Guest farsøe

langt slør

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

hejsa alle i zillaér

jeg håber i kan hjælpe med nogle billeder af lange slør med blonder, da jeg ikk selv har kunne finde nogle

jeg ligger li et billed af hva jeg mener

på forhånd mange tak

Du kan også prøve på somethingblue.dk/shop. De har i hvert fald et langt slør med broderi :thumbsupsmileyanim:

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hejsa alle i zillaér

jeg håber i kan hjælpe med nogle billeder af lange slør med blonder, da jeg ikk selv har kunne finde nogle

på forhånd mange tak

Jeg har prøvet et fantastisk blondeslør hos Jesper Høvring. Meget langt og de smukkeste bomuldsblonder hele vejen rundt..

0

Del dette indlæg

hejsa alle i zillaér

på forhånd mange tak

Hej

Det slør på dit billede - gad vide, hvordan det sidder fast? Det ligner ikke, at der er en kam på? Jeg vil nemlig helst være fri for de kamme, da jeg ikke vil have sløret på hele aftenen.

Bettina

0

Del dette indlæg

hejsa alle i zillaér

på forhånd mange tak

Hej

Det slør på dit billede - gad vide, hvordan det sidder fast? Det ligner ikke, at der er en kam på? Jeg vil nemlig helst være fri for de kamme, da jeg ikke vil have sløret på hele aftenen.

Bettina

Det sidder fast med små hårnåle... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer