MissCamilla

13 til bords!!

6 indlæg i dette emne

Midt i min eksamenslæsning og fuldtidsjob, er mit bryllup umærkeligt rykket tæt på :bearhug:

Jeg har fået et lidt øh...usædvanligt problem.

Vi skal giftes i London (City Hall), så vi har ikke så mange gæster med derover, men det er dog lige i alt sin gru gået op for mig, at vi bliver 13 til bords.

På trods af, at jeg ikke er specielt overtroisk, så synes jeg da ikke det er det bedste udgangspunkt.

Kan man bede dem dække op til 14????

Jeg ved godt det lyder tåbeligt, men alligevel...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om de har den samme overtro i England mht det med at være 13 til bords, men mon ikke de har det,det er jo en kristen overtro, så jeg tror da at jeg ville spørge dem om de ville have noget i mod at dække til kongen også... Det behøver jo ikke være noget fint og fornemt, og for dem der skal dække bord betyder det ikke det helt store om de skal dække op til 13 eller 14...

Spørg dem da - man kan jo aldrig få mindre end man har, og det værste der kunne se er jo at de siger nej, og måske griner lidt af dig bag din ryg, og det sidste finder du jo aldrig ud af alligevel....

0

Del dette indlæg

Vi har samme problem. Til vores fest om aftenen bliver vi kun 13, den aller nærmeste familie. Nu gør det ikke noget for mig og kæresten, vi er ikke overtroiske. Men min mormor er meget overtroisk og er nervøs for at være 13 til bords, også selvom der er knappe nåle tilstede.

Sidste weekend fejrede hun fødselsdag, og min mor blev placeret ved et andet bord for at vi kun ville blive 12 til bords ved det store bord.

Jeg har også overvejet om vi kan bede restauranten om at dække op til 14 personer, jeg kan da snart ikke forestille mig at det skulle blive et problem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer