brud 2008

Erfaringer med askepot-modeller?

7 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg har fundet min drømmekjole og overvejer at købe den ved askepotmodeller ved Skanderborg. Er der nogen, der har erfaringer med at købe brudekjole i denne butik?

Er der desuden nogen, der kan sige mig, om det er almindeligt at man betaler hele kjolens pris før de bestiller den hjem til én?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt min kjole i Askepot-modeller, og jeg fik virkelig en god service derinde. Jeg har ikke fået min kjole hjem endnu, men har snakket med hende over telefon. Og hun lyder til at der er 100 % styr på det.

Nu har jeg selvfølgelig ikke prøvet andre butikker, så jeg har ikke noget at sammenligne med, men jeg kan klart anbefale den butik!

Jeg betalte også min kjole inden de havde fået den hjem, men det synes jeg er helt i orden. Det ville jo være lidt ærgerligt hvis en kunde stak af fra betalingen og de så havde bestilt en kjole hjem til ingen verdens nytte.

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg har fundet min drømmekjole og overvejer at købe den ved askepotmodeller ved Skanderborg. Er der nogen, der har erfaringer med at købe brudekjole i denne butik?

Er der desuden nogen, der kan sige mig, om det er almindeligt at man betaler hele kjolens pris før de bestiller den hjem til én?

Hej

Jeg har købt kjole ved Askepot-modeller og synes der bliver givet en super service. Jeg har betalt kjolens pris, men kjolen er ikke kommet hjem endnu. Kommer hjem i starten af april og jeg GLÆDER mig! havde en rigtig god fornemmelse i maven ved at købe kjole der.

Mvh

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min brudekjole ved Askepot- og jeg kan ¨kun sige, at der er 110 % styr på tingene der.

Hvis det ikke var fordi at man (forhåbentlig) kun skal bruge en brudekjole en gang i sit liv, så var det i hvert fald et sted jeg ville handle igen.

Ang det med at handle om prisen, så vil jeg sige at den ligger fast - men jeg synes også at det er okay, da priserne ikke er vildt høje iforhold til så mange andre steder.

Min kjole lå i den dyre end - den kostede omkring de 8000,- men det var også en 2008 model som hun lige havde fået ind af døren.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer