Jyden

Bliver så trist

29 indlæg i dette emne

Øv, øv og tre gange øv... :cheerleader3:

Min kommende husbond har givet mig den udfordring at finde transport til ham til kirken, og der er kun én bil, som jeg ved med sikkerhed vil slå benene væk under ham, HUMMEREN. Det er det ultimative køretøj i hans øjne; den eneste bil - ja, den eneste ting overhovedet, tror jeg - som kan gøre ham helt og aldeles mundlam, målløs og totalt fascineret på én gang. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Men den eneste udlejer, jeg kan finde i midtjylland, har en minimumsperiode på 3 dage. :)

Sorry, skulle bare lige have luft. Forslag til alternativer eller allerhelst muligheder for at få fat i en Hummer modtages med glæde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at slå et par annoncer op (ved ikke lige hvor) om at du gerne vil leje sådan en den og den dato? så kan det jo være der er en privat der havde lydt til at komme og køre den formiddag...

Men det skal selvfølgelig gøres så din kommende mand ikke ser annoncerne, og dét er måske lidt svært...

Evt. gå ind på sådan nogle bil-hjemmesider... søg efter hummere der er sat til salg, så er det jo et forsøg værd at skrive til sælger og spørge om de kunne have lyst til det..

Håber du finder ud af noget :cheerleader3:

Redigeret af pipboll
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at slå et par annoncer op (ved ikke lige hvor) om at du gerne vil leje sådan en den og den dato? så kan det jo være der er en privat der havde lydt til at komme og køre den formiddag...

Men det skal selvfølgelig gøres så din kommende mand ikke ser annoncerne, og dét er måske lidt svært...

Evt. gå ind på sådan nogle bil-hjemmesider... søg efter hummere der er sat til salg, så er det jo et forsøg værd at skrive til sælger og spørge om de kunne have lyst til det..

Håber du finder ud af noget :cheerleader3:

Hej Pipboll

Gode idéer. Jeg har godt nok søgt og søgt på nettet, uden at finde sider med hummere, men jeg kan jo prøve den anden vej, bilsider -> hummer. Tak!

0

Del dette indlæg

Jeg vil gerne hjaelpe, men ved intet om biler.. Hvem producerer hummer? Kan du saette et billede ind? skal det vaere et specielt aar?

Hvor i landet skal den bruges og hvornaar??

Jeg kan i hvert fald prøve. :cheerleader3:

Model, år og den slags aner jeg intet om, men en hummer kan ses her. Det er vist importørens hjemmeside. Den skal bruges en fredag i august i midtjylland. Måske er jeg tidligt ude, men hvis succesraten fortsætter som hidtil, så er det vist ikke et sekund for tidligt. ;)

Jeg har i mellemtiden fået kontakt med en gut, som måske kender nogen, der kender nogen. Det er heldigvis ikke kun her på BK, at der findes yderst hjælpsomme mennesker.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Find frem til hvem der privat ejer en Hummer - ring og forklar og spørg om de er klar på bryllupskørsel mod betaling. Vi kender mange med både amerikanerbiler og specielle motorcykler, der ofte bliver ringet op om sådan noget - det er helt OK. Regn dog med en hamper kilometerpris + 500-1500 kr. til chaufføren - sådan en bil skal vel have lidt "saft" for ulejligheden :-)

0

Del dette indlæg

Hej du.

Nu ved jeg godt at i ikke bor på sjælland. men jeg havde faktisk overvejet at bestille en hummer til os. Og sådn en har de hos. www.dansk-limousine-center.dk

Prøv at tage kontakt med dem, og hør om de kender til steder hvor i evt kan leje en.

Knus.

0

Del dette indlæg

Jep, Meldgaard er prøvet - mindre end 3 dage kan ikke lade sig gøre.

Jeg aner simpelthen ikke, hvor jeg skal finde ejerne af hummere. Har aldrig set nogen køre rundt - hverken i nære eller fjerne omgivelser. Nogen tips til, hvor man finder den slags godtfolk?

Dansk Limousine Service er hermed noteret. :cheerleader3:

Tak for alle "tips og tricks"!!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NU ved jeg jo ikke lige hvor i midtjylland det er du skal bruge den. Men kom tilfældigt i snak med skomageren inde i bruuns galleri for et halvt års tid siden og han havde en hummer og kunne forstille mig at han mod betaling godt ville kører..

Det var da forsøget værd at tage ind og prøve at snakke med ham hvis i ikke bor for langt væk, han er rigtig fin.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Autoforum i silkeborg har et par stykker til at stå, hvis jeg var dig ville jeg prøve at tage derhen personligt og forklare din situation.

Jeg tror det virker bedre end over telefonen.

Jeg har set en køre rundt her i byen på hvide plader, men aner desværre ikke hvem den tilhører.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Husse

Er Autoforum det samme som Bilhuset? Der har jeg nemlig været inde uden resultat.

Edit: 5 minutter klogere... Jeg skal vist en tur til Silkeborg igen i weekenden. :carrot:

Kryds hvad krydses kan.

Hej Milla_k

Jeg skal bruge den i Ikast. Prøver lige, om det skulle lykkes at finde en nærmere end Århus, men har skrevet mig dit tip bag øret. Det kunne i øvrigt godt lyde som om kommentaren fra "manden i baggrunden" er af samme karakter, som den ville være her. :cheerleader3:

Hvor det bare dejligt med så megen hjælp - det hjælper også på humøret. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Jyden
0

Del dette indlæg

Hej Joro

Det er faktisk på bilgalleriet, at jeg har fundet ham, der måske kender nogen, der... Tak for linket til hummeren!!! Den holder desværre til ved Præstø, så det bliver nok billigere at leje hos Meldgaard for 3 dage end at få den fra Præstø herover. :cheerleader3:

Der skulle vel ikke være en (kommende) gom herinde, der kan fortælle mig, om en ferrari spider er hot or not for mænd, der kan lide hummere...? Ved godt, det ikke nødvendigvis hænger sammen, men jeg ved altså absolut NADA om den slags. :cheerleader3:

Ham fra bilgalleriet kendte en, han kunne spørge om muligheden for at låne hans.

0

Del dette indlæg

Hej Joro

Det er faktisk på bilgalleriet, at jeg har fundet ham, der måske kender nogen, der... Tak for linket til hummeren!!! Den holder desværre til ved Præstø, så det bliver nok billigere at leje hos Meldgaard for 3 dage end at få den fra Præstø herover. :cheerleader3:

Der skulle vel ikke være en (kommende) gom herinde, der kan fortælle mig, om en ferrari spider er hot or not for mænd, der kan lide hummere...? Ved godt, det ikke nødvendigvis hænger sammen, men jeg ved altså absolut NADA om den slags. :cheerleader3:

Ham fra bilgalleriet kendte en, han kunne spørge om muligheden for at låne hans.

Min er slet ikke til hummere - men Til Toyota Supra Targa

og farrai siger ham heller ikke noget - mens billerne fra Need for Speed er noget han er HELT vild med...

Her er hans drømme bil... som han nok snart får... hentet hjem fra England....

http://www.forum-auto.com/uploads/200506/y..._modele1992.jpg

Redigeret af joro
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha, jeg troede lige du søgte en anden slags hummer (altså sådan en man kan få ved fiskehandleren) :cheerleader3:

Jeg håber at du har held med at finde den rigtige slags Hummer til bryllupsdagen!

Det lyder da til at der er lidt flere muligheder at undersøge :cheerleader3:

Redigeret af Jeppesen
0

Del dette indlæg

Ha ha, jeg troede lige du søgte en anden slags hummer (altså sådan en man kan få ved fiskehandleren) :bearhug:

Jeg håber at du har held med at finde den rigtige slags Hummer til bryllupsdagen!

Det lyder da til at der er lidt flere muligheder at undersøge :cheerleader3:

:bearhug: Jamen, hvorfra skulle også vide, at det var en bil.

Jeg har nu været inde ved bilforum i Silkeborg. De har et par hummere stående, men ingen af dem er indregistrerede, og de kender ingen, der har en indregistreret hummer. Øv, øv, øv!!!

Mangler stadig svar fra ham på bilgalleriet, men vil søge videre imens jeg venter. Endnu en gang TAK for al jeres hjælp. Skulle der tilfældigvis dukke en hummer-ejer op herinde, så er en pm mere end velkommen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har søgt lidt rundt på nettet og har fundet en bilklub for Hummer ejere. :thumbsupsmileyanim:

Hummer 4x4 Klub

Kontakt: Henrik Hjort

Telefon: 58549096

Email: mail@bilen-baaden.dk

Web: http://www.bilen-baaden.com/

Prøv evt. at tage kontakt til dem - som andre har skrevet er bilentusiaster ofte nogle legebørn / drengerøve som gerne vil promovere deres køretøj ved enhver given lejlighed.

Fortsat god jagt

Rigtigt god påske til jer alle :smilie_oster05: :smilie_oster05:

0

Del dette indlæg

og det er ovenikøbet en h1 siger den kommende ret så entusiastisk :cheerleader3: hvad hulen det så betyder

der findes en hummer 1 og en hummer 2

hummer 1 er lige så bred som 1 1/2 bil mens

men 2 er lige så bred som en alm 4 hjulstrækker (en lille smule større hehe)

og så selv følgelig udsendet

hummer 1

hummer 2

her er lidt billeder :cheerleader3:

2 er bare en nice bil :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer