Guest Bix78

Feststed i sønderjylland

16 indlæg i dette emne

Halløjsa alle I kommende brude,

så er forberedelserne endelig skudt i gang til vores vinterbryllup 2008 (vi skal giftes d. 22/11 2008) og jeg mangler inspiration til, hvor festen skal holdes. VI kunne godt tænke os en kro eller hotel, da vi har flere gæster der kommer langvejs fra og det vil være fedt at kunne tilbyde overnatningsmuligheder. MADEN skal være super og gerne med skøn vin. Har lige haft fat i Tyrstrup kro men de havde desværre ingen ledige lokaler d. 22/11 :bearhug: ØV!

Så kom med jeres bedste inputs - alle forslag modtages med kyshånd :cheerleader3: VI skal i øvrigt vies i Haderslev, så hvis det er i omegnen vil det bare være super - og ellers kan vi godt køre efter det...

:thumbsupsmileyanim: Den kommende vinterbrud - Birgitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var da lidt sjov, :thumbsupsmileyanim: vi skal også giftes i Haderlev, vi har valgt Hotel Harmonien, der helt kan leve op til samme standard som Tyrstrup kro som heller ikke havde plas til os, altså lidt sjovt ik?

På Harmonien har i gennem hele planlægningen fået en fyrstelig behandling, vi har følt og i centrum fra første gang vi kontaktede dem og følt at vores fest er det vigtiste i verden, vi var i lørdags til prøve middag og det var altså helt fantastisk.

Mange hilsner

Lilian :cheerleader3:

Giftes 26.04.2008

0

Del dette indlæg

Sjovt nok havde vi også ønsket Tyrstrup kro, men der var heller ikke ledigt på vores dato....og vi ringede endda i Juni sidste år!

Så vi skal holde festen på Øster Højst kro....

Vi har kun haft positive oplevelser med stedet....og folk der har været der før til fest, eller har holdt deres bryllup der anbefaler også stedet varmt. Og maden kan jeg hilse at sige.....den er helt i top....

Et helaftens arrangement med velkomstdrink, 3 retter, øl vin og vand ad lib. hele aftenen/natten samt kaffe og kransekage, og natmad koster 428 kr pr. kuvert.... det synes vi er helt fantastisk billigt. Især med den høje standard de fører på stedet!

se evt. her... www.osterhojstkro.dk

Redigeret af ninaschmidt
0

Del dette indlæg

Og forresten....velkommen herind i dette vanedannende forum, fyldt med søde og hjælpsomme zillaer... :thumbsupsmileyanim:

Kan se det var din første besked....så tillyke med dit forestående bryllup....glæder mig til at læse mere om din planlægning, og se hvilket sted I ender med at vælge....

:easter1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op hvor jeg griner....

sjovt nok havde vi også kontaktet tyrstrup, men de havde heller ikke plads d 8/8-08 så vi har lige i sidste uge valgt harmonien....

damende som en nævner er ret dyr, men det ligger super lækkert...

min svigermor bor lige i nærheden så kender omgivelserne, men har sys det var for dyrt at tage derind...

men hvis i gerne vil ofre en del penge er det jo et lækkert sted.

der er i Hammelev et godt forsamlingshus, hvor man vist selv må komme med drikkevare...

vi havde valgt en kro der ligger i Farris. det kostede omkring 368 kr pr pers. maden er super god, men der er ikke mulighed for overnatning som gjorde vi valgte det fra.

knus

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar - aner ikke hvorfor jeg ikke har tlnkt på Harmonien før :tunge: Jeg har haft fat i Dannevang og de har plads men desværre kun 13 værelser og måske er det nok men det ved vi ikke endnu. Er der nogen af jer der har hørt noget om Dannevang som selskabssted???

Jeg skal helt sikkert have fat i Harmonien for at høre hvad de kan tilbyde og hvordan det ser ud med julefrokoster.

Og så må vi nok konkludere at Tyrstrup må udvide -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hvad med Brødremenighedens Hotel i Christiansfeld?

Har en gang været til fest der, og det er rigtig flot! Maden fejler heller ikke noget :tunge:

Prisen kender jeg ikke, men der er i hvert fald overnatningsmuligheder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en gang været til fest der, og det er rigtig flot! Maden fejler heller ikke noget :tunge:

Gud ja det har du ret i... Har selv været på kursus derude og maden var super lækker. Mener dog de kun har 8 værelser men det er værd at undersøge nærmere - tak -HAHA-

Og ja så er der Damende men er der overnatningsmulighed der???

0

Del dette indlæg

Gud ja det har du ret i... Har selv været på kursus derude og maden var super lækker. Mener dog de kun har 8 værelser men det er værd at undersøge nærmere - tak -HAHA-

Og ja så er der Damende men er der overnatningsmulighed der???

Det tror jeg ikke. Jeg googlede lige på det og kunne ud fra deres hjemmeside ikke se noget om overnatningsmuligheder.

0

Del dette indlæg

Du får helt min kæreste og jeg i gang med at lede... :tunge:

Den gamle grænsekro er også en mulighed - der må man bare ikke slå i tallerkenerne.... -HAHA-

Jeg fandt følgende link med flere muligheder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Hotel Vojen - lige over for banegården. De laver noget super mad og de har også værelser. Her er et link hotel vojens

Så lige at de også har fester til fast pris - med det hele. Det er lidt gammeldags, men meget hyggeligt og top profesionelt.

0

Del dette indlæg

hold da op hvor jeg griner....

sjovt nok havde vi også kontaktet tyrstrup, men de havde heller ikke plads d 8/8-08 så vi har lige i sidste uge valgt harmonien....

damende som en nævner er ret dyr, men det ligger super lækkert...

min svigermor bor lige i nærheden så kender omgivelserne, men har sys det var for dyrt at tage derind...

men hvis i gerne vil ofre en del penge er det jo et lækkert sted.

der er i Hammelev et godt forsamlingshus, hvor man vist selv må komme med drikkevare...

vi havde valgt en kro der ligger i Farris. det kostede omkring 368 kr pr pers. maden er super god, men der er ikke mulighed for overnatning som gjorde vi valgte det fra.

knus

Hejsa,

Vi skal til sommer holde bryllup på Dannevang, og glæder mig super meget til det. Det er et lækkert sted med charme og super god service. Har været til en del andre fester der, og det har altid været perfekt.

Parret der ejer Dannevang har lige overtaget og renoveret Sluk efter Kro i edsted, så det kunne måske også være en mulighed?! Der er der ihvertfald flere værelser.

God fornøjelse med at finde det rette sted!

0

Del dette indlæg

hej igen

restaurant damende har ikke overnatningsmulighed....desværre...

min mening om hotel norden er at de nok er bedre til kursus og den slags... vi har været nede og forhøre os ang vores egen fest, men der var intet hygge over stedet... desuden forventede man nærmest at festen sluttede kl 01, da som han sagde... folk betaler jo 1200 kr for at sove, og så skal de jo også have noget ro... hmm

men der er jo både hotel vojens, og pauli i vojens...

men held og lykke

0

Del dette indlæg

Hejsa,

Vi skal til sommer holde bryllup på Dannevang, og glæder mig super meget til det. Det er et lækkert sted med charme og super god service. Har været til en del andre fester der, og det har altid været perfekt.

Parret der ejer Dannevang har lige overtaget og renoveret Sluk efter Kro i edsted, så det kunne måske også være en mulighed?! Der er der ihvertfald flere værelser.

God fornøjelse med at finde det rette sted!

Dejligt at høre I har gode erfaringer med Dannevang - det er nok også det jeg hælder mest til især fordi mine bedsteforældre havde sommerhus i Kelstrp, så jeg har tilbragt meget tid i området. Og pudsigt nok er min konfirmation blevet holdt på Slukefter Kro jeg anede bare ikke det var dem, der havde overtaget den nu - men tak det giver da lige endnu en mulighed :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer