cilleluc

bryllup og 30 års fødselsdag

6 indlæg i dette emne

hej

min kæreste bliver 30 år til sommer og har nu friet og vil gerne giftes samtidig. vi havde egentlig begyndt og planlægge hans fødselsdag. kan man lave en kombination af begge fester. så både vi kan blive gift og han kan holde fødselsdag. da vi synes det er vildt hvis vi skal holde 2 fester på kort tid.

knus cille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

min kæreste bliver 30 år til sommer og har nu friet og vil gerne giftes samtidig. vi havde egentlig begyndt og planlægge hans fødselsdag. kan man lave en kombination af begge fester. så både vi kan blive gift og han kan holde fødselsdag. da vi synes det er vildt hvis vi skal holde 2 fester på kort tid.

knus cille

Hej Cille

Jeg synes at det er så store fester hver især, så det ville være en skam at slå det sammen.

Det er selvfølgelig en smagssag og I skal gøre det, som I har lyst, men jeg tror at du vil fortryde det, når dagen kommer.

Men uanset hvad I vælger så rigtig god fornøjelse :)

Mvh

Anni

0

Del dette indlæg

Tillykke med frieriet!!! :)

Jeg synes sagtens at i kan slå de to ting sammen, men bare mere vægt på brylluppet, men så have alle jeres venner med. Jeg bliver selv 30 i næste måned, og jeg vælger ikke at holde fest, da jeg synes at det må være nok med, at vi skal giftes til august. I skal gøre som i selv føler mest for. Er sikker på at det bliver godt!!!

0

Del dette indlæg

uha, den er svær. Vi står i samme situation. Vi fylder bare begge 30: april, maj og bryllup til sommer (dato ukendt). Jeg har heller ikke lyst til at skulle arrangere 3 store fester (der står kun bryllup i hovedet på mig lige nu, hehe)

Indtil videre har jeg ignoreret at vi snart bliver 30 (gys, et skarpt hjørne at runde...), men det bliver nok ikke ved med at gå. :cheerleader3: Jeg tror, vi bare holder lidt fødselsdag herhjemme. Måske slår vi 2 x 30 sammen, når der ikke er længere imellem.

Kæresten havde endda foreslået, at vi skulle holde bryllup på hans fødselsdag, fordi det er en lørdag... :cheerleader3: halloooo min bryllupsdag skal kun dreje sig om min (undskyld vores...) bryllupsdag.

:cheerleader3:

Jeg ville ikke slå fødselsdag og bryllupsfest sammen.

Og ved du hvad: TILLYKKE med frieriet :):thanks::help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan I da sagtens....

Men I skal nok være klar over at hans 30 års fødselsdag nok forsvinder i lyset på jeres store dag!

Min mand fylder 30 år dagen efter vores bryllupsfest dvs. til midnat. Vi har valgt at invitere til bryllupsfest den 12. april og så har vi inviteret til morgenmad/brunch den 13. april hvor vi skal fejre Morten en lille smule.

Han holder så efterfølgende en herrefrokost med spareribs og øl :)

Knus Britta

0

Del dette indlæg

Jeg er helt enig i det sidste. Fødselsdagsfesten dør. Det bliver måske til en enkelt "hip hurra o.l.". Jeg har dog en gang oplevet noget andet. Der blev festen nemlig lanceret som 2 x 30 års fødselsdag. Dvs. et surprisebryllup. Det er nok de færreste der vil det og det er også vanskeligt når vi taler kirkebryllup.

Men ved bryllupsfesten vil der formentlig være et vist sammenfald mellem de mennesker som kunne tænkes inviteret til fødselsdagsfesten og derfor kan man diskutere om det er nødvendigt at holde en særskilt fødselsdagsfest. Det koster jo penge det hele.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer