Pandamus

Morgengave

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er lidt i vildrede om jeg skal give min kommende mand en gave eller en oplevelse i morgengave, hvad giver I andre Jeres mand og hvad er jeres budget for gaven ?

Jeg regner med at hans skal koste omkring 2000,- er det for lidt eller for meget ??

Henriette

Hej Henriette

Det lyder nok ret uromantisk, men vi har aftalt, at vi ikke giver hinanden morgengaver. Jeg synes egentlig, det er noget pjat. Først bruger vi en masse penge på fest, tøj osv osv. Derefter er der gaveregn fra familie og venner, og så skal man så også liiige give hinanden en gave. Jeg kan godt forstå det symbolske i, at man så kan sige, at man har fået f.eks. et smykke af sin mand i morgengave, men vi springer altså over lige på det punkt. Vi holder heller ikke tale for hinanden.

Pøj pøj med at finde på noget :cheerleader3:

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg syntes ikke man kan gøre gaven op i penge... det kunne jo være det sødeste brev/digt eller en rejse jorden rundt.. det er jo alt efter hvem man er og hvad man har af interesser og værdier i sit liv der betyder noget... jeg selv giver min kommende mand en helikopter tur efter vi har fået taget foto (er så spændt på hvad han siger til det!!!) og om morgenen får han et video kamera... både fordi vi ikke har et og jeg vil gerne have optaget noget fra kirken og festen, men også fordi jeg gerne vil have lidt af se fra hans morgen og op til jeg selv ser ham og vi deler dagen sammen (vi skal sove hver for sig) han er en svær mand at give noget til for han har alt og mangler intet.... derfor får han en oplevelse som morgengave selvom han egentligt først får den om eftermiddagen... men så vil jeg skrive et lille brev til ham hvor han får af vide at der er mere i vente og mere mellem himmel og jord;0)

0

Del dette indlæg

Jens og jeg har for lang tid overvejet at vores max til hinandens morgengaver lyder på 500.

Vi har lige brugt frygtelig mange penge på brylluppet, vi har fået masser af bryllupsgaver og vi skal afsted på den mest fantastiske bryllupsrejse og nyde hinanden... Så har jeg ikke brug for også at få en gave fra Jens til mange mange penge. Vi vil gerne holde det lidt afdæmpet, da det passer mest til os. Dog... hvis vi ikke havde sat et max beløb, så ville jeg give Jens et sort Nixon ur, som han har snakket om siden jeg mødte ham

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har slet ikke talt om morgengaver, og skal jeg nu være ærlig, så tror jeg slet ikke at Johnny tænker over at købe sådan en til mig, hvis ikke jeg selv nævner det.

Jeg tror jeg lader være med at sige noget om det, for han fylder nemlig 30 år 3 dage inden vores bryllup, og der regner jeg med at købe en rigtig fin gave til ham fra mig og børnene, og så synes jeg ikke han behøver få en morgengave også. Jeg tror, at det enten bliver et weekend-ophold på en kro et eller andet sted, bare for ham og mig, eller en forlænget weekend i f.eks. Dan-Land eller Lalandia for os alle 4.

0

Del dette indlæg

Vi har besluttet ikke at gi hinanden morgengaver. Af de samme grunde som Bettina også skriver.

I stedet har vi besluttet at vi vil gøre vores 1 års bryllupsdag til noget specielt. På det tidspunkt bor vi i USA, så en tur til Vegas med dertil hørende (gen)vielse af Elvis, har flere gange været oppe at vende som en mulighed.

mvh maria

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer