hos en anden forhandler - og der gik ca. 7 dage fra jeg vandt auktionen til jeg modtog sættet.

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer