Mutti46

SKAL man sove sammen natten inden brylluppet

63 indlæg i dette emne

Selvom vi er gift i forvejen på rådhuset, vælger vi nu hvor vi skal velsignelses i kirken, at overholde de traditioner der nu er.

:thumbsupsmileyanim:

Min mand tager til sine forældre sidst på eftermiddagen, han læsser så vores 3 hunde af på en pensionat inden han til sine forældre.

Jeg selv bliver i vores hus, der kommer min lillebror så, og jeg håber min stedsøster kommer også, ellers ved jeg ikke hvem der skal hjælpe mig kjolen. ellers står den bare på hygge. :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror det at man sover hver for sig inden dagen, gør ens føeleser ekstra stærke når man så ser hinanden i kirken. Især hvis man ikke har set hinandens tøj og kjoler, brudebuket og mere. Jeg ved uanset hvad begynder jeg at stortude, for det bliver første gang jeg ser min mand i sådan et sæt tøj. :thumbsupsmileyanim::balloons::balloons:

Anja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover sammen for vi har begge svært ved at falde i søvn uden den anden ved siden af og lige netop den nat tror jeg vi har brug for vores søvn :thumbsupsmileyanim:

Men bliver også den eneste tradition vi bryder...

Det er præcis sådan vi også tænker, så derfor bryder vi også denne tradition. Men vi ses ikke fra kl. 8.30 - 15.30!

God Påske

:smilie_oster05:

genticker.php?dhn=MTYxOTY=.png

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sov sammen natten inden og havde overhovedet ikke overvejet andre muligheder....

Vi ankom sammen med gæsterne (vores tre hold allernærmeste venner + mine to unger - INGEN familie til at lave bøvl og ballade i vores bryllupsweekend) til hotellet fredag eftermiddag.

Vi blev installeret i brudesuiten, som faktisk er en helt lille lejlighed. Her serverede hotellet aftensmad og vi havde medbragt en masse dejligt specialøl - vi er inkarnerede ølentusiaster! - og så stod den ellers på råhygge og for-fest for fuld udblæsning hele aftenen ...... og et pænt stykke ud på natten..... :bearhug::biggrin::cheerleader3:

Da de andre gik derefter ned på deres værelser...... og festede videre hørte jeg dagen efter :hug: ....... tullede vi lige så stille rundt sammen og fik hængt vores tøj frem til dagen efter og snakkede lidt om hvordan dagen mon ville forløbe inden vi puttede os i seng og faldt i søvn.

På bryllupsmorgenen spiste vi alle ti morgenmad sammen, gik en tur langs stranden og tilbage igen hvor jeg gik i krig med at ordne datterens hår inden alle mand gik hver til sit for at gøre sig klar til brylluppet.

Stort :thumbsupsmileyanim: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UUUUUUHH...... Jeg hører til dem hvor jeg tager væk for natten. Jeg ta'r ned til min søster og hygger og det bliver højst sansynligt sammen med vores søn også.

Jeg synes det er så spændende, det der med at man først ser hinanden i kirken, synes det er noget helt specielt.

Knus fra Marie

genticker.php?dhn=MTY2OTk=.png

0

Del dette indlæg

Vi skal sove sammen, da det er sådan vi har det bedst.

Om morgenen spiser vi morgenmad sammen og så tager jeg hjem til mine forældre og Morten... tja enten bliver han hjemme, eller også tager han til sine forældre.

Så vi ser først hinanden, i tøjet og alt det, når vielsen starter. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg troede også vi skulle hver for sig, men da Kim hørte det sagde han chokeret: Jamen, NETOP den morgen vil jeg da vågne op ved siden af dig og kigge dig i øjnene, og vide, at idag bliver vi gift! -Spørg lige om jeg smeltede!!!

Andre praktiske årsager: Vi har tre piger, som skulle være brudepiger, og min formiddag ville blive temmelig stresset hvis jeg skulle have styre på dem foruden mig selv, og dey havd jeg bare ikke lyst til. Al familie bor 1 times kørsel fra os, så Kim havde faktisk ikke nogle steder han kunne overnatte i nærheden. Han fik så lov til at klæde om i vores hotelværelse inden kirken, hvor han så også tjekkede bordkort, anlæg osv.

MIne forældre kom og hjalp mig om formiddagen, hvor Kim så kørte derefter.

Jeg manglede på ingen måde magien i kirken, og adskillelsen var lige så effektiv for os, selvom vi sov sammen. -Og netop at vågen sammen med sin tilkommende på sin bryllupsdag var en genske speciel og dejlig følelse jeg ikke ville have undværet for noget iv erden :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal heller ikke sove sammen. Mine svigerforældre bor "lige rundt om hjørnet" så der sover min kæreste. Min veninde fra Holland kommer og sover hos mig den sidste nat - så der var slet ikke plads i dobbeltsengen til kæresten . Hi hi Jeg synes det er en sød tradition at sove hver for sig - og ret praktisk, for jeg stresser vildt meget om morgenen - det gør min kæreste ikke - så vi ville drive hinanden til vanvid.

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at ville sove sammen på natten inden brylluppet. Dels fordi jeg ikke kan forestille mig noget mere romantisk end at vågne op samme på selve dagen og bare ligge og nyde de sidste stunder som kærester sammen. -HAHA-

Og dels af mere praktiske grunde at vi simpelthen sover bedre når vi sover sammen. Vi kan ikke undvære at kunne mærke hinanden når vi skal falde i søvn. (Lettere latterligt at have de sådan efter 13 år sammen, men sådan er vi. Vi vinker stadigt farvel hver gang en af os tager afsted. :tunge: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:tunge:

Jeg har inviteret de tætteste veninder og mine to søstre til at overnatte hos mig inden slaget skal stå....

Så vi laver en tøse-hygge-aften med masser af fnis og tøsehygge. Jeg glæder mig helt vildt. Vi forlænger lidt den der bryllupsdag syntes jeg. Vi skal have god mad/vin og bare hygge igennem.

Bare lige som en idé.

Knus Pernille

0

Del dette indlæg

Jeg har inviteret de tætteste veninder og mine to søstre til at overnatte hos mig inden slaget skal stå....

Så vi laver en tøse-hygge-aften med masser af fnis og tøsehygge. Jeg glæder mig helt vildt. Vi forlænger lidt den der bryllupsdag syntes jeg. Vi skal have god mad/vin og bare hygge igennem.

Bare lige som en idé.

Knus Pernille

JA det er jo en rigtig dejlig aften til hyggeog putte og snakke.

det bliver bare en dejlig aften her også

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sover IKKE sammen natten inden brylluppet. Det er en gammel tradition, vi gerne vil følge. Jeg synes, det må være noget helt særligt at kysse farvel dagen inden, og så vide, at næste gang vi ses bliver foran alteret. Jeg ved også, at min tilkommende glæææder sig til at se mig komme ind i kirken - og ikke før.

Han sover hjemme, og jeg sover hos min mor.

Gisp... havde slet ikke tænkt på, at det altid er mig, der får losset han ud ad døren i tide, når vi skal noget... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi sover ikke sammen. Min kæreste sover hos forloveren og hans kone, og han skal så gøre sig klar hos dem.

Jeg sover ved mine forældre, der bor 200 meter fra kirken. Min brudepige sover hos mig, og min onkel og tante er der nok også. Men det er mest fordi, de plejer at sove hos mine forældre, når der er noget. Fredag regner vi med at skulle gøre det sidste klart, og så hygger jeg med min veninde. Og så er hun der næste morgen når vi skal gøre os klar, og frisøren kommer og sætter hår hjemme hos mine forældre.

Jeg skal i øvrigt gå de 200 meter op til kirken, det bliver spøjst. Jeg har et indre billede af mig med kjolen under armene, og min brudepige med slæbet løfte gående bag mig, og min far og mor lige bag os på midt i byen :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Nina&Jimmy
0

Del dette indlæg

vi sover sammen natten før :smoking:

det er mere fordi ellers får ingen af os sovet spor..... det gør vi jo nok ikke i forvejen... hihi

vores søn kommer hjem til mine forældre om fredagen og sover der.

så på selve dagen spiser vi morgenmad sammen og så tager jeg til frisøren kl.9.30 ca og så tager min tilkommende

ud til sin kammerat som skal være forlover og gør sig klar derude....

så kommer mine forældre og vores søn hjem til os mens jeg som sagt er til frisøren (låser sig selv ind) så er de der når jeg kommer hjem og så hjælper min mor mig med at få kjolen på.

så bliver min far og jeg hentet kl.12.30 i brudebilen (eller hvad den hedder) min mor og søn køre i egen bil bag os

til kirken hvor brylluppet skal stå kl.13.00

og så får jeg min dejlige tilkommende at se der i kirken.... glæder mig utrolig meget til at se ham stå der...

for det skal lige siges at jeg aner intet om hans farvevalg og design på tøjet..... han siger at han glææææææder sig helt vildt til at se mig komme op af kirke gulvet... og som han selv siger jeg fælder sku nok en lille tåre...

det skal lige siges at han har IKKE let ved tåre... har set ham fælde en tåre da vores søn blev født for 2 1/2 år siden...

så nu har vi det begge sådan at det godt snart må blive d.23 august.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer