Guest Fia1979

Musik

22 posts in this topic

Jeg har søgt med lys og lygte for at finde noget diner musik der ikke er alt for suppe, stej og is agtig. Mere hygge begrunds musik agtigt.

Efter middagen vil vi gerne danse til noget med noget gang i.

Jeg har virkeligt ringet til mange forskellige, men da vi er midt i ferien er der en del der ikke kan og en del der er vildt dyre.

Det billigeste jeg har fundet er 10,000,- og det syntes jeg stadig er mange penge.

Hvad giver i for musik?

0

Annonce ♥

Jeg har søgt med lys og lygte for at finde noget diner musik der ikke er alt for suppe, stej og is agtig. Mere hygge begrunds musik agtigt.

Efter middagen vil vi gerne danse til noget med noget gang i.

Jeg har virkeligt ringet til mange forskellige, men da vi er midt i ferien er der en del der ikke kan og en del der er vildt dyre.

Det billigeste jeg har fundet er 10,000,- og det syntes jeg stadig er mange penge.

Hvad giver i for musik?

Vi skal give kr. 500 pr. time for en pianist under maden og en duo spiller til dansen 3 * 45 min for kr. 4000, og det syntes jeg er en rimelig pris.

hphp

0

Annonce ♥

Hej

Vi skal have en tidligere kollega til at spille under middagen som hygge pianist. Fra kl 23.00 til 02.00 kommer der et 4 mands band fra Hjørring og spiller. Samlet pris 12.000 kr.

Ham vi skal have til at spille under middagen er spuer dygtig. Han har en hjemmeside

her

Kh

Louise

0

Annonce ♥

Hej.

Du skal være velkommen til at ringe eller sende en mail til mig. Så skal jeg gerne se, om jeg kan hjælpe jer.

Jeg spiller selv og er desuden ejer af musik-bureauet INMUSIC, hvor vi har musikere og bands i de fleste prisklasser.

De bedste hilsener

Lars Eeg

Tlf. 2992 2090

mail@inmusic.dk

www.inmusic.dk

0

Jeg synes at du skal prøve at kontakte Diskobil herinde fra.. De har super gode priser og så er det lige meget om det er 8 eller 12 timer.. De spiller baggrunds musik under middagen og fyrer så op til fest hele natten...

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

1.000 tak betina. Så kan Diskobil'en jo altid give folk et godt råd vedr. firmabilen med på vejen :cheerleader3: Ihvertfald når det er mig selv. Er det en af de øvrige kan det ikke tilrådes - Der bør man klart nøjes med musikken :cheerleader3:

DJ 12 timer 6500 :cheerleader3:

Det var godt nok DYRT :smoking:

Det kan man jo tillade sig at sige når det er ens eget (eller overbossens) firma der er tale om. :cheerleader3: Da vi kører med en fast pris og vi her taler om Køge syntes jeg nemlig det lød lidt i overkanten med 6.500 kr. og checkede det op i systemet, og der står rent faktisk 6.200 kr. for Kejzers vedkommende.

Det med de 12 timer skal også tages med et gran salt. Vi kører med ubegrænset spilletid til fast pris. De 12 timer har en hel særlig historie: En af vores folk Søren DJ havde spillet et bryllup i sommers der startede kl. 16 om eftermiddagen og først sluttede kl. 8 om morgenen. Søren hyggede sig med det, men efterfølgende siger discomutter (overbossen) så: Hvad nu hvis der sidder 8 gæster tilbage og en brudgom som bare insisterer på at han skal spille videre, selvom festen reelt set er slut ? Hun ønskede derved at give DJ'en mulighed for at stoppe efter 12 timer i sådanne situationer, hvis han iøvrigt ønsker at stoppe, eller hvis klokken er 7 eller 8 om morgenen, og han har andre ærinder tidligt samme dag. Men der er ingen som siger at han skal stoppe/stopper. I bund og grund er det teoretisk: Det er yderst sjældent at en bryllupsfest varer mere end 12-14 timer og strækker sig udover kl. 6 om morgenen. :cheerleader3:

Men i forhold til Fia 1979 ser det iøvrigt ud som festen skal holdes i Jylland (Nordjylland). Vi spiller af og til i Jylland men det er til nogle andre priser. Der anbefaler vi i stedet at man tager fat i Flashlight-gruppen eller - hvis vi taler Nordjylland - Hans Lynnerup, Limelight Disco (fra Aalborg) hvis man ønsker noget som ligner de løsninger vi udbyder.

Edited by diskobil
0

Hej

Nu stiller du set med mine øjne et meget stort og åbent spørgsmål - hvad koster 8 timers musik?

Du skal nok komme nærmere ind på hvad du har indhentet tilbud på, og hvad der er inkl. i tilbudet.

Du kan f.eks få både dinnermusik (pianist) og dansemusik (Dj) for under 10.000 kr. hos os - alt efter hvor i landet der er tale om.

Kom med nogle flere detaljer, så er det meget nemmere for os andre at hjælpe/vejlede dig.

0

Jeg synes at du skal prøve at kontakte Diskobil herinde fra.. De har super gode priser og så er det lige meget om det er 8 eller 12 timer.. De spiller baggrunds musik under middagen og fyrer så op til fest hele natten...

1.000 tak betina. Så kan Diskobil'en jo altid give folk et godt råd vedr. firmabilen med på vejen :cheerleader3: Ihvertfald når det er mig selv. Er det en af de øvrige kan det ikke tilrådes - Der bør man klart nøjes med musikken :cheerleader3:

DJ 12 timer 6500 :cheerleader3:

Det kan man jo tillade sig at sige når det er ens eget (eller overbossens) firma der er tale om. :cheerleader3: Da vi kører med en fast pris og vi her taler om Køge syntes jeg nemlig det lød lidt i overkanten med 6.500 kr. og checkede det op i systemet, og der står rent faktisk 6.200 kr. for Kejzers vedkommende.

Det med de 12 timer skal også tages med et gran salt. Vi kører med ubegrænset spilletid til fast pris. De 12 timer har en hel særlig historie: En af vores folk Søren DJ havde spillet et bryllup i sommers der startede kl. 16 om eftermiddagen og først sluttede kl. 8 om morgenen. Søren hyggede sig med det, men efterfølgende siger discomutter (overbossen) så: Hvad nu hvis der sidder 8 gæster tilbage og en brudgom som bare insisterer på at han skal spille videre, selvom festen reelt set er slut ? Hun ønskede derved at give DJ'en mulighed for at stoppe efter 12 timer i sådanne situationer, hvis han iøvrigt ønsker at stoppe, eller hvis klokken er 7 eller 8 om morgenen, og han har andre ærinder tidligt samme dag. Men der er ingen som siger at han skal stoppe/stopper. I bund og grund er det teoretisk: Det er yderst sjældent at en bryllupsfest varer mere end 12-14 timer og strækker sig udover kl. 6 om morgenen. :cheerleader3:

Men i forhold til Fia 1979 ser det iøvrigt ud som festen skal holdes i Jylland (Nordjylland). Vi spiller af og til i Jylland men det er til nogle andre priser. Der anbefaler vi i stedet at man tager fat i Flashlight-gruppen eller - hvis vi taler Nordjylland - Hans Lynnerup, Limelight Disco (fra Aalborg) hvis man ønsker noget som ligner de løsninger vi udbyder.

ups ja skrev forkert :) og ja dj Michael skal starte kl 16 og så max spille til kl 04 :td: der er vel grænser for hvor længe man skal arbejde selvom det er en stor dag ( for os :td: ) Der er ikke længe til :)

0

Annonce ♥

DJ 12 timer 6500 :)

ups ja skrev forkert :td: og ja dj Michael skal starte kl 16 og så max spille til kl 04 :td: der er vel grænser for hvor længe man skal arbejde selvom det er en stor dag ( for os :) ) Der er ikke længe til :td:

Hvis festen er på toppen når kl. er 4 og I må for Vallø Kro er jeg stensikker på at han også fortsætter til kl. 5 :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi er ved at arrangere at mit gamle band kommer og spiller - det bliver bare SÅ godt! Når man selv har oprådt til en masse fester bliver det altså skægt "at se det fra den anden side" :cheerleader3: Jeg tror nok vi kommer til at slippe mellem 5000-6000 kr for hele natten, men det er jo et lidt specielt tilfælde.. Uh hvor blir det godt!

0

Hej.

Vi har booket en duo til 9.000 kr. for at spille fra 18 til 02.00. Det er en duo jeg har hørt før til julefrokost på mit gamle arbejde og de er bare super gode. :cheerleader3: Vi er simpelthen så glade for at vi har booket dem.

Men du kan jo skrive, hvis du vil have flere oplysninger. :cheerleader3:

Hilsen Anne

0

Annonce ♥

Vi skal give ca. kr. 10.000,00 for 8 timer. Det er en duo, der spiller stille og roligt under maden og med gang i den bagefter. Vi har hørt dem til en 40 års fødselsdag. For mig betyder det meget, at musikken er god. Prisen er ikke så vigtig. En dårlig musiker kan faktisk ødelægge festen. Vælg en I har hørt eller hørt godt om. Tag ikke chancen. Vi kender et par, som bare valgte en tilfældig musiker på nettet. Det var ikke en succes. For mig er mad/feststedet og musikken det vigtigste, så betyder det ikke så meget, at undertøj, sko, blomster m.v. ikke er det dyreste.

0