susanne nicolaisen

Sanne & Claus aug09,et par nyheder på sidste side:-)

1,567 indlæg i dette emne

Super fine ting - du kommer garanteret også ud i topfigurer med de lertalenter

ja det kun jo godt være, ha ha ha :lol: Men har nu fundet noget der hedder Cold Porcelain, jeg har luret et par tutorials på YouTube med. Det skulle være endnu finere og kan rulles tyndere endnu.

Min stol er desværre ikke pink, kun rød :wink: Men det er vel osse en tøse farve :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så ville jeg bare lige vise jer hvad man kan med polymer ler. Eller det samme som fimo ler. Har lavet det her fine sæt og armbånd. Æreringene i min signatur er osse et mix af polymer og perler og swarovski. Synes det er et rigtig spændende materiale at lege med. Kom til at tænke på, at man nok osse kunne lave noget á la laksegl i det. Man ælter det, præger det ned i man ønsker, bager det v 120 grader i 30 min og evt maler det. Man kan osse bruge bladsølv eller bladguld på.

¨Åh jo - jeg æææælsker kallaer :fløjt: :heart::thumbsupsmileyanim:

De er virklig smukke :a1221: ..jeg kan huske jeg engang lavede nogen i ceranit (skal også bages) til min søster- lavet som lakrids konfekt :kiss: hun blev så glad for øreringe og hårspænder!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så ville jeg bare lige vise jer hvad man kan med polymer ler. Eller det samme som fimo ler. Har lavet det her fine sæt og armbånd. Æreringene i min signatur er osse et mix af polymer og perler og swarovski. Synes det er et rigtig spændende materiale at lege med. Kom til at tænke på, at man nok osse kunne lave noget á la laksegl i det. Man ælter det, præger det ned i man ønsker, bager det v 120 grader i 30 min og evt maler det. Man kan osse bruge bladsølv eller bladguld på.

¨Åh jo - jeg æææælsker kallaer :fløjt: :heart::thumbsupsmileyanim:

De er virklig smukke :a1221: ..jeg kan huske jeg engang lavede nogen i ceranit (skal også bages) til min søster- lavet som lakrids konfekt :kiss: hun blev så glad for øreringe og hårspænder!!

det er stort set osse det samme. Jeg tror at materialet mere eller mindre er det samme, det er bare forskellige firmaer der laver det. Jeg har set så mange inde på etzy, der laver de mest fantastiske ting. Miniature kaffestel, miniaturemad og de flotteste perler i mix af farver. De kan osse bruges til neglepynt i meget tyndt skårne skiver :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Findes der noget bedre end en hund NEJ!!

vi fik nr. 2 juleaften.. en lille bitte schipperke (mini hyrdehund) :cheerleader3: Min åhh så kloge svigerinde mente det var alt for svært med sådan race fordi den kræver meget motion og aktivering :blink: jeg kom til at svare, jamen så passer den godt til en dreng med AD/HD :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er så skønt med en god hjemmearbejdsplads, nyder jeg virkelig også at jeg har - selvom jeg indimellem inddrager hele huset når jeg har gang i et projekt haha- kan ikke lade være

Nej, det er skrækkeligt ind i mellem. Men jeg ejer ikke ofte begrænsningens kunst :lol: Det er nok en af grundene til at jeg elsker min husbond - for at han bærer over med en skør kvinde som mig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skønt med den arbejdsplads :) :) her har vi også rykket rundt hjemme, så vi ikke længere har kontor i soveværelset, gør en stor forskel :)

ja, for søren. Har rigeligt at gøre med tøj i soveværelset. Var gået helt i spåner, hvis jeg skulle ha haft mine sager der osse :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor er det en fantastisk gave :a1221: .. det ser så godt ud...

Og hvor er din hund dejlig. Hvor længe har I haft hende?

vi fik hende fredag før påske. De første 3 nætter sov Emil og Claus nede ved hende i baggange på en luftmadras. Det var så hyggeligt og hun fik en dejlig rolig ankomst i vores familie. Den anden aften gik Emil ud og lagde sig før Bella sov. 10 min efter kom jeg ud, fordi jeg ikke kunne finde Bella. Og minsanten om hun ikke var kravlet helt op og puttede v Emils hals. Det turde jeg nu ikke, så vi forevigede det og puttede Bella på sin pude v siden af. Men hun er en fornøjelse at ha. Isår after at den sidste hund vi havde for et par år siden, var bidsk og bed mig og knurrede af Emil. Så ham måtte vi desværre skille os af med :(

Årh, det er så skrækkeligt når hunde er sådan, for det er så svært at finde ud HVORFOR den gør det, og hvad den har oplevet. Får helt ondt i maven af at høre sådan noget, men det er jo det eneste rigtige at gøre... :(

Min kæreste og jeg adopterede en hund fra Spanien her i december - starten er altid svær. Men nu har vores spanske hund og vores bulldog det så godt sammen. :heart:

Så i er en familie efter mit hjerte. Synes ikke man kan gøre noget bedre end at adoptere herreløse dyr... :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min absolutte favorit inspirations billeder er disse. Det er jeg nok ikke den eneste der synes. 20´erne og 30´erne er jo rigtig meget oppe i tiden. For uden de uundgåelige 50´erne. M Mad Men/PanAm på TV3 i spidsen

Men "The Roaring 20ies" er min favorit. Håber at kunne bruge temaet til min runde føsda i år!!!

post-32248-0-09771800-1326662319.jpg

post-32248-0-04275500-1326662329.jpg

post-32248-0-93641100-1326662339.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækker arbejdsplads du har fået dig Susanne:)

Må få taget et billede af mit KÆÆMPE bord, når jeg en gang får ryddet op.. (der roder sjovt nok ALTID, fordi det er sjovere at kreere end det er at rydde op) :fløjt: :blush::griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, hvor er det en fantastisk gave :a1221: .. det ser så godt ud...

Og hvor er din hund dejlig. Hvor længe har I haft hende?

vi fik hende fredag før påske. De første 3 nætter sov Emil og Claus nede ved hende i baggange på en luftmadras. Det var så hyggeligt og hun fik en dejlig rolig ankomst i vores familie. Den anden aften gik Emil ud og lagde sig før Bella sov. 10 min efter kom jeg ud, fordi jeg ikke kunne finde Bella. Og minsanten om hun ikke var kravlet helt op og puttede v Emils hals. Det turde jeg nu ikke, så vi forevigede det og puttede Bella på sin pude v siden af. Men hun er en fornøjelse at ha. Isår after at den sidste hund vi havde for et par år siden, var bidsk og bed mig og knurrede af Emil. Så ham måtte vi desværre skille os af med :(

Årh, det er så skrækkeligt når hunde er sådan, for det er så svært at finde ud HVORFOR den gør det, og hvad den har oplevet. Får helt ondt i maven af at høre sådan noget, men det er jo det eneste rigtige at gøre... :(

Min kæreste og jeg adopterede en hund fra Spanien her i december - starten er altid svær. Men nu har vores spanske hund og vores bulldog det så godt sammen. :heart:

Så i er en familie efter mit hjerte. Synes ikke man kan gøre noget bedre end at adoptere herreløse dyr... :kiss:

åh nej hun er ikke adopteret som sådan, Vi fik hende da hun var 9 uger, så det var efter bogen. Men hvis jeg havde fundet hende nu, havde jeg hapset hende alligevel :heart: Du har et stort hjerte at du tør det :BKSTREET:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækker arbejdsplads du har fået dig Susanne:)

Må få taget et billede af mit KÆÆMPE bord, når jeg en gang får ryddet op.. (der roder sjovt nok ALTID, fordi det er sjovere at kreere end det er at rydde op) :fløjt: :blush::griner:-

oss mit!!!!! hvad sker der lige for det????? Kan nok ikke falde under katogorien "superwoman" Ind i mellem føles det som om man ikke har styr på en sk... sorry!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, hvor er det en fantastisk gave :a1221: .. det ser så godt ud...

Og hvor er din hund dejlig. Hvor længe har I haft hende?

vi fik hende fredag før påske. De første 3 nætter sov Emil og Claus nede ved hende i baggange på en luftmadras. Det var så hyggeligt og hun fik en dejlig rolig ankomst i vores familie. Den anden aften gik Emil ud og lagde sig før Bella sov. 10 min efter kom jeg ud, fordi jeg ikke kunne finde Bella. Og minsanten om hun ikke var kravlet helt op og puttede v Emils hals. Det turde jeg nu ikke, så vi forevigede det og puttede Bella på sin pude v siden af. Men hun er en fornøjelse at ha. Isår after at den sidste hund vi havde for et par år siden, var bidsk og bed mig og knurrede af Emil. Så ham måtte vi desværre skille os af med :(

Årh, det er så skrækkeligt når hunde er sådan, for det er så svært at finde ud HVORFOR den gør det, og hvad den har oplevet. Får helt ondt i maven af at høre sådan noget, men det er jo det eneste rigtige at gøre... :(

Min kæreste og jeg adopterede en hund fra Spanien her i december - starten er altid svær. Men nu har vores spanske hund og vores bulldog det så godt sammen. :heart:

Så i er en familie efter mit hjerte. Synes ikke man kan gøre noget bedre end at adoptere herreløse dyr... :kiss:

åh nej hun er ikke adopteret som sådan, Vi fik hende da hun var 9 uger, så det var efter bogen. Men hvis jeg havde fundet hende nu, havde jeg hapset hende alligevel :heart: Du har et stort hjerte at du tør det :BKSTREET:

Ahh, forstod som i havde adopteret hende. Men så er hun jo på alder med vores bulldog, ham fik vi også lige inden påske - 8 uger gammel. :biggrin: Håber ikke for jer, at hun er lige så fræk som vores :wink: Så er der knald på...

Vi så bare et billede af ham, og vi kunne bare ikke lade være... Jeg er sådan en der græder, når der bliver vist WSPA reklamer. Kan ikke have dyr har et dårligt liv. :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, hvor er det en fantastisk gave :a1221: .. det ser så godt ud...

Og hvor er din hund dejlig. Hvor længe har I haft hende?

vi fik hende fredag før påske. De første 3 nætter sov Emil og Claus nede ved hende i baggange på en luftmadras. Det var så hyggeligt og hun fik en dejlig rolig ankomst i vores familie. Den anden aften gik Emil ud og lagde sig før Bella sov. 10 min efter kom jeg ud, fordi jeg ikke kunne finde Bella. Og minsanten om hun ikke var kravlet helt op og puttede v Emils hals. Det turde jeg nu ikke, så vi forevigede det og puttede Bella på sin pude v siden af. Men hun er en fornøjelse at ha. Isår after at den sidste hund vi havde for et par år siden, var bidsk og bed mig og knurrede af Emil. Så ham måtte vi desværre skille os af med :(

Årh, det er så skrækkeligt når hunde er sådan, for det er så svært at finde ud HVORFOR den gør det, og hvad den har oplevet. Får helt ondt i maven af at høre sådan noget, men det er jo det eneste rigtige at gøre... :(

Min kæreste og jeg adopterede en hund fra Spanien her i december - starten er altid svær. Men nu har vores spanske hund og vores bulldog det så godt sammen. :heart:

Så i er en familie efter mit hjerte. Synes ikke man kan gøre noget bedre end at adoptere herreløse dyr... :kiss:

åh nej hun er ikke adopteret som sådan, Vi fik hende da hun var 9 uger, så det var efter bogen. Men hvis jeg havde fundet hende nu, havde jeg hapset hende alligevel :heart: Du har et stort hjerte at du tør det :BKSTREET:

Ahh, forstod som i havde adopteret hende. Men så er hun jo på alder med vores bulldog, ham fik vi også lige inden påske - 8 uger gammel. :biggrin: Håber ikke for jer, at hun er lige så fræk som vores :wink: Så er der knald på...

Vi så bare et billede af ham, og vi kunne bare ikke lade være... Jeg er sådan en der græder, når der bliver vist WSPA reklamer. Kan ikke have dyr har et dårligt liv. :unsure:

Hvor er du sød Maria :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken en lækker hjemmearbejdsplads - og søde pige, sådan en skal da ikke være rydelig - skal den :fløjt: Men fedt at din kære mand nu slipper for at få nervøse trækninger når han ser jeres spisebord midt i stuen LOL..

Jeres hund er bare den sødeste, den var i hvertfald tæt på at komme med mig hjem hæhæ.

Det der armbånd med perler - wuhaoooooo I am in loooooooooooove. Det er da en fed kombi, med calaen :heart: og perler.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikken en lækker hjemmearbejdsplads - og søde pige, sådan en skal da ikke være rydelig - skal den :fløjt: Men fedt at din kære mand nu slipper for at få nervøse trækninger når han ser jeres spisebord midt i stuen LOL..

Jeres hund er bare den sødeste, den var i hvertfald tæt på at komme med mig hjem hæhæ.

Det der armbånd med perler - wuhaoooooo I am in loooooooooooove. Det er da en fed kombi, med calaen :heart: og perler.

tak søde, det er jo osse min yndlingsblomst. Næste gang du kommer må du lære mig at lave roser ordentligt. Synes de bliver aaaalt for rodede. Vil gerne ha de er "sprøde" :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt sådan med en masse plads man kan udfolde sit kreative jeg på - er lidt misundelig.

Tænkte på, hvilken slags hårbånd bruger du til dine fascinators? Helt plainm ed stoof eller? Tænker nemlig at jeg gerne vil til at lave noget med bling, men kan man godt sætte det fast på de helt plain metal bøjler uden at det glider rundt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt sådan med en masse plads man kan udfolde sit kreative jeg på - er lidt misundelig.

Tænkte på, hvilken slags hårbånd bruger du til dine fascinators? Helt plainm ed stoof eller? Tænker nemlig at jeg gerne vil til at lave noget med bling, men kan man godt sætte det fast på de helt plain metal bøjler uden at det glider rundt?

Nej mit glider osse rundt. Du kan starte med at sy det fast på en filt eller stofbase og så lægge det m buden i vejret. lim hårbøjlen på, lad det tørre lidt. Og så klippe en filtplade mere der passer i stro og så lime den fast under det hele. Så sidder det fast.

Ellers har the trimming company i UK en fin side. I linket er der hårbøjler, både m sinamay, satin og uden noget

http://www.thetrimmingcompany.com/c/235019/2/fascinator-accessories.html

var det noget du ku bruge? :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikken en lækker hjemmearbejdsplads - og søde pige, sådan en skal da ikke være rydelig - skal den :fløjt: Men fedt at din kære mand nu slipper for at få nervøse trækninger når han ser jeres spisebord midt i stuen LOL..

Jeres hund er bare den sødeste, den var i hvertfald tæt på at komme med mig hjem hæhæ.

Det der armbånd med perler - wuhaoooooo I am in loooooooooooove. Det er da en fed kombi, med calaen :heart: og perler.

tak søde, det er jo osse min yndlingsblomst. Næste gang du kommer må du lære mig at lave roser ordentligt. Synes de bliver aaaalt for rodede. Vil gerne ha de er "sprøde" :rolleyes:

Roser? Jeg kan ikke lave roser, mine ligner noget katten har slæbt med ind efter en storm, så nope jeg kan ikke hjælpe dig der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer