Pernille Wedel

Er jeg bimlende sindsyg eller hva`?

19 indlæg i dette emne

Hej alle I gæve kvinder derude.... jeg er jo som I nok kunne læse af min overskrift i lidt af en hårkrise.

Mit hår er ikke sådan specielt langt (til skuldrene) og jeg går lidt og overvejer at klippe mit hår kort til brylluppet. Er sådan lidt delt i to lejre. Jeg ved at kort hår klæder mig, men til gengæld er det dælme nederen hvis jeg fortryder.... så er der lissom ikke så meget at stille op.

Det var min frisør der foreslog det, og jeg er i syv sind. Jeg er bare ikke til det helt vilde opsatte hår. Det må gerne være sådan lidt vildt, men alligevel sat !!!!! giver det nogen mening?

Men for lige at komme til sagens kerne så er min kæreste ikke vild med langt hår. Han syntes kort hår er bedre. Jeg er måske mere til det lange. Det er mere feminint..... åh jeg ved ikke... hjælp..... jeg er fortvivlet. :loveboard:

Knus pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha da da..det er også mit meget ømme punkt..jeg aner ikke hvad jeg skal råde dig til..jeg selv er til laaaangt hår..og ja det er feminint..men det KAN kort hår jo også være..hmmmmmm. jeg har selv haft til numsen..så fik jeg klippet det af til skulderen..det gør jeg så ikke igen..det klær mig ikke specielt..så det er mega langt igen igen..det er nemt at sætte til brylluppet..men du er til det lidt vilde..jamen skal det så ikke være kort..der er vel flere muligheder ????? skulle du så fortryde KAN man jo få sat en lille dusk hår på... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Når du siger kort - hvad er kort så for dig ????? Hvis du har skulderlangt nu og overvejer kort hår, så kunne det være super super flot med en lækker kort page !! Stilfuldt og alligevel feminint.

Uanset hvad du vælger, så skal du følge din intiution ...

Pøj pøj med overvejelserne ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lad du bare frisøren gribe saksen, :cheerleader3:

Du kan sagtens være flot og feminin med hårpynt og slør. Det var jeg selv med ultra kort strithår.

Jeg kan sagtens se dig for mig med din fantastiske kjole, som er noget helt ud det sædvanlige, og så en rigtig fed kort frisure. Det vil feje benene væk under din kommende mand og alle gæsterne.

Sådan så min frisure ud på dagen.... dejligt let fordi den bare skulle ugles med lidt hårlak, det tog mindre end 30 sekunder.

post-30259-1205346958.jpg

(Billedet er taget af Monika_Lars' mand fotograf Lars Faber)

:loveboard: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Det er som at høre mig selv!! Jeg var også i syv sind, men endte med at klippe det kort, og jeg var SÅ glad for det!!! Min mand kan helst bedst lide mig med kort hår og det passede perfekt til mit kjolevalg.

Min beslutning blev egentlig taget ud fra mit kjolevalg og dermed bevidstheden om, hvad der mest var mig. -Og selvom drømmen om det opsatte hår var meget smuk, så var det bare ikke så meget mig som det andet var.

Så mit råd til dig er, at mærke efter, hvad der er allermest dig.

post-24027-1205350386.jpg

Redigeret af KimsRikke
0

Del dette indlæg

Ak, ak..... hårkrise er noget af det værste.... :loveboard:

Jeg har haft langt hår i lange perioder, og jeg har virkelig elsket at kunne sætte det op, ikke mindst til fester. Jeg synes, det er utrolig smukt og feminint - og fedt at have det helt anderledes til fester end ellers.

For nogle år siden blev jeg træt af det og fik det for 2. eller 3. gang klippet helt kort, og dét har jeg også været vild med. Dejlig friskt og frækt.

Men da jeg så begyndte at planlægge vores bryllup, begyndte det også at trække i mig at kunne få sat mit hår på den dér særlige måde.... så jeg har ladet det gro længe nu. Min frisør mener absolut, det kan blive flot - og ellers havde jeg fået det klippet af igen forlængst! :cheerleader3:

Held og lykke med beslutningen!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Du skal selvfølgelig gøre som det passer dig! Hvis du - og din kommende man- bedst kan li' kort hår så klip det af! Der er jo ikke nogen der siger vi alle skal ligne hinanden og som der er blevet sagt findes der mange smarte frisure og du kan jo sagtns have slør, blomster Og tiara i selv om det er kort.

Held og lykke

0

Del dette indlæg

For dælan da, jeg er forvirret. Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Som en af jer sagde... meget modigt.... ja det vil jeg nok også mene at der skal til : MOD. Og måske er det dét der forhindrer mig i at gøre det.... åh jeg aner ikke mine levende råd.

Nå men det kan være at jeg skal tage ind og snakke lidt med min frisør og kigge i lidt blade. Måske giver det mig lidt inspiration.

:thumbsupsmileyanim::):):)

Tusind tak for jeres indput.... og hvis der er flere derude som gerne vil komme med deres mening, er I meget velkomne.

Jeg havde faktisk forestillet mig en kort frisure som Anne Herche ( hun er med i en film med Harrison Ford hvor de nødlander på en øde ø, og hun har da det lækre korte hår. Ved I hvilken frisure jeg mener? Kan jo slet ikke finde ud af det med at vedhæfte billeder herinde.... Håber på at lære det en dag....

knus Pernille

0

Del dette indlæg

Lige for at fortælle hvor dejlig min kæreste er.... den sorte linie som der er nederst hver gang jeg skriver herinde.... der har han lagt en lille hemmelig besked...

Hvis man highlighter den, så kan man læse den..... er han ikke bare for dejlig. Det havde han gjort i al hemmelighed en dag, hvor jeg havde ladet min computer stå åbent på dette site.

Syntes bare lige jeg ville dele det med jer. Han er sgu da bare fantastisk og han er snart min :thumbsupsmileyanim::):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige for at fortælle hvor dejlig min kæreste er.... den sorte linie som der er nederst hver gang jeg skriver herinde.... der har han lagt en lille hemmelig besked...

Hvis man highlighter den, så kan man læse den..... er han ikke bare for dejlig. Det havde han gjort i al hemmelighed en dag, hvor jeg havde ladet min computer stå åbent på dette site.

Syntes bare lige jeg ville dele det med jer. Han er sgu da bare fantastisk og han er snart min :):):)

Hvor er han bare sød - ham skulle du gifte dig med. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja - meget modig - men hvorfor ikke.

Jeg ville surfe nettet helt tyndt for opsatte frisurere, gå ned til min frisør, veninde eller en anden der kan det der pjat, evt. spørge på en frisørskole, og få sat et par "prøveopsætninger". Og hvis du beslutter dig for at det er "forkert", så klip dog skidtet af.

Husk at tage en masse billeder, og leg rundt med det i photoshop, så du kan se kjole og hår og dig sammen.

Ja, det var nok en pragmatisk måde at gøre det på, men ærlig talt, frisuren og "looket" betyder bare så meget på dagen, eller rettere måske ikke på dagen, men så på den halv million billeder som du skal kigge på resten af dit liv.

Jeg havde semilangt hår, og billederne kan du se i min "tråd".

Hey fra knirke

0

Del dette indlæg

Hejsa.... :) , da vi fandt ud af vi skulle giftes lod jeg mit hår gro fra sidste sommer, (jeg havde kort page med pjuls for oven, kunne sætte det bag ørene), har altid ønsket mig at prøve at få sat håret flot op så nu skulle det være. Mit hår er nu blevet til skulderne og skide irreterende, jeg tog til min frisør og snakkede og hun sagde at jeg skulle lade det være og hvis det var lidt kort nogle steder kunne de sætte noget extra hår i så det kunne blive som jeg ønskede det, var meget i tvivl om det egentlig var langt nok. Efter brylluppet bliver jeg klippet kort som jeg var før, inden i tager på bryllups rejsen.

Mit råd til dig lad dit hår være og bliv klippet bagefter :cheerleader3:

Chamor

Redigeret af chamor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:smilie_oster03: :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :easter1:

Ja... det blev jeg jo bare mere forvirret af. Jeg tror ikke at når det kommer til stykket at jeg tør tage chancen, hvis jeg skal være helt ærlig. Jeg har det egentlig godt med at være semi langhåret. Men samtidig har jeg det med at gøre ting sådan rimelig spontant, så vi må se når jeg nærmer mig dagen. I skal nok få en melding tilbage. Evt billede...

Tak for deltagelsen i mit problem og tak for alle jeres gode svar. Der er jo lige så mange meninger som der er mennesker, og jeg havde måske heller ikke regnet med at finde løsningen, men nok mere brug for at høre, at der var andre i samme situation, eller erfaringer som jeg kunne drage nytte af.

Og tak for det gæve kvindfolk.

Knus Pernille

Redigeret af Pernille Wedel
0

Del dette indlæg

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Nå men vi løste problemet. Jeg var lige forbi min frisør igår for at snakke frisure/ viste hende et billede af min kjole (den havde hun heller ikke set før) og vi snakkede om den der famøse klipning. Hun kunne måske godt lige fornemme at jeg var lidt nervøs over dét med at skulle klippes lige op til dagen.... så vi fandt ud af at jeg skulle se at få så langt hår som muligt, og så laver vi nogle vilde krøller i håret og sætter det en smule op, så det ser lidt tilfældigt ud, uden at det bliver for stramt at se på.

Jeg blev altså lettet over, at hun ikke holdt fast i dét med klipningen, men at vi fandt ud af noget andet.

Puha. :thumbsupsmileyanim:

Så helt bimlende sindsyg er jeg altså alligevel ikke ;-)

Pernille

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer