Guest Bavnlev

Vores Bryllup 06.06.09

119 indlæg i dette emne

Opdatere lige min start side lidt.

Dato sat 06.06.09

Stedet er booket - Vallø slotskro

Kirken er booket - Bjæverskov kirke

Bryllupskørsel - Min fasters Cadillac

Hår og Makeup - Charlotte Elsted (og nu er hun booket)

STD kort færdige her

Vi har en foreløbig tidsplan

Kjolen skal findes i Lilly da jeg har gavekort her til.

Brudebuket og bord blomst prøve bundet her

Bordplan forslag her

Polterabend Beretning Her

Bordkort og CD kurv er færdig se her

Huskeliste

Forbered takke kort

Og så lige en TAK til alle jer skønne kvinder herinde, tak for alle de ting jeg så småt er begyndt at hapse fre jeres planlægsnings tråde rundt omkring :fløjt:

Ifølge bryllupstesten på BT er mit drømmebryllup sådan her : (testen er her)

Bryllup på kreativ klasse…

Din omgangskreds er et farverigt patchworktæppe af typer og nationaliteter. Du og din kæreste er åbne, nysgerrige og kreative. I har muligvis ikke et kæmpe budget til festen, men med venners hjælp får i arrangeret en fantastik og mindeværdig fest! I er utraditionelle og sprudler af god energi. Dit bryllup er en kærlighedsfest, der ikke kun bliver holdt for at fejre dit og kærestens forhold, men i høj grad for at fejre de mennesker i holder af.

Redigeret af Bavnlev
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med datoen. VI skal vies kl 15.00, men tror det kommer lidt an på hvad man skal bagefter. KL 15.00 er nok lidt sent, hvis man vil holde reception efter vielsen. Man kan frit vælge hvis ikke der er andre der allerede har reserveret kirken den pågældende dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg ringet til Kirken også, og booket kl 14 men er stadig lidt i tvivl. vi skal ikke have reception, men overvejer at der lige skal være tid til velkomstdrik på feststedet, og vi skal jo også lige have taget billeder og have gjort et eller andet med vores søn som vi ikke regner med skal med til festen, han vil være næsten 3 år på det tidspunkt.

Tak for jeres indput med kirken.

Knus Julie (som alligevel overvejer at flytte det til kl 15 ??)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til...

Mht. tidspunktet er det fuldstændig afhængigt af hvad I ellers skal... Altså - ligger feststedet lige i nærheden, eller skal folk også liiige have tid til at transportere sig derhen...?

Vi skal vies klokken to og så er der 30 minutters kørsel til feststedet og vi skal lige have taget billeder først og sådan... Så det tror jeg passer meget godt for os...

Det skal helst heller ikke være tidligere, da vi skal vies hvor Emil kommer fra og mine forældre (hvor jeg skal sove og have ordnet hår på dagen) bor 1½ time væk, sååå... For ikke at skulle alt for tidligt op...

Glæder mig til at følge dig...

-Didde (som også er 09-brud)

0

Del dette indlæg

Velkommen til...

Mht. tidspunktet er det fuldstændig afhængigt af hvad I ellers skal... Altså - ligger feststedet lige i nærheden, eller skal folk også liiige have tid til at transportere sig derhen...?

Ja det har jeg da ikke tænkt på, der er nok ca. 30 mins transport også fra kirke til fest sted. måske kl 14 passer meget godt alligevel.

14.00 kirke

15.00 færdig (?)

15.00 -16.00 folk transportere sig til stedet og vi bliver fotograferet

16.30 velkomst drink

17.30 middag

hmm det er måske ikke helt hen i vejret ?

knus julie

0

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen til dette dejlige forum.

Hvor er de skønt at der er begyndt at komme en del 2009 brude her på BK :cheerleader3:

Glæder mig til at fælge med i din planlægning af den store dag.

Tag gerne et kig forbi min tråd og se om der en noget inspiration du kan bruge.

:thumbsupsmileyanim: Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

skulle man mon kaste sig ud i at prøve at lave bryllupskagen selv ? jeg havde overvejet det selv og så læste jeg Diddeskalgiftes planlægningstråd og nu har jeg fået endnu mere blod på tanden. så derfor starter jeg lige med at hapse Vibeke Hansen's mors lagkagebunde opskrift :

Lagkage bunde

3 æg

125 g sukker

2 spsk vand

½ tsk hjortetaksalt

90 g mel

110 g kartoffelmel

(Hvis du ønsker brune bunde kan du evt erstatte noget af melet med kakao pulver)

Pisk de hele æg. Tilsæt sukkeret lidt efter lidt og pisk videre, indtil dejen er skummende og let. Tilsæt vandet. Sigt hjortetaksalt og de to slags mel sammen og ved dem derefter forsigtigt i dejen.

Hus dejen skal have konsistens som tyk æbelskive dej. Dvs. hvid det er lidt store æg og dejen er meget tynd, så tilsæt evt lidt ekstra mel. Hvis dejen er for tynd falder bunden sammen efter bagning.

Dejen bages på bagepapir eller i lagkage forme som skal være smurt godt.

Bagetid ca. 6 minutter ved 225 grader.

I denne opskrift er der til en stor lagekage bund, svarende til en stor ovn plade..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej søde :bearhug:

Velkommen til :hug:

Wuiii Vi skal også holde det på vallø slotskro og vi skal også ha slotsstuen - vi har liige været derover og har taget MANGE BILLEDER!!!!! Tjek min tråd - se under index - du bliver IKKE skuffet !!!

krammer

Ej hvor cool :) , tjekker din tråd med det samme. så kan vi jo rigtig diskutere vores planer :loveboard:

Knus Julie

0

Del dette indlæg

Overvejer at lave en prøve på save the date card i dag, Thomas syntes jeg skulle prøve at lave en test fordi han gerne ville se hvordan jeg havde tænkt mig at lave dem med magneter. Hvem var det nu jeg så herinde der havde lavet det ? syntes bare ideen er så god, så har folk altså ikke nogen undskyldning for at glemme det !

Men jeg skal lige have jeres råd, ville i lave et kort med sådan en save the date tekst ? og så sammen med ligge en lamineret magnet hvor der bare står Julie og Thomas

d. 06.06.09 eller noget i den stil ?`Eller bare lave magneten som et kort (også lamineret) og så bare skrive ganske kort :

Save the Date

Julie og Thomas skal giftes d. 06.06.09

Invitation og nærmere info følger

Jer er ikke sikker på teksten endnu, bare en forslag.

:carrot:

Knus Julie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer