Guest JJ

Sjællandsbrude

446 indlæg i dette emne

Hej alle i travle brude

Efter at have fulgt dette forum gennem et par måneder og fået STOR inspiration til mit eget bryllup her til sommer, sad jeg lige og fik hvad jeg selv synes var en god ide!

Hvad med at tage en eftermiddag ud af den travle kalender og mødes??

Hvis der er nogen der har interesse i dette kan de sende mig en mail, så kan vi aftale nærmere.

Ellers skriv her om hvad i synes om mit forslag?

Knus

JJ

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej JJ

Smadder god ide, jeg skal dog først giftes i Juli 2005, så det er begrænset hvad jeg er begyndt med af planlægning. Lurer herinde for at få gode ideér og dele de ideér jeg selv har med jer andre.

Havde faktisk selv tænkt på at komme med den ide, men du kom mig lige i forkøbet :)

Hvad havde du tænkt dig man skulle lave ved sådan et arrangement og hvor?

Nina

0

Del dette indlæg

Hej Ninna

Tænkte det kunne være fedt at mødes over en kop kaffe og lade snakken gå.

Jeg er en af dem der ikke har mulighed for at sætte billeder på herinde, så derfor kunne det jo være sjovt at komme med de gode ting, eller snakke polterabendforventninger ;)

Hvor det skulle foregå er næsten op til hvilken stemning folk, jeg ligger gerne hus til, bor dog i Fredensborg.

Kunne være vi kunne låne slottet :)

JJ

0

Del dette indlæg

Det lyder da som en sjov ide!

De fleste af mine søndage er frie, fordi min kommende mand arbejder fra 8-21 - snøft, snøft. Jeg kan dog desværre ikke lægge hus til. ;) Men mon ikke det kunne lade sig gøre at mødes et sted?

Godt ini'tiv! :mellow:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tyara

:) så må vi se om der er flere der følger trop?

Kender godt det der med at kæresten er meget væk, min kæreste læser hd og er travlt optaget af eksamen :knock:

Nogen ideer til hvor vi kunne mødes?

Knus

JJ

Ps. Hvis der skulle være nogle brude fra Jylland/Fyn der ville tage turen skal de være :hjerte: lig velkommen!

0

Del dette indlæg

Det synes jeg da kunne være smadder sjovt/hyggeligt, for mit vedkommende skal det helst være i weekenden da jeg arbejder fra 9 til 17 så det bliver lidt sent at starte på en hverdag.

Jeg ville gerne ligge hus/lejlighed til, men da jeg bor i Malmö tvivler jeg på at der er ret mange der gider at bruge tid og penge på rejsen herover.

Da jeg til daglig arbejder i KBH, vil det ikke være noget problem for mig at det skal holdes på sjælland.

Så hvis det bliver til noget så send lige en besked om det til mig, for jeg vil meget gerne være med, hvis jeg kan.

Knus Nina

0

Del dette indlæg

Den eneste ide jeg lige kan komme på kunne være en restaurant eller café, hvor vi kunne reservere plads alt efter hvor mange der kom. Selv har jeg haft gode erfaringer med Jensens Bøfhus, og der ligger i hvert fald et par stykker af dem på Sjælland - så er der heller ikke en stakkels person der står med hele ansvaret, og opvasken bagefter. :) ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Alle sjællandsbrude-som-skal-mødes :-)

Jeg synes ideen om at holde en dag privat ville være at foretrække, for man får ikke talt helt på samme måde, når det er ude i byen. Det er nemmere at tale sammen derhjemme og der er ikke andre der kan genere med råb og barneskrål.

Hvad med at invitere en eller anden brudeforhandler med smykker, undertøj, et par kjoler.

Eller fra et sted hvor de laver dekorationer og sælger bordkort o.lign.

Eller.....det bedste måske.....hyre "The wedding Planner" herindefra til at komme og komme med gode ård og vejledning. Måske kunne man tilmelde sig og give et overkommeligt beløb til aftenen. - Evt. 150 kr. eller lign...

Det var bare lige lidt foreslag, for jeg synes ideen er super duper!!!

camilla (som bor på fyn og ikke har muligheden for at møde op på sjælland)

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Det lyder som en rigtig god ide! Personligt har vi godt nok lagt os rimelig fast på de fleste ting, men inspiration kan man aldrig få nok af alligevel. ;)

Det kunne jo være, hvis vi be'r pænt om det, at dette emne kunne fremhæves - eller lave et nyt emne hvor folk kan tilmelde sig, og vi kan finde en dato. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at invitere en eller anden brudeforhandler med smykker, undertøj, et par kjoler.

Eller fra et sted hvor de laver dekorationer og sælger bordkort o.lign.

Eller.....det bedste måske.....hyre "The wedding Planner" herindefra til at komme og komme med gode ård og vejledning. Måske kunne man tilmelde sig og give et overkommeligt beløb til aftenen. - Evt. 150 kr. eller lign...

Det var bare lige lidt foreslag, for jeg synes ideen er super duper!!!

hej jj1 og jer andre :mellow:

smadder god ide med at mødes, jeg er frisk og vil gerne være med

kanon ide camillab....

hilsen flette :):)

0

Del dette indlæg

Jeg vil også med!

Jeg synes det er en super god idé og synes bestemt også at Camillas idé er cool. Vi har vel alle styr på de fleste ting, men f.eks. idéer til bordpynt, forskellige bordkort etc er jeg lidt idéforladt på. Så det kunne være både givtigt og skægt at få en eller anden til at komme og holde et lille "foredrag" eller hvad man nu skal kalde det. Og andre emner er jeg bestemt også åben for - hvad med en psykolog om emnet "Skal svigermor virkelig med til mit bryllup?" :)

Café el. lign. er helt fint for mig. Der er mange steder herinde hvor der er masser af plads og man ikke sidder stoppet sammen med andre folk. F.eks. Café Kostbar bag ved HCØ-parken men det er da også cool, hvis der er én der vil have os indenfor dørene.

Jeg er rimelig flex mht. tidspunkt, men stemmer vist mest for en hverdagsaften da jeg har mand (på barsel) og barn som ikke er vilde med at mor bruger weekenderne på andre ting...

Kh Nina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også frisk :-)

Jeg synes det kunne være bedst at holde det privat, især hvis det er på en søndag. Men hvis det er på en hverdagsaften er cafe'erne i københavn nok knap så fyldte eller ? Hov hvem sagde københavn - nå er nok bare mig der tænkte at det nok var der der var flest fra ??

Jeg er frisk - det kan dog ikke blive holdt hos mig da jeg har hund som ikke er specielt glad for fremmede....

Malene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klart jeg er på!!, men vi kommer nok ret mange steder fra så måske skulle vi finde et centralt punkt?? Midt i sjælland f.eks Kommer selv fra Næstved!!

jeg synes bedst om at mødes privat. på restaurant/cafe er det bare ikke det samme, men jensens bøfhus er udelukket, da de har en politik om at gæsterne skal være ude efter max 1½time

Jeg bor godt nok i en lille lejlighed, men har mulighed for at låne større og hyggelige lokaler hvis det skulle være!?? Det bliver så i Næstved??

men ellers er min mail : dragonorb@mail1.stofanet.dk

Pernille

:band2:

0

Del dette indlæg

Weeeheee hvor er det rart at se så mange tilmeldninger :mellow:

Laver lige en opsummering på ja-sigerne indtil nu:

Ninakaninus

Tyara

Uhrenfeldt

Flette

KarenV

Ten

Lufferne

LenaP

HenryHenry

August04

Og så mig selv sagde hunden taz

Så er det lige med at finde en dato og et mødested..

Er stadig vild med ideen om at få en weddingorganisor ud, måske en her fra siden ville komme med et godt tilbud??

JJ

0

Del dette indlæg

Ja, jeg forstaar et hint naar jeg faar et!! :):):)

Okay, her er mit tilbud: Jeg vil meget gerne moedes med Jer!! Og eftersom BryllupsKlars brude jo har en helt speciel plads i mit :hjerte: , skal jeg goere det ganske GRATIS!!!!!

Og saa er dette sikkert et godt tidspunkt nu at indroemme at det faktisk ogsaa er mig som staar bag Something Blue og Baby Blue - saa det tager jeg naturligvis med mig og vi kan lave en slags "Tupperware Party" med Diademer og Tilbehoer, Baby Tilbehoer og Gode raad om Bryllupper, Fester og Svigermoedre!!

Hvis I finder et sted og en dato som kan passe, saa skal jeg soerge for "underholdningen" !!!

Mange venlige hilsner, Mette...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer