Mutti46

SKAL man sove sammen natten inden brylluppet

63 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi sover ikke sammen natten inden brylluppet. Min kæreste og hans søn overnatter på et hotel i nærheden af hvor vores fest skal holdes. Vi skal overnatte der efter brylluppet og værelset bliver i den anledning tryllet om til en brudesuite. Der er nemlig ingen rigtig brudesuite på det hotel og det andet hotel var desværre ikke ledigt. Men de har lovet os at gøre det rigtig fint til os.

Jeg sover hjemme i vores hus sammen med min ældste veninde og min lillesøster. Præcis som vi gjorde da min veninde skulle giftes.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej,

vi har også valgt ikke at sove sammen. Men det er nok mest af praktiske årsager. Min søster overnatter nemlig - hun er min brudepige og frisør - så vi skal rigtig tøsehygge om aftenen og så er der ikke så meget stress og jag om morgenen når vi skal sætte har osv. mine forældre kommer så lidt senere og drikker kaffe og så kører min søster og mor til kirken sammen, og jeg med min far.

Min kæreste sover hos sin far.

Men det bliver da hårdt ikke at skulle ligge og putte natten før den store dag - det giver nok lidt ekstra nerver.

0

Del dette indlæg

Da min søster og svorge skulle giftes sov de sammen, af den begrundelse af at de bor sammen.

Men når vi skal giftes er vi blevt beordret til ikke at sove sammen, det er ikke til diskution hos nogen af vore forældre, så tommy tager hjem til hans mor og hendes mand og sover, og jeg, jeg ved det ikke rigtigt endnu om jeg sover hjemme ved min familie eller om jeg sover hjemme i huset.

men hvis vi ikke havde et barn, så havde vi gjort som traditionen sagde, det er der slet ingen tivel om.

knus louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nixen - ikke her....

Jeg sover hjemme, sammen med vores datter og min søster.

Michael sover andetsteds (vi ved ikke hvor endnu) sammen med vores søn.

Jeg ELSKER traditioner, og vil følge så mange af dem som muligt - hvis de passer til vores temperement vel at mærke !!!

'DITTO :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

MIN kæreste skal sove ved hans mor og far og jeg skal sove i vores hjem, sammen med mine børn og min veninde og hendes familie, men skal først giftes kl 16,30 så det bliver længe at undvære ham, har sagt til ham at jeg køre ham hjem til sin mor 10 min. i tolv hulk hulk.

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg smider også den kommende brudgom ud - han sover hjemme hos sine forældre. Det er vel bare en gammel tradition som jeg personligt har svært ved at give slip på.

Mine forældre skal til gengæld sove hos mig. De bor i Jylland og vi på Falster, så de kommer fredag og tager hjem søndag. Men jeg skal også bruge min mors hjælp når jeg skal "dulles" op i den helt store stil, og så er det altid rart at have sin mor hos sig til at berolige en lidt når stressen presser for meget på.

0

Del dette indlæg

Vi sover hver for sig, men det er nu mest fordi jeg synes det er en hyggelig tradition, at Johnny ikke har set mig på selve bryllupsdagen før jeg kommer ind i kirken. I princippet kunne det jo være fuldstændigt ligegyldigt - jeg mener vi har jo sovet sammen hver nat siden de sidste 6 år alligevel.

Johnny skal formentlig sove hos sine forældre. Jeg skal sove hos mine forældre sammen med vores døtre - det glæder jeg mig til, for jeg tror at min mor vil gøre alt hvad hun kan for at vi skal få en rigtig hygge-aften. På selve bryllupsdagen tager vi hjem i vores hus for at jeg skal til frisør og for at klæde om inden vi tager til kirken (som ligger 500 m. fra hvor vi selv bor).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne tradition følger vi nu også... :smilie_oster05:

Peter sover hos sin mor, og jeg tror jeg sover hjemme i lejligheden. Vi har planlagt at hygge sammen om aftenen inden, men når der skal soves bliver det hver for sig...

Vi har det godt med også at skal savne hinanden lidt, inden vi skal se hinanden i kirken, så bliver følelsen endnu stærkere, når det hele så kulminerer i kirken :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi sover heller ikke sammen natten forinden brylluppet. Jeg skal sove hos mine forældre, og min kommende mand sover enten i vores hus, eller hos sine forældre. Den tradition syntes vi skal overholdes, og som en anden skriver, så gibber det jo bare lidt ekstra i maven når man ser hinanden igen i kirken :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal holde tøsehygge hos min forældre aftenen før, og har inviteret nogle gode veninder til at spise sammen med os, -og mon ikke gemalen lige kigger ud og siger godnat, det tror jeg nu nok han gør ;)

Knus Nymann

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har valgt at sove sammen, dels fordi Michaels forældre bor langt væk, og desuden er det meget svært for dem at komme ud af døren i tide, så tror de vil sinke Michael en del. Michael og min stedfar skal også hente vores bryllupskage inden kl 12. fordi vi får den lavet privat. Jeg selv skal til frisøren kl. 10 om formiddagen, og derefter vil jeg opholde mig hos min mor som hjælper mig med at få kjole og alt det der på. Så aften inden skal jeg lige hvae gjort alle ting klar hos hende, men det er ikke så slemt ofrdi hun bor lige nedenunder.

Men jeg holder fast i at Michael ikke må se mig fra jeg er taget til frisøren og til jeg ankommer i kirken.

0

Del dette indlæg

Her har vi valgt at sove sammen. Dog mest fordi at man altså sover bedst i sin egen seng og lige præsis den nat er det vigtigt at få sin søvn. Men om morgenen smutter jeg så hjem til mine forældre og så ser vi ikke hinanden før i kirken. Fredag aften skal der jo også sættes æresport op herhjemme og kæresten skulle jo nødig stå med al oprydningen helt alene. :thumbsupsmileyanim:

Så lige præcis den tradition bliver ikke helt fulgt til punkt og prikke her. :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Vi kommer heller ikke til at sove sammen. Hvordan det helt praktisk kommer til at foregå er ikke planlagt endnu, men da vi ikke bor sammen - eller har gjort, og først skal flytte sammen efter brylluppet må vi finde ud af en anden løsning. Men det ender sikkert også med at vi til den tid har i hvert fald den nye fælles lejlighed og enten min eller hans, samt at hans forældre bor i byen vi skal giftes i, så mon ikke nok der kan findes en løsning på det :thumbsupsmileyanim:

mvh Matilde

0

Del dette indlæg

Vi sover heller ikke sammen natten inden brylluppet. Dels fordi jeg synes traditionen er lidt hyggelig, dels fordi min søster har smidt ham ud!! :thumbsupsmileyanim: og dels fordi jeg slet slet ikke lige magter at skulle sørge for at få hans to børn op, give morgenmad, i bad, i tøjet osv osv osv. Det magter jeg nok ikke engang at sørge for selv, det klarer min søster for mig!! Ja lidt stresset bliver man vel. Men sjovt tror jeg ikke det bliver. Sover kun godt når han ligger ved siden af!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer