Purebeauty

B og C's Bryllupsplanlægning 4. oktober 2008

259 indlæg i dette emne

WOW!!! :ilovebryllupsklar:

Mine forældres gave til os :-)

Dette første indlæg i min planlægningstråd vil være et sted med en samlet oversigt inkl. links til mine tanker/planer.

INDEX

Alt vedrørende den kirkelige handling:

Kimmerslev Kirke

Så er kirken i hus! 4/10-08 kl 15.00

Kirkeceremonien

Spørgsmål til Præsten

Frieriet:

Frieriet

Frieriet som det gik! :-)

Tøjet & Tilbehør

KJOLEN :-))) Billeder fra prøvningen/købet købte også sløret til..

Skoene

Frisuren (modelbillede)

Ringen

Feststedet:

Gyrstinge Skovkro det blev så et helt andet sted end dem så vi havde overvejet, og det er vi godt tilfredse med!

Bryllupskagen:

Bryllupskagen

Det kreative hjørne:

Indbydelse (udkast)

Den endelige invitation

Den endelige kuvert

Bordkort

Hvad er der styr på, og hvad mangler?

Her er hvad jeg har styr på:

Kirke

Feststed + menu + musik

Frisør

Kjole

Fotograf

Transportmiddel

Bryllupskagen

Vielsesringe - fik min alliancering med 7 sten :fløjt:

Bordkort

Ægteskabserklæring + navneskift, mangler dog godkendelse :sm:

Advokat vedr. ægtepagt

Make-up

Bordplan

Vidner - Regner med vores fædre gerne vil være det?? :sm: - det bliver vores fædre :cheerleader3:

Mangler:

Bryllupsnatten

Bryllupsrejsen

Kirkehæfter + Menukort

Book'e transport fra feststed -> hjem

Blomster

Brudevals (Har fået cd'en, så skal der bare øves)

Samtale med præsten - d.17. september

Kan nogen komme på andet der mangler??

Redigeret af Purebeauty
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes egentlig det var på tide at fortælle lidt om mig selv og min forlovede, så her er vores historie:

:ilovebryllupsklar:

Jeg hedder Britt og jeg er 23 år. Jeg bor sammen med min forlovede Christian på 38 år, i en dejlig lejlighed i Ringsted.

Vi mødte hinanden til min morbror's 40 års fødselsdag d.5. august 2006, og man kan tale om kærlighed ved første blik.

Vi var alle inviteret på Overdrevskroen og jeg ankom sammen med mine forældre + brødre i en tilstand af lykkelig single, og han kom sammen med min morbror. Vi ankommer til stedet samtidig, og parkere i hver sin ende af parkeringspladsen. Da jeg stiger ud af bilen og går hen mod min morbror, som står sammen med Christian og min anden morbror og hans kone tænker jeg med det samme, WAUW, og skudt var jeg... det tog ikke mere end ca. 10 sek. Det er hvad man kalder kærlighed ved første blik! Som aftenen skrider frem og rødvinen overtager styringen med alle mine sanser erfarer jeg, at han har det på nøjagtig samme måde! Siden har vi været lykkeligt forelskede! b222.gif

Der går ikke andet end 2½ uge, så ved jeg at jeg elsker ham, men tænker alligevel: Okay Britt, slå lige koldt vand i blodet en gang.. Det var dog ganske umuligt!!b233.gif

D.5. november spørger han mig som om jeg vil forloves med ham, og ikke et sekund er jeg i tvivl, han skal være min for altid!

Måneden forinden er jeg stoppet på p-piller, da jeg ikke er tilfreds med det mærke jeg havde fået, og planen er egentlig at jeg skal igang med et nyt mærke d.6. november, hvortil svaret fra ham er: Skal vi ikke bare få et barn?

Det skulle som bekendt vise sig at være en lidt større opgave en forventet.. efter ½ år har jeg en fornemmelse af at vi nok hellere må blive tjekket og se om alt er som det skal være, og det viser sig desværre at vi må have hjælp til det.. :fløjt:

Nå, men op hesten igen, det er der jo råd for. Og vores vej igennem behandlingssystemet starter.

Nu håber vi at 2008 bliver året en bliver "undfaget" og 2008/2009 bliver året for vores største glæde!

De "kedelige" facts: Jeg arbejder som kontorassistent, og Christian arbejder nu som tekniker.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til et helt fantastisk og helt utroligt vanedannede forum...

Vi skal selv giftes i 2009 og håber på en lille familieforøgelse inden - har været igang siden september, men satser da på at vi bare er nogle af dem der tager liiiidt længere tid om det... Måske den er der i denne måned!?

Glæder mig til at følge din planlægning - kig i min hvis du har lyst, der er index på side 1 ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for velkomsten alle! Bliver jo helt rørt! :heart:

Velkommen til et helt fantastisk og helt utroligt vanedannede forum...

Vi skal selv giftes i 2009 og håber på en lille familieforøgelse inden - har været igang siden september, men satser da på at vi bare er nogle af dem der tager liiiidt længere tid om det... Måske den er der i denne måned!?

Glæder mig til at følge din planlægning - kig i min hvis du har lyst, der er index på side 1 ;)

Uha det bliver da spændende om I også lige når et bryllup med baby på armen, hvordan har I valgt at klare det praktiske omkring det? Ih hvor spændende! Er du så også inde på babyklar?

Hej og velkommen til :cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag:

Med Christians families tilknytning til kirken kan det sagtens være, at I får lov til at blive gift i den. Det håber jeg i hvert fald for jer :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din tråd herinde :)

Tusind tak, håber vi får lov, det er simpelthen drømmekirken, må tage nogle flere billeder derudefra og sætte ind, har ikke rigtig kunnet finde nogle..

Velkommen til! Hvor er det en sød historie om kærlighed ved først blik :bearhug:

Helt sikkert!! Kærlighed ved første blik! Og jeg som troede det ikke fandtes... tsk tsk... men heldigvis for det! :respekt:

0

Del dette indlæg

Kirkeceremonien

Indtil videre er det jo kun forestillinger om hvordan og hvorledes, men her er mine tanker...

Vielsen skal foregå kl 14.30. Det giver god tid til frisør, makeup og transporten der i sig selv tager en lille halv time..

Efter velsignelsen skal en sangerinde synge "Heaven is a place on earth" fra mig til min mand :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Frieriet

Så har jeg besluttet, at nu skal der fries!

Lidt baggrund om hvorfor:

Mandag d. 19. maj 2008 har vi en samtale om vores videre behandlingsforløb. Vi har i 1 år været i behandling for barnløshed, uden det har båret frugt, og vi har kun ét forsøg tilbage i det offentlige.

Da det er utroligt hårdt at gennemgå behandlingerne (reagensglas - ICSI) har vi besluttet at vi vil igang med at ansøge om adoption, det kræver jo som bekendt at man er gift. Aftalen bliver derfor, at går vores sidste forsøg heller ikke godt, ja så gifter vi os på rådhuset, så vi kan komme igang med hele adoptionsprocessen. Vores store drøm begge 2 er dog et kirkebryllup, men vi føler ikke rigtig der er råd til det.

Så giftemål er nu en aftale... :rolleyes:

Da jeg har været processen igennem med at blive friet til før, men anden kæreste, ja så har jeg nu ændret min romantiske forestilling om at det SKAL være manden der frier, og derfor tager jeg altså frierskoene på, nærmere bestemt: Grundlovsdag.

Denne dag da det er vores 22 mdrs kæreste dag, vi har begge fri og skal til Celine Dion koncert om aftenen, vores fælles "idol". Og så er det jo fars dag, måske det bringer lidt held med sig? :balloons:

Så jeg har nu 2 uger fra i dag af til at planlægge et frieri, der gerne skulle munde ud i et oktober bryllup, der ved vi om vores sidste behandlingsforsøg er gået godt eller skidt, men under alle omstændigheder, så skal vi giftes :heart: Så vil med kyshånd tage imod forslag til hvordan dette skal foregå!

Og så skal der planlægges lav budget (ca. 30.000 kr) bryllup på 4 mdr! Så jeg får travlt, og meget brug for jeres hjælp! :bearhug:

På forhånd tak til Marina29 for hendes store hjælp! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvor "offentlige" I er - skal frieriet være privat, kastes op på storskærm, eller...?

Du kunne evt. fri til koncerten, under et nummer der betyder noget specielt for dig/jer..?

Ja ideen er god, men så offentlige er vi slet slet ikke... allerhøjest bliver det til et frieri på en restaurant tror jeg.. hvis det kan lade sig gøre rent praktisk.. men er bare så fantasiforladt...griner

0

Del dette indlæg

Tillykke med din planlægningstråd :rolleyes:

Det bliver nok intet problem med at blive gift i den ønskede kirke. Så længe en af jer har et tilhørsforhold til den, og det lyder det bestemt til, at din kommende har!

Min kæreste og jeg skal giftes i et andet sogn, men det er intet problem, da jeg både er døbt og konfirmeret i kirken - og har sunget i koret i 9 år.

Held og lykke med det kommende frieri! :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det spændende med dit lynbryllup... Min kæreste og jeg er også i lynbryllupsmode... Planen var oprindeligt august 2009, men pga. en opgradering til BIB'er er vi blevet enige om at det aldrig kommer til at holde, så nu hedder den nye dato 8/11-08... WEEEE...

Hvis du har lyst kan du tage med til zilla-krea-dag - vi skal lave kreating sammen (dem der er færdige eller ikke har noget at tage sig til endnu hjælper de andre)... Og ellers skal vi bare hygge!! Det er ALTID superhyggeligt at snakke bryllupssnak med andre i samme båd (samme princip som på det andet BK)...

Glæder mig i hvert fald til at følge dig, og du må sige til, hvis der er noget jeg kan hjælpe med!!!

0

Del dette indlæg

Hvor er det spændende med dit lynbryllup... Min kæreste og jeg er også i lynbryllupsmode... Planen var oprindeligt august 2009, men pga. en opgradering til BIB'er er vi blevet enige om at det aldrig kommer til at holde, så nu hedder den nye dato 8/11-08... WEEEE...

Hvis du har lyst kan du tage med til zilla-krea-dag - vi skal lave kreating sammen (dem der er færdige eller ikke har noget at tage sig til endnu hjælper de andre)... Og ellers skal vi bare hygge!! Det er ALTID superhyggeligt at snakke bryllupssnak med andre i samme båd (samme princip som på det andet BK)...

Glæder mig i hvert fald til at følge dig, og du må sige til, hvis der er noget jeg kan hjælpe med!!!

Dejligt at man altid er sikker på at få hjælp herinde! Det fantastisk! :rolleyes: Lyder spændende med den dag, hvornår er det? Aner ikke engang hvad man skulle lave der, er bare SÅ LIDT kreativ :balloons:

SÅÅ fedt når pigerne frier ;) Glæder mig til at høre mere

Endelig sig til hivs vi kan hjælpe!! Jeg har maaange billeder liggende :heart:

Har du tænkt noget i forhold til tema?

Anna

Jeg kan love dig for I kan hjælpe!! Jeg forestiller mig lidt de gamle romantiske farver som "Cappucino, Champagne og gl rosa" også derfor jeg overvejer en kjole i gl rosa (svag) i stedet for hvid (hvor off-white ville være det eneste der kunne komme på tale, pga min mangel på kulør) :bearhug:

0

Del dette indlæg

IIIh synes det er super spændende med dit kommende frieri :rolleyes:

Glæder mig til at følge dig.. og du siger bare til hvad vi skal hjælpe med..

Krea dag er d. 31 maj.. det ville være hyggeligt.. du kan læse om det inden under "lad os mødes" der er en trår der hedder krea/ asti dag :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til!

Mht at arrangerer et bryllup på 4 mdr på budget, så vil jeg sige: Tag det roligt, det er gjort før! (bla hos undertegnede)

Det handler om at være kreativ, og få sine venner til at hjælpe sig med alt det der ellers koster rigtig mange penge! (bryllupskage, kørsel, dekorationer,mad, servering osv)

Held og lykke med det!

kram

Stine

0

Del dette indlæg

Hvis du ikke skal noget d. 31. er det da HELT OPLAGT at tage med til krea/asti-dag.. det bliver superhyggeligt og så kan du se nogle af de andre pigers kreationer... Nogle er skide-dygtige og så er vi andre der laver et eller andet let, men FAAAAANCY ;)

Fik jeg sagt vi også er SÅ meget på budget med vores bryllup? Men med kreativitet og spare-snilde kan det SAGTENS lade sig give sig... Købe kjolen brugt, lave kagen selv osv osv...

0

Del dette indlæg

Tak for billederne søde Anna, men den er vist lidt for simpel til mig ;)

Kjolen skal klæde en der har til dagen og vejen :rolleyes: og gerne være total romantisk stil! Og laaaaaang :balloons:

:heart: Det var også mest for at vise farven, kjolerne forhandles ikke engang i DK! Desværre!!

Hvad tænker du mht kjole?

Lidt blomsterspam! og dekorationsspam og en enkelt invitation og kage

Anna

post-13167-1211395423.jpg

post-13167-1211395490.jpg

post-13167-1211395522.jpg

post-13167-1211395552.jpg

post-13167-1211395572.jpg

post-13167-1211395622.jpg

post-13167-1211395683.jpg

post-13167-1211395710.jpg

post-13167-1211395758.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer