brud 2008

Bryllupstips Nordjylland

15 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg skal giftes i Aalborg til august og er fuldstændig på bar bund blandt andet i forhold til valg af musik, fotograf og frisør. Jeg tænkte derfor vi kunne oprette en tråd med tips, anbefalinger og diskussioner for brylluper i Nordjylland. Jeg synes det er tidskrævende at finde anbefalinger og tips i andre tråde, når man kun er interesserede i ting i det nordjyske og tænkte derfor, det kunne være rart at få samlet disse i én tråd.

Selv er jeg som sagt på bar bund med det meste, men skriver gerne efterhånden som jeg støder på noget godt.

Håber andre vil skrive!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var en rigtig god ide med sådan en tråd :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal selv giftes i Nørresundby i august men holde festen i Aalborg

Jeg kan anbefale Steven Groom som fotograf. Du kan tjekke ham ud på www.fsgfoto.com

Han tager nogle enormt flotte billeder og han og kæresten er utrolig søde at tale med. De lytter efter hvad man ønsker.

Af frisør kan jeg anbefale Ann Katrine eller kaldet AK hos Trend cut på CW Obels plads. Hun er kanon dygtig til at klippe, farve og sætte hår. Kender ikke rigtig prisen men det er ikke en af de dyreste frisøre i byen.

0

Del dette indlæg

Jeg vil anbefale disse fotografer. De er amatører og kan derfor gøre det en del billigere end de professionelle, men deres billeder er lige så gode. Det var en af dem, der fotograferede til vores bryllup - og den anden er min mand. Det er en klub, og de fotograferer ikke for pengenes skyld men for fornøjelsen. I øvrigt går alt, hvad der kommer ind af penge direkte i klubkassen, der så bruges til at skaffe diverse materialer til deres studie - altså ikke noget til den enkelte fotograf...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi skal giftes den 10 maj. i Hvorup kirke i Nørresundby og festen skal holdes på Hotel Søparken.

vi har været ude og snakke med dem ude på hotellet et par gange, de er vildt søde og jeg er helt sikker på de nok skal gøre deres til det bliver en rigtig god dag.

Det lokale vi skal være i er der en folde dør og bag den er der pool så vi har skrevet i indbydelsen at fokk skal have badetøj med. vi åbner så først op ind til poolen efter brudevalsen, da vi ikke gider at spise i klorlugten og jeg ikke har lyst til at danse brudevals i bikini;)

min kæreste synger i et band, så vi har gjort det sådan at de spiller et par numre i løbet af aftenen ( jeg ville gerne at de havde kunne spille hele aftenen da de er vildt dygtige men det bliver jo også træls at undvære min mand under hele festen)

så når de ikke spiller gøre der musik fra computeren

hilsen Heidi

0

Del dette indlæg

Vi fik musik fra Aalborg jukeboxudlejning. Fungerede upåklageligt!

Mht hår, kan jeg anbefale Sacha eller Maja fra Søborg og Henriksen, boulevarden 1 i Ålborg.

Mangler i en kage, vil jeg på det groveste anbefale Faunø bageri på Lindholmsvej (de er liidt pricy, men nooj, hvor var kagen god!)

Ellers findes der La Bonta i Gravensgade og den her (sidstnævnte er booket mindst to mdr i forvejen)

Det var lige det, jeg havde sådan på stående fod...

mvh maria

0

Del dette indlæg

Hej(:

Jeg kan anbefale min frisør Chao Chao som skal sætte mit hår når jeg skal giftes i maj... :thumbsupsmileyanim:

Mangler en solist evt. basklarinet til under vielsen... nogle anbefalinger?

vh. Mette

Blæser-solister i nordjylland: Måske de kan hjælpe dig videre

www.johannesrodh.dk

http://www.henriklutzen.dk/

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,,

jeg er med på en masse tips herfra Nordjylland. Jeg skal nemlig også giftes i august- i Nibe kirke og holde festen på Nibe Bryghus. Vi har dog allerede sendt indbydelser ud og bestilt kirke og stedet. Mangler dog alt andet.

Har snakket med min frisør (Hair Fashion) i Rantzausgade. Hun tager 1500 kr. og sagde, at jeg skulle være hurtig til at bestille tiden, da der hurtigt bliver booket- og det tager jo lang tid at sætte håret....

Vores største problem er musikken. Jeg VIL altså ikke have suppe, steg, is musik. Min store drøm er et eller andet Jazz-lignende musik under middagen og evt. et godt band til senere. En DJ kan også godt gå an, bare der kommer gang i den. Og det skal jo heller være for dyrt.

Håber i har nogle geniale idéer:-)

0

Del dette indlæg

Vi får ofte henvendelser fra Nordjylland og har da også spillet deroppe et par gange, men det er en meget lang tur. Dels for os, men også for brudeparret kroner og øre mæssigt. Derfor henviser vi som regel til Limeligt Disco fra Aalborg, der også er annoncør her, og leverer musik i samme genre (voksenfester) som vi selv gør. Hans Lynnerup har mig bekendt også kontakt til pianister som vi selv har det. Derfor var det måske en overvejelse værd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi får ofte henvendelser fra Nordjylland og har da også spillet deroppe et par gange, men det er en meget lang tur. Dels for os, men også for brudeparret kroner og øre mæssigt. Derfor henviser vi som regel til Limeligt Disco fra Aalborg, der også er annoncør her, og leverer musik i samme genre (voksenfester) som vi selv gør. Hans Lynnerup har mig bekendt også kontakt til pianister som vi selv har det. Derfor var det måske en overvejelse værd.

Limeligt Disco kan varmt anbefales, de spillede til vores bryllup og det var helt fantastisk :cheerleader3:

Seadancer

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer