AnnaPerenna

Skal I se noget sjovt?

21 indlæg i dette emne

Hey piger!

Fandt lige ud af at den paneldebat jeg deltog i på TV er lagt på nettet! Skal I se??

Jeg skælder ud på MF'er Mogens Jensen da han og Jesper Langballe bliver liiiiige grove nok!

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=7

D. 9/11 07 og så er det "Dit Valg, det sidste ord"

Bagefter troede mange det var strategisk gjort, at det var planlagt men det RØG bare ud af mig!! Fik en VIRKELIG vred email da jeg kom hjem; jeg var sådan en ung politiker og kunne absolut ikke tillade mig at skælde ud på Mogens Jensen som var så etableret en figur.. Ja, ham der skrev ville ALDRIG mere stemme konservativt!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Fik en VIRKELIG vred email da jeg kom hjem; jeg var sådan en ung politiker og kunne absolut ikke tillade mig at skælde ud på Mogens Jensen som var så etableret en figur.. Ja, ham der skrev ville ALDRIG mere stemme konservativt!!

Anna

Nej hvordan i alverden kunne du dog også finde på det. Det var da noget frygeligt noget at gøre: at sige sin uforbeholdne mening om tingene uden omsvøb. Tja det kunne man jo ønske sig at mange andre politikere også gjorde, og med mit kendskab til Mogens Jensen (fra de gamle fagforeningsdage i min spæde ungdom) kan han også tage det, men måske er han blevet lidt for fin på den.

Når det så er sagt så kan jeg ganske enkelt ikke fordrage folk som jesper Langballe og Søren Krarup, og jeg mener det er en skændsel at have sådanne folk siddende i Folketinget, fordi de repræsenterer en opfattelse og en morale som ikke er det danske folk værdigt. Det samme kan man sige om Dansk Folkeparti men det siger egentlig mere om de folk som stemmer på DF.

I mine øjne er det gavnligt for det Konservative Folkeparti at få kvinder som Lene Espersen (og Anna Perena) ved roret: Folk som tør sige deres mening om tingene uden omsvøb, og viser at de er mennesker med holdninger og benene på jorden .

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååååårhh tak for de søde beskeder! :thumbsupsmileyanim:

Jamen jeg blev så GAL! Det var SÅ ubehageligt at være deroppe at jeg ikke kunne holde kæft!!!!!!! :hug:

Langballe er virkelig MEGET svær at greje.. "off stage" er han meget nede på jorden og smadder sød men ellers er jeg heller ikke meget for ham!! En tung mand at danse med om man må sige.. Jeg er også VILDT glad for Lene Espersen ved roret, hun er bare SÅ sej!!! :hug:

Stiller op til byrådet i nov. 09 så skal snart igennem hele møllen igen!! :hug:

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Åååååårhh tak for de søde beskeder! :thumbsupsmileyanim:

Jamen jeg blev så GAL! Det var SÅ ubehageligt at være deroppe at jeg ikke kunne holde kæft!!!!!!! :hug:

Langballe er virkelig MEGET svær at greje.. "off stage" er han meget nede på jorden og smadder sød men ellers er jeg heller ikke meget for ham!! En tung mand at danse med om man må sige.. Jeg er også VILDT glad for Lene Espersen ved roret, hun er bare SÅ sej!!! :hug:

Stiller op til byrådet i nov. 09 så skal snart igennem hele møllen igen!! :hug:

Anna

Ihhh du er bare SÅ sej Anna.

Ja du er sku lidt mit idol - du en rigtig fighter!

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååårhh tak for de søde beskeder! :)

Jamen jeg blev så GAL! Det var SÅ ubehageligt at være deroppe at jeg ikke kunne holde kæft!!!!!!! :)

Langballe er virkelig MEGET svær at greje.. "off stage" er han meget nede på jorden og smadder sød men ellers er jeg heller ikke meget for ham!! En tung mand at danse med om man må sige.. Jeg er også VILDT glad for Lene Espersen ved roret, hun er bare SÅ sej!!! :)

Stiller op til byrådet i nov. 09 så skal snart igennem hele møllen igen!! :cheerleader3:

Anna

Ihhh du er bare SÅ sej Anna.

Ja du er sku lidt mit idol - du en rigtig fighter!

Kram

Ååårrrrrrh det var da bare en deeeejlig besked!! KÆMPE krammer til dig!! :ilovebryllupsklar:

Ana

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Anna.. hvor er det henne i det der meeeeeeget lange interview??? ;)

VIIIIL os seeee... :cheerleader3:

Heheh ;) mener du skal hen mod slutningen omkring 46 eller sådan noget :)

Men nu varer klippet kun i 24-25 sekunder??? Jeg kan overhovedet ikke finde det.

nej ca. 45 min? Du skal vælge oppe i kalenderen foroven?Og ja netop :) hæhæ

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer