FynboBredahl

Skøn paraply!

37 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Et godt råd er at spørge sælger om prisen for forsendelse til Danmark før du byder, for det er en hel del dyrere at få sendt ting til Danmark end det der står på siden. så længe du betaler via paypal er der ingen problemer.

Go for it! :)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt mange af mine ting på ebay og sparret en hel masse, men husk på at der fra USA kan komme told på derudover er største delen af sælgerne også helt vildt dyrer med deres porto derfra, så vil anbefale dig at tjekke det engelske ud hvis ikke du har gjort det for der har jeg betalt langt under det halve i porto og det er tit de samme sælgere og samme varer...

Du spørger bare løs hvis der er mere :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:balloons:

Jeg vil SÅ gerne have sådan en her:

uf214w-b.jpg

Men jeg er jo en kylling og har aldrig prøvet at handle på Ebay :balloons:

Altså - hvis du skal bestille - vil jeg sikkert gerne have en med - bare uden viften..... - og dog ????

Lad mig høre, hvis du bestiller.

Maya

Kan du ikke bestille? :balloons:

Nej, pjat... Jeg skal nok tage mig sammen!!! Jeg skriver lige til dig, når jeg bestiller dem.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste paraplyer...!!

Men - nu har jeg altså købt en Lisbeth Dahl, og den er fin nok kan også lige se min kommende mand undre sig endnu mere, hvis jeg køber flere, ha ha). Men jeg har længe tænkt, at jeg gerne vil have en vifte - så hvis en af jer kun vil have paraplyen, så aftager jeg gerne viften, hvis den er hvid eller creme. :balloons:

Kom gerne med forslag til en pris på viften.

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej nu spørger jeg dumt, og jeg får sikkert en aha oplevelse når i svarer - men 18 p hvad svarer det til i DKR?

Det er omkring 180 kr....

Jegtror nok jeg osse gerne vil have en med....kunne da være hyggeligt med sådan en på billederne.

Knus Anita

Du siger bare til!

Sødeste paraplyer...!!

Men - nu har jeg altså købt en Lisbeth Dahl, og den er fin nok kan også lige se min kommende mand undre sig endnu mere, hvis jeg køber flere, ha ha). Men jeg har længe tænkt, at jeg gerne vil have en vifte - så hvis en af jer kun vil have paraplyen, så aftager jeg gerne viften, hvis den er hvid eller creme. :balloons:

Kom gerne med forslag til en pris på viften.

Dorte.

Viften alene koster 5p + porto...

Skal du ha' en med?

0

Del dette indlæg

Skriv jer på listen, hvis I skal have én... Skriv farve og med eller uden vifte.

Her er linket: Paraply'er på Ebay.

Har fået dem presset lidt, så en paraply inkl. porto fra Hong Kongkoster 18P.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåååh - jeg troede, det blev solgt i sæt...

Men jeg vil gerne have en vifte så...

Det vigtigste er, at lamellerne er hvide og ikke i træ, dernæst: helst champagne, sekundært ivory - eller hvid, som sidste mulighed... :balloons:

Dorte.

Jamen jeg tror kun, at den fås med trælameller :balloons:

0

Del dette indlæg

uf214w-b.jpg

Jeg har købt på Ebay og har aldrig fået mine varer og de har hævet pengene på min konto....suuuk.....men det er den fedeste paraply!

0

Del dette indlæg

Jeg har købt på Ebay og har aldrig fået mine varer og de har hævet pengene på min konto....suuuk.....men det er den fedeste paraply!

Altså fra samme sælger? Er man ikke sikret mod sådan noget, når man handler med Paypal?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer