Purebeauty

B og C's Bryllupsplanlægning 4. oktober 2008

259 indlæg i dette emne

Well vi har jo ikke fortalt dem noget endnu ;)

Christian er ikke helt tændt på at de skal "med om bag facaden" men som du nok har læst, så kan jeg sgutte holde til det mere :bearhug:

Men ingen tvivl om jeg er yndlingssvigerdatteren, så hvis jeg lader et par bemærkninger falde om lav budget bryllup kan det da være han hoster op :bearhug: Er slet ikke i tvivl om svigermor gør :bearhug: Hun er bare guld til at stikke en seddel en gang imellem! De kører seperat økonomi selvom de er 70+ ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk hvor jeg synes tiden snegler sig afsted...

Weekenden har bragt på den helt store bryllupssnak adskilige gange, ganske naturligt når nu prinsen fik sin prinsesse :thumbsupsmileyanim: Lidt royalist bliver man jo indimellem....

Men jeg vil også have min prins, og gerne imorgen hvis det kunne lade sig gøre ;)

Må tælle dage ned.. "kun" 10 dage til frieriet...

Suk hvor jeg eeeeeeeeeeeeelsker ham! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

yes yes hvor jeg får knoklet derudaf på min fotomontage, første gang jeg har lavet sådan en, og synes efterhånden ganske godt om den :loveboard:

Mangler mange finishes endnu, en 5 billeder af os som jeg har på en CD-Rom, men det går fremad! Ganske dejligt!

Tusind tak for din store hjælp Gitte! :loveboard:

En lille update på hvad jeg sidder og roder med.... :loveboard:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det sjovt.. Den dag du frier skal vi sige det til familien.. Vi siger det til svigerfar om formiddagen og om eftermiddagen skal vi besøge mine forældre på camping i KBH sammen med min søster og svoger og i cirkusrevyen, så da får de det at vide.. Ret pudsigt..

Og hvor er det fedt du har gang i alle mulige ting til det kommende bryllup :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er det sjovt.. Den dag du frier skal vi sige det til familien.. Vi siger det til svigerfar om formiddagen og om eftermiddagen skal vi besøge mine forældre på camping i KBH sammen med min søster og svoger og i cirkusrevyen, så da får de det at vide.. Ret pudsigt..

Og hvor er det fedt du har gang i alle mulige ting til det kommende bryllup :cheerleader3:

Ih hvor er det altså pudsigt! :loveboard:

Du må også til at have gang i kjole tanker :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh min dejlige søde Purebeauty :loveboard::loveboard:

Hvor er det fedt og kan følge dig herinde os... :loveboard: og nu skal du ikke være så nervøs søde.. :loveboard:

Tror han bliver helt vildt glad for du tager skridtet ;)

:loveboard:

Ih hvor jeg håber du har ret søde!! :loveboard:

Ja du kan tro jeg skal følge dig skal jeg!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh ja, nu er det ved at være :thumbsupsmileyanim: Rigtig mange gang held og lykke..

Og er sikker på han nok skal sige ja og blive glad.. Dog forsvinder noget af teksten lidt hurtigt, jeg skulle 'skynde mig' at læse det for at få det hele med, og jeg har altid været hurtig læsende.. Og din tilkommende skal jo helst ikke sidde og stresse (ikke lige det rigtige ord) for at få læst det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh ja, nu er det ved at være :cheerleader3: Rigtig mange gang held og lykke..

Og er sikker på han nok skal sige ja og blive glad.. Dog forsvinder noget af teksten lidt hurtigt, jeg skulle 'skynde mig' at læse det for at få det hele med, og jeg har altid været hurtig læsende.. Og din tilkommende skal jo helst ikke sidde og stresse (ikke lige det rigtige ord) for at få læst det

Ja, desværre er 15 sek max den kan vente, og ville så gerne have det digt med :cheerleader3:

smukt frieri

tror du han har nogen mistanke.. altså du har jo været herinde en del på det sidste

Altså nu er det jo fra jobbet jeg sidder og planlægger, så det er ikke det på grundlag han har en mistanke, men jo han er begyndt at snakke om noget "uldent" onsdag aften, fordi jeg et par gange har foreslået han skulle tage på jagt :cheerleader3:

En rigtig sød fotomontage og jo, han skal nok sige ja.

Jeg synes, den er meget lang, men jeg ved jo heller ikke, om der er super mange minder i billederne, som du gerne vil have med? Men den er god, smuk og rørende. Super godt lavet :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Der er rigtig mange minder i, og den skal jo heller ikke være for kort ;) Nu passer den nogenlunde i sanglængden...

Britt... Hvis han ikke siger jatak efter den fotomontage, så ved jeg ikke hvad!? Den er virkelig fin!!!

Og også dejligt at få sat ansigt på dig :cheerleader3:

Ih tusind tak :cheerleader3: er første gang jeg har rodet med sådan noget, og ja, nu kan man jo ik være hemli' længere thihi :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Han sagde ja!

Hvor er jeg lykkelig!! Nu er det sgu helt alvorligt! Efter han havde tygget lidt på den, og jeg havde overbevist ham om at bryllupper ikke KUN holdes om foråret (min farmor og farfar er gift 1. december) ja så er datoen vist okay med ham!! hvis kirken altså er ledig :griner:-

Ih hvor er jeg lykkelig! Skal nok komme med en bedre opdatering imorgen, ligenu kan jeg ikke rumme alle de følelser :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer