frøken Reinhold

Kim & Jeanette

467 indlæg i dette emne

SÅ skete det..han faldt på knæ, mens vi stod og lagde tøj sammen..hihi. han har prøvet nu i et halvt år..men var bare for genert. Jeg fik sgu næsten et chok, ja det kom faktisk bag på mig... trods jeg havde ventet det..før eller siden. Nå men NU er jeg i fuld krig med diverse ideer praktiske oplysninger osv. Min søde bror og kone ville holde festen for os i deres have, lækkert sted de bor, og BORGMESTEREN har sagt ja til at vie os i haven..OG nu skal der smides MEGET inspiration ind piger,.. under temaet HAVE bryllup,.masser af roser, der kommer mange børn, så måske ideer for dem..vi skal starte tidligt på dagen, tidspunktet er ikke fastlagt med præsten endnu.. teltet er ikke på plads og der er laaaang vej endnu. Men invitationerne har jeg næsten styr på..ville male et lille maleri til hver en gæst, men diverse oplysninger omkring festen..har købt diverse materialer, så nu er det bare at komme i gang, når datoen er fastlagt..ihhhhhhhhhhhhhhhhh glæder mig... hjææææælp piger med billeder..glæder mig til der kommer skred i det hele.. :bearhug:

Redigeret af frøken Reinhold
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeiiijjj STORT tillykke med forlovelsen og ikk mindst det forestående bryllup..

Bryllup i haven :bearhug: det skal vi oz. Osse i august i år.. Det blir dejligt..

Glæder mig til at følge med i din tråd og måske vi får en masse inspiration af hinanden... Vil i hvert fald følge tæt med ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg følger stærkt med herinde..eeeeelsker bryllupper.. jeg fylder selv 40 i år..så det var vist på tide det skete. Jeg er ikke slev til kirker, trods det er så romantisk, men vi er nok lidt mere nede på jorden, og ville hellere være samlet et sted,.nemlig i haven.hvor skal i vies ???? jeg må tjekke din planlægning...jeg jo også selv nysgerrig

0

Del dette indlæg

Velkommen til BK og tillykke med din helt egen tråd. :bearhug:

Hvis du kigger rundt i de forskellige tråde og forum er jeg sikker på at du finder en masse inspiration. :bearhug:

jeg har været medlem i nogle år nu, og har dyrket billeder herinde så du ikke fatter det..(smiler) men nu er det mit eget bryllup.så jeg har glææædet mig til at det blev min tur til at få smidt inspiration ind..der kommer jo hele tiden noget nyt..

0

Del dette indlæg

Tillykke med frieriet!!! :bearhug::bearhug:

Glæder mig til at følge din tråd!

Hvad med kjole? Hvad har du i tankerne?

Knus Nathasia

Kjole UF..har en veninde med en tøjbutik så hun er ellevild..MEN MEN, tror jeg skal finde min inspiration herinde..jeg er meget mørk håret,.så jeg er nok til det creme farvede,.men nu er det et have bryllup..så jeg er åben over for alt..er str -40 ..1.74 høj så jeg kan vist godt bære lidt at det kropsnære..trods jeg mangler at smide 2 kg på maven før jeg er tilfreds..men men det kommer..træner 3 gange om ugen..har gjort det længe så NU skal den have en ekstra tand..jeg er fyr og flamme lige nu..skal tag jer ikke af at jeg er lidt fjollet.. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh TILLYKKE!!

Havebryllup, håndmalede malerier - roser... FANTASTISK setting!

I min verden tænker jeg en sart rosa, masser af grønt, glade farver - måske lidt blå?

Kjolen skal være måske ikke være den største når det er have bryllup? igen noget meget romantisk men let?! måske noget ala denne: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=43450 (nu ved jeg så ikke lige med str. og højde) eller måske denne: showtopic=43518

Store "infusion jars" med hyldeblomstdrik, iste og hvad har vi.

Smider bare billeder !

Anna

post-13167-1202578762.jpg

post-13167-1202578798.jpg

post-13167-1202578817.jpg

post-13167-1202578893.jpg

drinks.bmp

post-13167-1202578974.jpg

post-13167-1202579072.jpg

post-13167-1202579093.jpg

post-13167-1202579153.jpg

post-13167-1202579187.jpg

post-13167-1202579205.jpg

post-13167-1202579229.jpg

post-13167-1202579272.jpg

post-13167-1202579296.jpg

0

Del dette indlæg

Tillykke med frieriet!!! :denmarkflag::griner:-

Glæder mig til at følge din tråd!

Hvad med kjole? Hvad har du i tankerne?

Knus Nathasia

Kjole UF..har en veninde med en tøjbutik så hun er ellevild..MEN MEN, tror jeg skal finde min inspiration herinde..jeg er meget mørk håret,.så jeg er nok til det creme farvede,.men nu er det et have bryllup..så jeg er åben over for alt..er str -40 ..1.74 høj så jeg kan vist godt bære lidt at det kropsnære..trods jeg mangler at smide 2 kg på maven før jeg er tilfreds..men men det kommer..træner 3 gange om ugen..har gjort det længe så NU skal den have en ekstra tand..jeg er fyr og flamme lige nu..skal tag jer ikke af at jeg er lidt fjollet.. -HAHA-

disse kjoler er jeg HELT vilde med..det er lige min stil..så er der flere af den slags ville jeg gerne se dem... :fløjt:

post-10348-1202644242.jpg

post-10348-1202644283.jpg

0

Del dette indlæg

Uhh TILLYKKE!!

Havebryllup, håndmalede malerier - roser... FANTASTISK setting!

I min verden tænker jeg en sart rosa, masser af grønt, glade farver - måske lidt blå?

Kjolen skal være måske ikke være den største når det er have bryllup? igen noget meget romantisk men let?! måske noget ala denne: http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=43450 (nu ved jeg så ikke lige med str. og højde) eller måske denne: showtopic=43518

Store "infusion jars" med hyldeblomstdrik, iste og hvad har vi.

Smider bare billeder !

Anna

lækre billeder..mere mere..jeg har oprettet flere mapper på min "putter" så jeg gemmer ALT der har interesse...og det er ikke så lidt :fløjt:

mht at oprette denne bryllupstråd med link osv. det sætter jeg mig ikke ind i..da jeg nu skal skifte job, så hvor meget tid jeg får herinde er spørgsmålet. men jeg ville blive glad hvis jeg kan få lidt hjælp med en masse inspiration..jeg har desuden tænk mig lysserøde/hvide ternet duge..skulle jeg ikke kunne få dette, skal de være stribet..der er dømt romantik :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine kjoler du har kig på! :fløjt:

Jeg har denne i min mappe, men ved ikke om det er noget for dig.

Knus Nathasia

uhhh den er mega flot..men liiidt for pragende til mig ;o) ungerne ville sikkert falde i slæbet..og så er der jo lige det grønne græs at tag hensyn til..men var jeg til kirkebryllup, kunne den helt sikkert lige være sagen for mig..mega romantisk..jeg ved faktisk ikke helt hva jeg går efter...er jo ikke nået så langt i min planlægning endnu. fik da her til morgen banket en menu sammen..nu står det hele jo på grill, så der er mange muligheder. MEN jeg mangler stadig ideer til hva jeg skal servere FØR grillaften..der er jo lidt timer inden vi går i gang..i går var jeg hos en veninde og fik serveret pandekager med laks..rullet sammen..det var ret lækkert..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes næsten du skal se dette bryllup

Hun blev gift med en franskmænd derfor rød-ternede duge, men der kan du se inspiration til hvordan du kan gøre det lidt "have casual" med den ternede dug etc.

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...p;hl=birgitulla

Anna

0

Del dette indlæg

Syntes næsten du skal se dette bryllup

Hun blev gift med en franskmænd derfor rød-ternede duge, men der kan du se inspiration til hvordan du kan gøre det lidt "have casual" med den ternede dug etc.

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...p;hl=birgitulla

Anna

åh ja det ser rigtig have agtigt ud..jeg fandt lige denne kjole på nettet..men er det for sommerfugl agtigt ?? jeg må sige det lige er min stil..men om det er skudt helt forkert kan jeg ikke rigtig finde ud af.

den koster 275 dollars..hva gir det så i dk kroner ??? og hva med str jeg bruger str 40 PT. men hva er det i amerikanske str ?? hjælp en hjælpeløs ;o) :fløjt:

post-10348-1202661566.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER skønne kjoler..wauuuuu..ja du ramte rigtigt..den der sommerfugl kjole er lidt i mine tanker..så når det er omregnet i dk kroner..kan jeg tag en beslutning. vi er liiiidt nærige mht selve festen da vi sparer op til en bryllupsrejse..men der skal ikke spares på selve maden og dekorationen.. ja jeg vrøvler sikkert nu, for når det kommer til stykket bliver der sikkert brugt langt over vores budget ;o) ( godt man har skiftet job og er steget en god sjat :fløjt: ) du er en "knag" til at komme med inspiration..mere mere :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

hold kæft hvor er den flot!

Så er sommerfugle da bare dit tema

smid et slør i der og du ER en brud!!

ja den er VILD skøn...jeg er helt fortryllet af den..mht sommerfugle holdte vi en konfirmation sidste år i familien..tema-ja sommerfugle..det blev bare så kønt det hele..måske jeg skulle gøre det igen.,..det passer fint til havefesten..

0

Del dette indlæg

hej Jeanette

Tillykke med frieriet :fløjt:

Det er super dejligt at planlægge, osse selvom vores bedre halvdele bliver lidt bange, når vi går totalt i Zilla-mode.

Det er en skøn, skøn kjole!!! Du er ikke bundet af farvevalg, men det kunne være sejt at vælge fx sko i grøn eller en af de andre farver i kjolen. Jeg går også i flere tanker om hvad der er passende for mig. jeg er 35, har Emil på 3 osv. Synes måske ikke jeg er en kandidat til en rødmende brud i helt hvidt og stort slør. Jeg synes det er et fedt valg til den type afslappet havebryllup du lægger op til.

Held og lykke- vil følge dig tæt!!

knus Sanne :denmarkflag:-HAHA-:griner:-

0

Del dette indlæg

hej Jeanette

Tillykke med frieriet :denmarkflag:

Det er super dejligt at planlægge, osse selvom vores bedre halvdele bliver lidt bange, når vi går totalt i Zilla-mode.

Det er en skøn, skøn kjole!!! Du er ikke bundet af farvevalg, men det kunne være sejt at vælge fx sko i grøn eller en af de andre farver i kjolen. Jeg går også i flere tanker om hvad der er passende for mig. jeg er 35, har Emil på 3 osv. Synes måske ikke jeg er en kandidat til en rødmende brud i helt hvidt og stort slør. Jeg synes det er et fedt valg til den type afslappet havebryllup du lægger op til.

Held og lykke- vil følge dig tæt!!

knus Sanne -HAHA-:griner:-:)

tusind tusind tak..ja min kæreste siger gerne jaja og det styrer du..dejligt. og mht kjolen ligger mit valg på at jeg fylder rund i år..man er ikke heeeelt ung længere..men samtidig må man jo gerne skeje sig lidt ud.. :fløjt: og disse sko du nævner var en super god ide..den side jeg var inde på har bare ALT..tjek lige www.nordstrom.com

0

Del dette indlæg

hold kæft hvor er den flot!

Så er sommerfugle da bare dit tema

smid et slør i der og du ER en brud!!

ja den er VILD skøn...jeg er helt fortryllet af den..mht sommerfugle holdte vi en konfirmation sidste år i familien..tema-ja sommerfugle..det blev bare så kønt det hele..måske jeg skulle gøre det igen.,..det passer fint til havefesten..

WUIIII sommerfuglekjole :fløjt: :denmarkflag: me like -HAHA- jeg ( vi) har sommerfugletema så der er masser af inspiration hvis det var :griner:- kig forbi det er hyggeligt ;)

kram

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer