AnnaK

Anna & Kent 14.06.2008

129 indlæg i dette emne

I morgen har vi fået bedsteforældrene til at tage drengene fra 9 til 14, så vi kan komme ud at bryllupsshoppe. :griner:-

Vi skal se på ringe (evt. købe), købe jakkesæt, bestille blomster, købe Grand Cru chokolade til at lave vores eget design så og finde lyserøde chokoladeknapper til de 100 organzaposer, som jeg fik i sidste uge.

Hvis ikke vi kan finde et sted hvor vi kan købe dem, må vi til at sortere Smarties i stor stil. Drengene vil sikkert blive meget hjælpsomme på det punkt!

Håber at kunne komme hjem med nogle resultater! :toot:-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er gommens tøj købt, jeg har ikke lige fået taget billede, men vi fik 3 slips med i prisen, så drengene og deres fader får ens slips på. Det er selvfølgelig lyserødt. :cheerleader3:

Vi fik kigget på ringe og har fået bestilt det par, som jeg har sat ind længere oppe, hjem til prøvning. Vi fandt også et andet par fra I.S design som vi synes er flotte. ( billeder følger)

Vi fik bestilt en buket, men som jeg skrev i en anden tråd, kunne vi ikke få en pris oplyst og hun havde sagt til Kent ugen før at hun ikke mente at jeg skulle med ind for at tale om blomsterne med hende, det var hans job, men både Kent og jeg var glade for at vi gik derind sammen.

Jeg fik købt en lille selskabstaske, som jeg ikke vidste, at jeg skulle bruge – mandens valg. :griner:-

bk_taske.jpg

Jeg har fået min organzaposer hjem fra ebay 100 styk. Lilla og lyserøde smarties skal sorteres fra til brug som indhold!

bk_organzaposer.jpg

Jeg købte for nogen tid siden også mine sko. Jeg har været i dem et par gange, for de skal gåes lidt til, da jeg tror at jeg skal have bare tæer i dem. Det er jo ikke videre spændende, hvis det gør ondt og jeg kan tydeligt mærke at det er en idé!

bk_sko.jpg

Så har jeg endelig fået invitationerne ud (i dag)

Resultatet blev:

For og bagside

bk_invi02.jpgbk_invi01.jpg

bk_invi04.jpg

Indhold:

bk_invi03.jpg

Jeg droppede at lave et indstik med praktiske sider og lavede i stedet en hjemmeside. Den er ikke helt færdig, men det komme i løbet af de næste par dage. Jeg skrev den på bagsiden af kortet, men jeg tror nok at de finder det!

Den er her: Anna & Kent's bryllup 14.06.2008

Nå manden er ikke kommet hjem endnu, han startede nyt job i går, så det går lystigt for sig. Jeg tror nu at jeg går i seng, da en ny dag truer i morgen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er de to ringe, som vi vil vælge mellem, når prøvesættet kommer hjem til butikken.

Disse fandt vi i butikken, som vi begge kunne lide, men hvis det bliver dem, bliver det kun med en farve guld (alm.) og hammeret overflade. Jeg synes at de er flotte med to farver, men bare ikke lige til mig.

A3302.jpg

Og disse har vi jo kigget på længe, men aldrig set i virkeligheden, så vi glæder os til at prøve dem - håber at det bliver i weekenden!

bk_ring.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Anna

Super fin kjole du har fået dig :thumbsupsmileyanim: hold da op nogle flotte indbydelser. Det ser godt ud med det mønster :cheerleader3: jeg synes sagtens du kan have bling-bling i håret, det passer fint til dit hår. Jeg stemmer for ringene med hjertet, men synes også de andre er fine. Blev godt nok sulten da jeg så jeres lækre menu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres bemærkninger, jeg er glad for at have sendt invitationerne ud i verden. Jeg har da også allerede fået tilbagemeldinger, kun et afbud indtil nu. Jeg kan da godt se på nogle af jer andre herinde, at I er lidt utålmodige med at få svar tilbage, så jeg er lidt nervøs for om jeg får kuller, når vi kommer til maj, da vi først har svarfrist den 20. maj.

Tak Didde, jeg har ændret ønskelisten! Jeg er ved at stirre mig blind på teksterne rundt omkring. Andre fejl eller ændringer modtages gerne.

Vi har fået prøvet vores ringe i går og det bliver hel klart

bk_ring.jpg

som vinder, den er vildt lækker at have på! :carrot:

Jeg sidder pt. og laver chokolade-indpaknings-prøver...

Jeg tager lige et par billeder om lidt og smider på... håber jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Pernille,

Jeg var ellers på vej i seng... men man kan jo altid lige bruge 5 min. mere herinde! :thumbsupsmileyanim:

Vi fik et prøve par hjem gennem en butik i Randers, men fra vi bestilte prøveparret hjem og til de kom i går, fik jeg et firmarabat hæfte fra mit job. Det er Bræmer ringe og der er en anden butik, som giver 20% på køb gennem rabatordningen, så vi vil lige se om det ikke skulle være gennem firmaet og så lige spare et par mønter!

Jeg havde godt set dit hårpynt, men kunne ikke finde dem på ebay, da jeg havde forvildet mig derind for at finde noget inden jeg fortrød (nok er ebay billigt, men man kan nemt blive taget med :bearhug: nede, når der ryger forsendelse oveni. Jeg er også temmelig meget til perler!

********

Jeg har lige taget et hurtigt billede af mine prøve-indpakkede-chokolader:

bk_choko.jpg

De koster 40 kr. for jeg tror det var 24, men jeg ved ikke helt om det skal være den slags, designet er heller ikke helt på plads.

Redigeret af AnnaK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

********

Jeg har lige taget et hurtigt billede af mine prøve-indpakkede-chokolader:

bk_choko.jpg

De koster 40 kr. for jeg tror det var 24, men jeg ved ikke helt om det skal være den slags, designet er heller ikke helt på plads.

SER GOD UD :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg smider lige min tekst ind fra en tråd om salmer ind her i min tråd, det er endnu et punkt jeg er ved at få styr over.

Jeg har nu med nogle meget tunge overvejelser fået valgt salmerne…

"Op al den ting" Den er smuk, syngevenlig og en tak til gud.

"Lyset engel går med glans" Fantastisk salme, som vi har sunget ved begge drenges dåb

"I al sin glans" Syngevenlig og dejlig – Ja eller "Det dufter lysegrønt af græs"

"Vi har valgt blandt mange" på melodien fra "Fyldt af glæde" som er en ubeskrivelig smuk dåbssalme, som også blev sunget til drengenes dåb (altså Fyldt af glæde)

Dem som var med i opløbet…

Hil dig frelser og forsoner

I østen stiger solen op

Gud giv at vore hjerter

Den signede dag med fryd vi ser

Se nu stiger solen

Alle mine kilder

Min engel låner jeg til dig.

Du som har tændt millioner af stjerner

En yndig og frydefuld sommerdag

Ja, jeg skal ikke begynde at tænke på dem, som der er valgt fra, for uha hvor ville jeg bare gerne sidde og synge alle de gode samler.

Jeg mødte vores organist og spurgte om hun havde nogle forslag til post- og præludium. Hun er meget dygtig og jeg tænkte, at hvis hun fik fri mulighed for at vælge kunne det blive en anderledes oplevelse, da hun kender nogle stykker, som vi ikke lige ville kunne finde frem til. Og ganske rigtigt hun havde nogle forslag, som vi lige kunne maile sammen om. Det glæder jeg mig til!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal nu til at bestille tid til at gense min kjole - åh hvor jeg glæder mig! :cheerleader3:

Vi har jo fundet ringene, men vi har ikke bestilt dem, vi har nemlig fundet et sted hvor vi kan få 20% gennem en firmarabat, så det er dejligt. (Ja især eftersom vores pumpe i vandværket er kaput og kommer til at koste os omkring 15.000 :cheerleader3: – vi kan dog være heldig kun at slippe med 10, da vi måske kan få dem på ejerskifteforsikringen.)

Så har jeg skiftet blomsterleverandør, da jeg ikke synes at servicen og humøret var ret godt det første sted, så det var en ommer. :cheerleader3:

Jeg har det godt med, at jeg gik et andet sted hen, da jeg gik derfra med en rigtig god fornemmelse og en pris!! Jeg kunne nemlig ikke engang få en ca. pris hos den første.

Hende jeg har bestilt hos fortalt også lidt om brudebuketten. En trådet starter på omkring 1000-1200 og en almindelig med få trådede blomster koster fra 500-600 kr. – det er jo værd at tage med i overvejelserne, når man bestiller. Den første spurgte ikke engang om hvad ønskerne var heromkring.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået bestilt ansigtsbehandling i slutningen af maj og pedicure og manicure (evt. fransk) til dagen før brylluppet.

Det glæder jeg mig til!

Vi har fået en lidt underlig "ja tak vi kommer" tilkendegivelse fra tre af vores gæster...

De kommer til festen men kommer ikke med i kirken, det kan de ikke nå :thumbsupsmileyanim:

Har de en anden religion? Nej

Er det bare nogle venner/bekendte? Nej

Er det brudens faster, onkel og fætter? Øh ja - hvad sker der lige her?

De kan ikke nå det, da de kommer fra kbh. De kan åbenbart ikke stå tidligt op! Hvis det havde været mig, som skulle derover til fest havde jeg sagt ja tak til det hele ellers blev det et nej fra min side.

Nå, skidt nu med det, vi må videre i dagens tekst - nu er vi jo endelig kommet inden for efter en dejlig dag ude.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Så har jeg fået bestilt ansigtsbehandling i slutningen af maj og pedicure og manicure (evt. fransk) til dagen før brylluppet.

Det glæder jeg mig til!

Vi har fået en lidt underlig "ja tak vi kommer" tilkendegivelse fra tre af vores gæster...

De kommer til festen men kommer ikke med i kirken, det kan de ikke nå :thumbsupsmileyanim:

Har de en anden religion? Nej

Er det bare nogle venner/bekendte? Nej

Er det brudens faster, onkel og fætter? Øh ja - hvad sker der lige her?

De kan ikke nå det, da de kommer fra kbh. De kan åbenbart ikke stå tidligt op! Hvis det havde været mig, som skulle derover til fest havde jeg sagt ja tak til det hele ellers blev det et nej fra min side.

Nå, skidt nu med det, vi må videre i dagens tekst - nu er vi jo endelig kommet inden for efter en dejlig dag ude.

Det var dog for underligt et svar - det er sk. da ligesom i kirken det sker... Kan godt forstå du synes det er lidt mærkeligt. Vi havde en onkel og tante, hvor deres invitation gik tabt i posten, så der gik nogle ekstra dage inden de fik invitationen og de svarede ikke til SU dagen. Efter at min svigermor havde rykket dem for svar, fik vi en mail, hvor der stod at deres invitaiton jo havde været næsten 14 dage forsinket, syntes de også at de havde krav på noget længere betænkningstid.... Og nej, det var ikke en joke....

Så alle familier har åbentbart deres underlige mennesker :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herre nice at prøve kjolen igen. Jeg har valgt at få sat et sjalstykke på omkring skuldrene, da jeg synes det var alt for bart. På billedet er den ikke syet til endnu...

For selve sjalet skal jeg give 250,- for og jeg skal så have gjort lidt ved kjolen.

Den skal syes lidt op i siderne forneden.

Den skal syes ind i taljen.

Den skal syes ud ved brystet

og sjalet skal tilpasses, syes og monteres med hægter på indersiden af kjolen, så det kan tages af.

Prisen for disse ændringer - kr. 300,- Det er jo vildt billigt.

post-25741-1210841235.jpg

Redigeret af AnnaK
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Herre nice at prøve kjolen igen. Jeg har valgt at få sat et sjalstykke på omkring skuldrene, da jeg synes det var alt for bart. På billedet er den ikke syet til endnu...

For selve sjalet skal jeg give 250,- for og jeg skal så have gjort lidt ved kjolen.

Den skal syes lidt op i siderne forneden.

Den skal syes ind i taljen.

Den skal syes ud ved brystet

og sjalet skal tilpasses og syes og montreres med hægter på kjolen, så det kan tages af.

Prisen for disse ændringer - kr. 300,- Det er jo vildt billigt.

:badgirl: Rigtig sød kjole! :cheerleader3:

Jeg er især vild med det øverste :thumbsupsmileyanim:

I øvrigt en smart måde at sætte sjalet fast på!

...og ja, det er altså vildt billigt for de ændringer! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Herre nice at prøve kjolen igen. Jeg har valgt at få sat et sjalstykke på omkring skuldrene, da jeg synes det var alt for bart. På billedet er den ikke syet til endnu...

For selve sjalet skal jeg give 250,- for og jeg skal så have gjort lidt ved kjolen.

Den skal syes lidt op i siderne forneden.

Den skal syes ind i taljen.

Den skal syes ud ved brystet

og sjalet skal tilpasses og syes og montreres med hægter på kjolen, så det kan tages af.

Prisen for disse ændringer - kr. 300,- Det er jo vildt billigt.

WAUW du ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Drengene har også haft tøjtilpasning - eller slipsetilpasning. Vi har ikke bestilt noget tøj endnu, så de måtte nøjes med et sæt som var for lille til den ene og for stor til den anden.

Men jeg fik taget mål til hvor langt op slipsene skal syes om.

post-25741-1210853644.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer