miafalck

fest sted i kbh

14 indlæg i dette emne

hejsa her inde

jeg skal giftes til næste år (hvis vi finder et sted :) )

er der nogle af jer der ved hvor der er nogle selvskabs lokaler der passer til et bryllup???

dem jeg har fundet er ente ikke pæne nok eller bare for langt væk.

pt vil vi have nogle venner til at lave maden.

men i er velkommen til også at linke til rest. og kro´´er osv.

man kan jo ændre mening.

men pt. går vi efter selvskabs lokaler osv man kan leje.

håber i kan hjælpe (er pænt stresset lige nu :cheerleader3:( )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå har jeg søkt litt på sol.dk og funnet følgende (husk dog at jeg er norsk og vet ikke på hvilken side av byen disse lokalene ligger)

Selskabslokaler.dk

Boldklubben FREM sine lokaler

Hansens køkken og bar

- Anett -

Redigeret af Anett - Oslo
0

Del dette indlæg

Ellers er der hyttefortegnelsen.dk

Her finder man næsten alle spejderhytter i dk. Det er selvfølgelig ikke luksus-lokaler, men beliggenheden er ofte i top, og så er der overnatningsmuligheder til mange af gæsterne. Og med lejet service osv., så er der sgu ingen, der kan se, at stedet normalt benyttes af snottede ulveunger.

Og det bedste: Hytterne koster en brøkdel af alle andre steder :)

0

Del dette indlæg

Jeg har selv været i samme situation som dig. Det ER svært at finde lokaler i København, hvor man har egen kok med.

Men takket være BK fik jeg fra Septemberbruden et tip om Frederiks, hvor vi skal holde bryllup til sommer. :)

Det ligger i B93s lokaler på Østerbro, ved Svanemøllen station. Du kan finde det på www.frederiks.nu

Ellers kan jeg foreslå salen på Borups Højskole, der både er pæn og centralt beliggende og skulle være mulig at leje for omkring 10.000 kr.

Hegnslund i Dyrehaven er virkelig stemningsfuld - men på den dyre side, så vidt jeg husker.

PH Cafeen på Vesterbro har også gode lokaler til udlejning. Der skal man bare betale proppenge.

Du kan evt. kigge i min tråd, der er vist flere steder jeg har haft i tankerne.

God jagt og tag det foreløbig roligt. Vi reserverede først sidst i januar måned og skal giftes d. 16. juni, så den kan altså godt lade sig gøre, selvom man er sent ude.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa her inde

jeg skal giftes til næste år (hvis vi finder et sted :) )

er der nogle af jer der ved hvor der er nogle selvskabs lokaler der passer til et bryllup???

dem jeg har fundet er ente ikke pæne nok eller bare for langt væk.

pt vil vi have nogle venner til at lave maden.

men i er velkommen til også at linke til rest. og kro´´er osv.

man kan jo ændre mening.

men pt. går vi efter selvskabs lokaler osv man kan leje.

håber i kan hjælpe (er pænt stresset lige nu :cheerleader3:( )

Det er bl.a. muligt at leje Islands Brygges kulturhus http://www.k-i-Klub...bla..bla.../lokaleleje til en ikke overvældende sum penge. Jeg har desuden hørt om nogle, der har lejet fantastiske gl lokaler i Valkendorfs Kollegium tæt på Rådhuspladsen.

Håber I finder noget!

Ann

0

Del dette indlæg

Der er da masser af muligheder i København. Det står mig bare ikke klart om I mest hælder til en løsning hvor I køber alt eller vi taler om selskabslokaler hvor I selv sørger for mad/drikke m.v. Herudover vil det være en god ide hvis du går mere i detaljer med hvor sådan ca. i København I vil holde det (og hvor mange I bliver). Der er forskel på om vi taler Amager, Østerbro, City o.l. eller om I vil lidt udenfor København.

Der ligger links til mange feststeder m.v. i København og omegn på vores hjemmeside og der er links til de fleste her.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er da masser af muligheder i København. Det står mig bare ikke klart om I mest hælder til en løsning hvor I køber alt eller vi taler om selskabslokaler hvor I selv sørger for mad/drikke m.v. Herudover vil det være en god ide hvis du går mere i detaljer med hvor sådan ca. i København I vil holde det (og hvor mange I bliver). Der er forskel på om vi taler Amager, Østerbro, City o.l. eller om I vil lidt udenfor København.

Der ligger links til mange feststeder m.v. i København og omegn på vores hjemmeside og der er links til de fleste her.

indre kbh omkring rådhus pladsen

vesterbro(enghave)

bagsværd

husum/brønshøj.

pt går vi efter at en af vores venner som også er kok vi lave maden så det vil vi helst.

men hvis det er helt umulig må vi jo finde på noget andet.

pt ligger vores budget på 40.000 hvis man kan få et bryllup for det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så ligger der jo eksempelvis salon K inde ved huset i Magstræde, eller Ego på Østerbro. Begge er mig bekendt lokaliteter hvor man lejer de rene lokaler og selv sørger for alt. Det samme med Odd Fellow logens lokaler i København (eller Glostrup). Der ligger også nogle selskabslokaler ude på Peter Bangsvej (Frederiksberg) men det kan forekomme noget slidt og lidt "værtshus-agtigt", men til gengæld meget centralt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke nogle steder men jeg ville bare sige hej.

Starter du ikke en planlægningstråd, så vi kan følge planlægningen?

Og et stort tillykke med det kommende bryllup.

Har I sat en dato?

jeg satsser på først at finde stedet. for vil ikke knytte mig til en dato hvis jeg ikke kan få det lokale jeg ønsker..

men har da nogle datoer i jeg syntes godt om.. havede tænkt på vores 6 års dag som er den 14.03.09 men blev lidt afskrækket da jeg så vejeret uden for haha. så det blver nok mere sommer lol.

jo jeg laver nok snart en tråd hehe....

mange tak :thumbsupsmileyanim: (der mangler da smilys her inde var ;o) )

hvis du har lyst til noget bryllups snak over en kop kaffe skriver/ringer du bare hehe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer