Janniedavid

Jannie & David - 4. april 2009

2,039 posts in this topic

Sikke meget der er sket på kort tid og hvor ser det bare super godt ud. Jeg var fluks ved at skulle købe flydedimser, så vi kunne få blomster og lys i ét, men jeg har købt bloklys og også firkantede stager til blomster, så for at spare penge, bliver vi ved det. Men nøj det er flot Jannie. :cheerleader3::cheerleader3:

Risposer er hyggeligt og det må have været rigtig dejligt at lave dem.

Pas på dig selv søde. Godt I fik det stoppet, inden det blev værre og lad kroppen hele. Jeg håber, det går hurtigt :cheerleader3::cheerleader3:

Skønt med samtalen med præsten på plads. Den er jeg spændt på at høre om. Forresten så vær opmærksom på, om mailen om præ- og postludium ikke kommer retur. Det gjorde den nemlig for nogle måneder siden, da jeg ville spørge om det samme.

0

Annonce ♥

Sikke meget der er sket på kort tid og hvor ser det bare super godt ud. Jeg var fluks ved at skulle købe flydedimser, så vi kunne få blomster og lys i ét, men jeg har købt bloklys og også firkantede stager til blomster, så for at spare penge, bliver vi ved det. Men nøj det er flot Jannie. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Risposer er hyggeligt og det må have været rigtig dejligt at lave dem.

Pas på dig selv søde. Godt I fik det stoppet, inden det blev værre og lad kroppen hele. Jeg håber, det går hurtigt :):)

Skønt med samtalen med præsten på plads. Den er jeg spændt på at høre om. Forresten så vær opmærksom på, om mailen om præ- og postludium ikke kommer retur. Det gjorde den nemlig for nogle måneder siden, da jeg ville spørge om det samme.

Vi er også rigtig glad for flydelysene, det er simpelthen en af de bedre beslutninger og køb vi har lavet og jeg er meget spændt på hvad folk siger til dem ved festen. Jeg havde i forvejen købt nogle blå fyrfadslys, men de var billige og det var slet ikke belysning nok, så vi havde "plads" til flydelysene :cheerleader3:

Dagen idag står på sofaflydning, måske iblandet at få printet og klippet de sidste gaveæsker, holder simpelthen ikke til bare at ligge ned og ikke lave noget :loveflag:

Ang. Finn-præst er jeg også meget spændt på vores samtale. Det var David det talte i telefon med ham og da han lagde på kom det fra David "han lød godt nok noget færøsk!" Ikke at der er noget i vejen med færinge, de har bare et aklt for nært forhold til satan.

Vi har ikke hørt fra organisten, tror at vi ringer i næste uge, hvis han ikke har givet lyd fra sig inden da. Håber virkelig at vi kan få andre præ- og postludium end de sædvanlige. Gider ikke dam dam da daaa

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: 40 dage :cheerleader3:

Rigtig fine risposer, og ja man bruger meget ris. Jeg brugte næsten to kilo på mine 37 poser :balloons:

Juhuuu, mærkedag :)

Vi bliver simpelthen så fertile med alt det ris :thumbsupsmileyanim:

:) MILEPÆL :loveflag:

40 dage til jeres store dag!!!!

Rigtig fine risposer. Synes blomsterne lige giver dem lidt ekstra.

Tak søde og hvor vidunderlig dejligt at komme ind og se at nogen har markeret ens mærkedag lige fra morgenstunden :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Og så lige et sidste billede

post-32555-1235389318.jpg

Kriterierne er følgende:

:thumbsupsmileyanim: Buketten må ikke være for stor

:cheerleader3: Ingen gule eller mørkerøde blomster

:) Buketten må ikke være helt hvid

Og så må buketten rigtig gerne indeholde gerbera, liljer, roser, stephanotis, ranunkler, tulipaner, orkidéer og deslignende, - altså ikke dem allesammen, me det er vist yndlingsblomsterne.

Er begyndt mere og mere at hælde til tulipaner. Når de er små og lukkede er de mægtig søde og så er de nogle rigtig forårsbebudere :thumbsupsmileyanim:

Edited by Janniedavid
0

Annonce ♥

Kriterierne er følgende:

:) Buketten må ikke være for stor

:) Ingen gule eller mørkerøde blomster

:loveflag: Buketten må ikke være helt hvid

Og så må buketten rigtig gerne indeholde gerbera, liljer, roser, stephanotis, ranunkler, tulipaner, orkidéer og deslignende, - altså ikke dem allesammen, me det er vist yndlingsblomsterne.

Er begyndt mere og mere at hælde til tulipaner. Når de er små og lukkede er de mægtig søde og så er de nogle rigtig forårsbebudere :thumbsupsmileyanim:

Hvor skønne buketter...kan godt forstå du er lidt fjollet med dem :thumbsupsmileyanim:

Mon ikke David fanger bare lidt af dine ønsker? Hi - du har garanteret været rigtig god til at forklare...

Tusind tak for din hilsen med milepælen. Hvor sødt af dig - men også en wake up call...det gik lige op for mig, hvor kort tid der reelt er til brylluppet. Selvfølgelig ikke i fht. nogle af de andre tøsers dato, men når man læser 3 mdr - så synes det ikke af meget...

Kan du have en fortsat dejlige dag -

endnu engang mange tak :cheerleader3:

0

Kriterierne er følgende:

:thumbsupsmileyanim: Buketten må ikke være for stor

:cheerleader3: Ingen gule eller mørkerøde blomster

:) Buketten må ikke være helt hvid

Ja brudebuketten kan jo hurtigt blive en smule nervepirrende, men så er det jo dejligt, at mændene som oftest gerne vil guides i den sammenhæng! Kan godt forstå, at du hælder til tulipaner, det er vist også det signal der er sendt herfra :balloons:

Kan være, at jeg lige låner et par billeder, når tiden nærmer sig lidt mere :balloons:

Håber kroppen er ved at være ovenpå igen!!! :):loveflag::cheerleader3:

0

I skal næsten lige se..

Da vi i sin tid lavede invitationer havde vi vedlagt svarkort og kuverter dertil, nok mest fordi det så godt ud :) og havde ikke de store forventninger om, at folk rent faktisk ville bruge dem, men det har over halvdelen gjort :thumbsupsmileyanim:

post-32555-1235565476.jpg

21 kort har vi modtaget :cheerleader3: Vi sendte 33 invitationer ud, så lige omkring 2/3 har givet skriftligt svar, det er sgu iorden :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Super idé med de svarkort...jeg ville selv have brugt det, hvis jeg fik tilsendt et sådant fint et.

Der er ikke længe til, at det er jeres dag.... Er du begyndt at blive lidt spændt????

Åh - det bliver da helt vildt!!!

Hvad angår dit svar til mig vedr. pindemadderne, så tror jeg heller ikke, at jeg vil servere andet end frugt + chips. Det må gå...min venindes mand har adgang til frugt, så han kan skaffe os en ordentlig omgang lækker frugt!!! Og så er det jo bare i gang med kniven. (Håber at tøserne i SOF vil hjælpe med udskæringen - ellers må veninderne jo i gang...fnis...men lur mig om de ikke kan overtales med lidt ASTI).

Har I mere eller mindre styr på stumperne? Det lader til det jf. din tråd?!

0

Super idé med de svarkort...jeg ville selv have brugt det, hvis jeg fik tilsendt et sådant fint et.

Der er ikke længe til, at det er jeres dag.... Er du begyndt at blive lidt spændt????

Åh - det bliver da helt vildt!!!

Hvad angår dit svar til mig vedr. pindemadderne, så tror jeg heller ikke, at jeg vil servere andet end frugt + chips. Det må gå...min venindes mand har adgang til frugt, så han kan skaffe os en ordentlig omgang lækker frugt!!! Og så er det jo bare i gang med kniven. (Håber at tøserne i SOF vil hjælpe med udskæringen - ellers må veninderne jo i gang...fnis...men lur mig om de ikke kan overtales med lidt ASTI).

Har I mere eller mindre styr på stumperne? Det lader til det jf. din tråd?!

Jeg tror at vi har rimelig godt styr på det. Jeg er gået i gang med at false gaveæskerne som alle er klippede og har næsten købt alle tingene til at komme i. Mangler at købe panodiler og så får jeg mine chokolader på søndag, som så lige skal "ombetrækkes". Det bliver noget af nogle gaveæsker, for der er efterhånden ret mange ting der skal :cheerleader3:

Jeg har lavet et udkast til chokoladepapiret, det skal dog lige godkendes af manden der er på kursus. Ja har faktisk også lavet et udkast til kirkehæfterne (kan jo ligeså godt lave noget nu hvor jeg er sygemeldt), men her mangler jeg både mandens og kirkens godkendelse (af salmerne), så dem kan jeg alligevel ikke lave før efter vores møde med præsten, som der er lang tid til.

Der bliver nok en del ting der først kan laves i ugen op til, men heldigvis har jeg fri der. :cheerleader3:

0

Så har jeg fået shoppet lidt igen :cheerleader3:

Små likørflasker som jeg regner med skal i mændenes æske, skal dog lige have det godkendt af manden

post-32555-1235743482.jpg

Eucalyptus bolcher til æskerne. har været på udkig efter enkeltpakket tyggegumme eller mints, men giver nu op. Desuden havde Netto dem liggende og så var det den lette løsning.

post-32555-1235743604.jpg

Efter at jeg igår var på hospitalet, tog jeg fordi Herlev bycenter og var så heldig at finde dette lækre sæt som vil gøre sig godt på bryllupsrejsen :griner:-

post-32555-1235743651.jpg

Og så gør det jo ikke noget at det var på tilbud :cheerleader3: Kom af med 215 kroner :7himmel:

Edited by Janniedavid
0

Idag kom posten så med 2 corsager jeg har bestilt på Ebay :cheerleader3:

Et stks lilla

post-32555-1235743836.jpg

Den passer så godt :cheerleader3:

Og et stks prikket

post-32555-1235743883.jpg

Desværre passer den prikkede ikke ved brystet, da den er alt for stor der. Tror desværre ikke at det kan rettes da det vil ødelægge mønsteret, samtidig er det noget besværligt med stiverne. Øv rigtig ærgeligt, da jeg syntes at det er så fedt. Havde tanker om at bruge det sammen med et tylskørt, men det går jo ikke.

0

Annonce ♥

Så skete det.. Jeg har haft mit første bryllupsmareridt! :cheerleader3:

Har tidligere læst om brude herinde der har haft disse mareridt og ventede bare på hvornår mine ville starte..

Min drøm var meget mærkelig. Det første jeg husker er at jeg kom hjem fra frisøren med en for mig, helt forfærdelig frisure. Faktisk var det bare en fletning, men en meget stor og pjusket en af slagsen. Så meget hår har jeg slet ikke, men sådan var det. På vej ud af døren og ud til bilen, ryger min kjole ind i nogle gule blomster og får en ordentlig gul plamage på sig og allerede der er jeg på grådens rand. Og i øvrigt er jeg ikke særlig glad for gule blomster..

Pludselig er bilen væk, men jeg undrer mig ikke over det. I stedet står der en lastbil med åbent lad og fyldt op med mennesker, lidt ligesom når man ser folk på vej væk fra flygtningelejre i Sudan. David er der også og tager imod mig og så står vi der sammen og klamrer os til en jernstang, for ikke at falde af bilen. Vi bliver sat af ved kirken, som heller ikke ligner sig selv.

David og jeg skal gå ind sammen i kirken. I våbenhuset sidder en masse subsistensløse og drikker og ryger og David er mere optaget af dem og af at ryge smøger, at han slet ikke opdager at klokken ringer og jeg må hive ham ind i kirken. Inde i kirken kender vi absolut ingen. Folk kigger mærkeligt på os, siger at vi skal være stille og skynde os at sætte os ned, - på de almindelige stolerækker og altså ikke ved alteret..

– Og så vågner jeg, ja heldigvis. Det var bare en mærkelig mærkelig drøm. Gad vide om der kommer flere af sådan nogle?

0

Så skete det.. Jeg har haft mit første bryllupsmareridt! :griner:-

Har tidligere læst om brude herinde der har haft disse mareridt og ventede bare på hvornår mine ville starte..

Min drøm var meget mærkelig. Det første jeg husker er at jeg kom hjem fra frisøren med en for mig, helt forfærdelig frisure. Faktisk var det bare en fletning, men en meget stor og pjusket en af slagsen. Så meget hår har jeg slet ikke, men sådan var det. På vej ud af døren og ud til bilen, ryger min kjole ind i nogle gule blomster og får en ordentlig gul plamage på sig og allerede der er jeg på grådens rand. Og i øvrigt er jeg ikke særlig glad for gule blomster..

Pludselig er bilen væk, men jeg undrer mig ikke over det. I stedet står der en lastbil med åbent lad og fyldt op med mennesker, lidt ligesom når man ser folk på vej væk fra flygtningelejre i Sudan. David er der også og tager imod mig og så står vi der sammen og klamrer os til en jernstang, for ikke at falde af bilen. Vi bliver sat af ved kirken, som heller ikke ligner sig selv.

David og jeg skal gå ind sammen i kirken. I våbenhuset sidder en masse subsistensløse og drikker og ryger og David er mere optaget af dem og af at ryge smøger, at han slet ikke opdager at klokken ringer og jeg må hive ham ind i kirken. Inde i kirken kender vi absolut ingen. Folk kigger mærkeligt på os, siger at vi skal være stille og skynde os at sætte os ned, - på de almindelige stolerækker og altså ikke ved alteret..

– Og så vågner jeg, ja heldigvis. Det var bare en mærkelig mærkelig drøm. Gad vide om der kommer flere af sådan nogle?

Undskyld, men :griner:- hvor er det bare for sjovt :7himmel: Men ja, der kommer masser - jeg har også allerede haft en del :cheerleader3:

Fine likørflasker - rigtig god idé, den har jeg ikke set før :cheerleader3:

0

Fedt der bliver svaret med svarkortene :cheerleader3:

Go' idé med likørflaskerne!

Lækkert lingeri!!! :7himmel: Det skal da nok bringe lykke!

Træls med drømme! Jeg har den også af og til - Det er mega irriterende. Men hvor er drømmene sjove når man tænker over dem bagefter :cheerleader3: Det er de bare ikke når man drømmer den :griner:- Håber du får en bedre nattesøv i nat :griner:-

0