frøken Reinhold

Kim & Jeanette

467 indlæg i dette emne

Annonce ♥

HJÆÆÆÆLP hvordan Fa.... laver jeg link i min planlægning ??? jeg kan skam godt tag en kopi af en side..men hvordan det skal gøres aner jeg ikke...en som vil hjælpe ?

Ehm altså du vil tage en anden side og linke den heri?

Du tager og overstreger/highlighter linket i browseren/adresselinjen. Så trykker du ctrl C - og så kommer du herind og trykke ctrl V

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes næsten du skal se dette bryllup

Hun blev gift med en franskmænd derfor rød-ternede duge, men der kan du se inspiration til hvordan du kan gøre det lidt "have casual" med den ternede dug etc.

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...p;hl=birgitulla

Anna

åh ja det ser rigtig have agtigt ud..jeg fandt lige denne kjole på nettet..men er det for sommerfugl agtigt ?? jeg må sige det lige er min stil..men om det er skudt helt forkert kan jeg ikke rigtig finde ud af.

den koster 275 dollars..hva gir det så i dk kroner ??? og hva med str jeg bruger str 40 PT. men hva er det i amerikanske str ?? hjælp en hjælpeløs ;o) :thumbsupsmileyanim:

Hva str er LARGE i amerikanske mål ?????? og hva ligger dollaren i ???? hjææælp ville gerne bestille min sommerfuglkjole meget snart..jeg MÅ bare eje den

post-10348-1202916610.jpg

0

Del dette indlæg

mange mange tak for den hurtige hjælp..jeg bestiller kjolen i aften..der står ca 8-10 hverdage efter bestillingen..yes. men er der så nogen der ved hvordan man gør med told og skat ??? det skal der vel også betales for...!!!!!

Redigeret af frøken Reinhold
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja kjolen bliver **Firmaet er udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**...den er helt genial til et have bryllup... !! svigermor har godkendt den..hihi så må det jo være den :cheerleader3: m

jeg skal ind og lave kopi af teksten på siden, det står på engelsk ,.måske en ville oversætte for mig..??

0

Del dette indlæg

EN SOM VIL OVERSÆTTE; :cheerleader3:

Mary L Couture Butterfly Burnout Silk Halter Dress Gorgeous bias-cut gown pairs a silk-blend burnout fabrication with a pastel butterfly pattern, detailed with beads and paillettes. Hidden side zip with hook-and-eye closure.

Padded cups.

Back is cut straight across.

Approx. length from center front: 50 1/2".

Fully lined.

Silk/rayon; spot clean.

By Mary L Couture; imported.

Special Occasion.

Fit: Semi-fitting at bust; form-fitting at hip.

Use bust measurement to determine size

Redigeret af frøken Reinhold
0

Del dette indlæg

EN SOM VIL OVERSÆTTE; -HAHA-

Mary L Couture Butterfly Burnout Silk Halter Dress Gorgeous bias-cut gown pairs a silk-blend burnout fabrication with a pastel butterfly pattern, detailed with beads and paillettes. Hidden side zip with hook-and-eye closure.

Padded cups.

Fully lined.

Silk/rayon; spot clean.

Special Occasion.

hej hej

Burnout silk er velour hvor stoffet så at sige er fjernet fra alt andel end mønstret, så det nærmest er net resten. halter=halterneck. Bias??? det er en silkeblanding med pastel sommefuglemønster, med detaljer af perler og palietter. Skjult sidelynlås med en lille krog til at lukke foroven.. Busten er med ekstra stof. ryggen er skåret lige over. ca længde: 50½". kjolen er fuldt foret. Stof: silke og rayon(á la viskose) den er importeret, lavet af Marry L Couture til specielle lejligheder. den er figursyet, lidt ved barmen og meget vhoften. Brug brystmål til at finde den rigtige størrelse.

Håber det hjalp

knus sanne :cheerleader3::griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg da slet ikke været inde og sige hej :fløjt:

TILLYKKE med din egen planlægnings tråd.. Hvor er det dog bare sødt han friede midt i vasketøjet.. Synes faktisk det er enormt romantisk han bare ikke har kunnet finde den perfekte lejlighed i ½ år, og så som i står der i dagligdagens gøremål, så går han på knæ :kiss: Det er da bare for sødt :cheerleader3:

meget meget smuk kjole, den er virkelig lige i øjet til bryllup i haven :griner:--HAHA-:heart:

0

Del dette indlæg

EN SOM VIL OVERSÆTTE; :heart:

Padded cups.

Fully lined.

Silk/rayon; spot clean.

Special Occasion.

hej hej

Burnout silk er velour hvor stoffet så at sige er fjernet fra alt andel end mønstret, så det nærmest er net resten. halter=halterneck. Bias??? det er en silkeblanding med pastel sommefuglemønster, med detaljer af perler og palietter. Skjult sidelynlås med en lille krog til at lukke foroven.. Busten er med ekstra stof. ryggen er skåret lige over. ca længde: 50½". kjolen er fuldt foret. Stof: silke og rayon(á la viskose) den er importeret, lavet af Marry L Couture til specielle lejligheder. den er figursyet, lidt ved barmen og meget vhoften. Brug brystmål til at finde den rigtige størrelse.

Håber det hjalp

knus sanne :cheerleader3::griner:-

TUSIND TUSIND TAK...jeg er bare mega glad for du var så hurtig på tastaturet, jeg læste din besked i morges på jobbet, så jeg har taget den beslutning, at jeg KØBER KJOLEN STRAKS... -HAHA- skal lige tjekke hjemmesiden EN gang til, jeg skal være helt sikker på siden er OK..måske nogen kan anbefale den ?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg da slet ikke været inde og sige hej :fløjt:

TILLYKKE med din egen planlægnings tråd.. Hvor er det dog bare sødt han friede midt i vasketøjet.. Synes faktisk det er enormt romantisk han bare ikke har kunnet finde den perfekte lejlighed i ½ år, og så som i står der i dagligdagens gøremål, så går han på knæ :kiss: Det er da bare for sødt :cheerleader3:

meget meget smuk kjole, den er virkelig lige i øjet til bryllup i haven :griner:--HAHA-:heart:

og tak for den søde hilsen..ja det var faktisk romantisk når jeg tænker mig om,- vores datter som jeg kalder julie (jeg er "bare" bonus mor) kom hjem til os lige efter, hun er 9 år, så hun blev jo mega glad da vi fortalte hende det. Jeg spurgte hende om hun ville være brude pige, hvortil hun svarede - jamen det er jo det jeg er her for-..jeg har besluttet at båndet der sidder på kjolen i nakken, skal klippes af, og der skal laves en tryklås istedet for.ud af det laver jeg noget hår pynt til julie. det ville sikkert gøre lykke ;o)

0

Del dette indlæg

uha ja..har lige tjekket det og det GØR DE...puha..men jeg kan ved gud IKKE hitte ud af at bestille den kjole..(som desuden kun kan fås i str 38 som det største,.der er dømt løbeture ;o) jeg er såmænd blevet medlem, men de spør sgu om så meget..jeg må prøve igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja den side kan man glo på længe, og drømme...der er også mange fantastiske kjoler..mary l. hendes stil er vild flot..nå men jeg må prøve senere at få mig aktiv, jeg er såmænd blevet medlem, men der går ged i den så snart jeg skal udfylde oplysningerne...hmmmmmmmmmm

0

Del dette indlæg

Hvem er billigst mht teltudlejning...ville gerne leje en hvid pavillion...til 25 mennesker..

Nu melder historien jo ikke noget om hvor i landet festen skal holdes, såvidt jeg kan se og det har jo en del at sige. Sidste på bryllupsmessemn i Tåstrup stod vi ved siden af Tune Festudlejning. Yderst behagelige mennesker hvor man kunne mærke at de - også - satte pris på at yde god service. Overbossen har tidligere arbejdet for Schluntz Festudlejning + at vi havde et samarbejde med Hamanns Festudlejning en gang. Herudover har man hørt nogle priser på telte mv. i ny og næ. Jeg kan huske at vi talte om at Tune Festudlejnings priser lå betydeligt under "niveauet" da vi så dem. Så prøv dem hvis det er i nærheden af Roskilde og omegn.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer