Nina&Jimmy

Nina & Jimmy, 5. juli 2008

381 indlæg i dette emne

Annonce ♥

KJOLE 6

Med slæbet nede!

post-33206-1210097798.jpg

Med slæbet oppe!

post-33206-1210097843.jpg

Det var de sidste billeder fra kjoleberetningen.

Kom endelig med kommentare, :loveboard::bearhug:

for hvordan skal man dog vælge mellem alle disse dejlige kjoler :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6'eren er virkelig en smuk kjole med perler og glimmer :loveboard:

Men du har altså en rigtig, rigtig, rigtig flot figur i nr. 4!!!! Den halterneck gør noget godt for din barm! Og din tajle er rigtig flot i den også!

Jeg er spændt på, hvad du vælger!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke du køber kjole 6, så gør jeg!!! :hug::loveboard:

:hug:

ENIG! Altså Nina, jeg fik helt tåre i øjnene da jeg så dig i den kjole. :( Du er bare GUDE smuk og Jimmy vil da vælte bagover med dig i den kjole. :bearhug: Hvad siger din egen mavefornemmelse?? ;)

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Helt sikkert sløjfer på æskerne :(

Og mere man kan proppe i? Hmmmm.... er der ikke noget der kendetegner jer? En eller anden lille ting, der siger hvem I er eller hvad I interesser jer for eller noget i den stil?

Uh, håber du har fået lov til at tage billeder af kjolerne idag :hug:

Vi har begge dimission som lærer ugen før brylluppet, så måske folk skulle have skolekridt i æskerne :)

Jamen så kom da med dem!!! :(

Jeg fik også mine tudeservietter i dag... Havde købt 10 pakker - gav den ene til Gitte i dag og så var der lagt en ekstra ved i et andet og ikke særligt anvendeligt mønster :loveboard:

Måske køber jeg også lidt ekstra, for de er jo viiiildt søde! :hug:

God idé med en pakke til Gitte, det så ud som om hun kunne bruge dem :denmarkflag:

Ja, de er fantastisk søde :denmarkflag:

Sikke søde æsker du har lavet.... :)

Og selvfølgelig skal de være med sløjfe :bearhug: Jeg synes, det er ret godt gået, at du har foldet dem :hug:

Ja, hvad er det for billeder, vi skal se? :(

Næste gang jeg har lidt tid, kommer der sløjfer på æskerne. De er faktisk ikke så svære at folde, det tog ikke så lang tid, under en dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh fine billeder.. mere mere.. jeg venter lige til jeg har set alle billederne inden jeg giver min mening.

Hvad synes du så? :denmarkflag:

:loveboard: NR 3, eller 4 eller 5 :bearhug:

Ja, 3'eren og 5'eren kan jeg også godt lide, det var meget den stil jeg gik efter på forhånd. 4'eren blev vi rimeligt hurtigt enige om ikke rigtigt var mig. Vi blev enige om at hvis jeg blev inviteret til fest i kongehuset, så skulle jeg komme og købe den i rød :hug::)

:hug::(KJOLE 6!!!! :hug::( De andre er bestemt også flotte - men WHAU hvor er 6´eren bare flot!

Kram Heidi

6'eren er også en af mine absolutte favoritter. Jeg kan godt lide det romantiske islet, men spørgsmålet er om det er for meget med slæb og det hele.

Smukke smukke kjoler.. Hvad siger din mavefornemmelse??? Har du en favorit?

Vi sorterede i dem undervejs, vi vurderede hver kjole op imod de forrige undervejs, og til sidst prøvede jeg 1'eren igen, da 1'eren og 6'eren endte med at være favoritter.

6'eren er virkelig en smuk kjole med perler og glimmer :(

Men du har altså en rigtig, rigtig, rigtig flot figur i nr. 4!!!! Den halterneck gør noget godt for din barm! Og din tajle er rigtig flot i den også!

Jeg er spændt på, hvad du vælger!

Den flotte figur skyldes, at jeg ikke kunne trække vejret :) Ekspedienten holdte kjolen sammen og min veninde klarede lynlåsen. Jeg mener også, der var noget med, at hun ikke kunne nå at få den hjem. Så 4'eren bliver det ikke :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg må nok sige at mine favoritter er 3,4 og 5.. men 6 er også flot. Jeg syntes personligt ikke at kjole nummer 1 gør så meget som de andre for din krop, men det er jo smag og behag

Har givet min mening her.. nå så 4'eren er udelukket.. så har jeg to tilbage.. der er godt nok mange stemmer på 6'eren.. Er den ikke mangen til Pernilles??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KJOLE 6 SIGER JEG OGSÅ!!! :loveboard::)

WAUW, den klæder dig godt!!!! :( Nr 1 er også super flot, de to er mine favoritter... men ingen tvivl om at jeg hælder mest til nr 6! :bearhug:

Sikke ens smag vi har, det er da ikke første gang vi er enige. Men enig valget står mellem 1 og 6

Kjole 6.....WAUUUW :(:hug: Hold fast den er gudesmuk til dig....

Hvor er det dejligt, at I også kan se hvad, det er jeg er tænker. Jeg bliver mere og mere sikker.

Hvis ikke du køber kjole 6, så gør jeg!!! :hug::(

:denmarkflag:

Det lyder næsten som en trussel :denmarkflag: Jeg er godt nok også tæt på at købe den. Uhh det er spændende, det er jo en kæmpe beslutning.

Hvis ikke du køber kjole 6, så gør jeg!!!

ENIG! Altså Nina, jeg fik helt tåre i øjnene da jeg så dig i den kjole. :) Du er bare GUDE smuk og Jimmy vil da vælte bagover med dig i den kjole. :hug: Hvad siger din egen mavefornemmelse?? ;)

Kram Heidi

Hvor dejlig, det er lige det jeg går efter. :bestwishes: Altså både tåre og at vælte Jimmy :denmarkflag:

Mavefornemmelsen siger 1 eller 6.

Jeg er i tvivl om, om 6'eren er for prangende, og om 1'eren er for cool/ ikke prangende

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Har du købt den, eller hvad?! :bearhug:

:loveboard:

Ikke endnu! Aftalen er, at jeg skal sove på det. Så det er spændende, hvad jeg beslutter :hug:

Jeg må nok sige at mine favoritter er 3,4 og 5.. men 6 er også flot. Jeg syntes personligt ikke at kjole nummer 1 gør så meget som de andre for din krop, men det er jo smag og behag

Ja, 2'eren var ikke så speciel, så den er jeg også gået væk fra. Det er rigtigt, at 1'eren ikke sider perfekt. Det er meningen, at den skal lægges ud ved hoften, og så vil den falde flottere fik jeg at vide.

Uden tvivl nr 6! Du er viiildt smuk i den!

Dejligt at der er nogen, der ikke er i tvivl. :( Det var også fantastisk at have på. Men hvor er det svært at beslutte sig.

Jeg må nok sige at mine favoritter er 3,4 og 5.. men 6 er også flot. Jeg syntes personligt ikke at kjole nummer 1 gør så meget som de andre for din krop, men det er jo smag og behag

Har givet min mening her.. nå så 4'eren er udelukket.. så har jeg to tilbage.. der er godt nok mange stemmer på 6'eren.. Er den ikke mangen til Pernilles??

Jeg har lige prøvet at kigge på Pernilles, hendes havde også båndet, så de minder om hinanden. Men det er ikke den samme, der er rimelig stor forskel på pynten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god ide er at tænke over hvad du synes er dig.

Hvilken en var mest behagelig at have på?

Hvilken en følte du dig mest smuk i?

Kan du se kjolerne i en større sammenhæng - dvs. med evt. slør, sko, hår mm.

Knus Nathasia

Ja, der er vel det bedste at gøre, men hvor er det også bare svært at finde ud af, hvad der er mig.

Det var jo prøvekjoler alle sammen, så det var ikke altid lige til at vurdere, hvordan de ville se ud, hvis det var i min størrelse. Hun sagde, at jeg skulle se bort fra hvordan de sad. Så det er svært at vurdere hvilken, der var mest behagelig.

Jeg følte mig mest smuk i 1'eren og 6'eren. Men det var bare gode bud alle sammen. Det er lidt som om det er spørgsmål om, hvilken der er mest smukkest :loveboard:

1'eren passer til 100% til mine sko. Håret bliver nok en eller anden variant af noget med en knold. Der er mange detaljer bag på begge kjoler, så det skal nok være et kort enkelt slør, lige meget hvilken jeg vælger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

aaaaaaaaaarj så har du bare fravalgt mine yndlings! :(

okay, jeg kan jo høre at dine yndlings er 1 og 6, og det er jo også det vigtigste!!

af de 2 synes jeg er 6'eren er den pæneste, og det bliver helt sikkert også min yndlings når du får den i den rette størrelse og den bliver tilrettet dig :loveboard::bearhug::hug:

(1'ren ser måske lidt trævlet ud :hug: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hva så... Har du sovet på det? :loveboard:

:(

Nej, undskyld... Nu skal jeg nok stoppe :( For mig er der bare INGEN tvivl!!! :hug: Men det er jo heller ikke mig, der skal købe kjole for dig :hug:

Det er 2 vidt forskellige udtryk, du får: kjole nummer 1 er lidt vild og fræk og kjole nummer 6 er vidunderligt smuk, royal, elegant og klæder dig helt enormt godt! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du er monster smuk i nummer 6!!! ellers nummer 5 :denmarkflag: nummer et er sådan lidt rundforvirret at se på... lidt for meget halløj til det giver en dybere mening - hmm og det gør jeg vist heller ikke lige nu :bestwishes:

Ja, 5'eren er også smuk. Jeg blev lidt forvirret af, at der er en perlekant på 5'eren selvom den ikke er todelt, det kunne jeg ikke helt finde ud af. 1'eren føltes ikke helt så fuld af halløj, da jeg så på den i spejlet. Men samtidig kan jeg godt se, at den giver et mere forvirret udtryk på billeder hmm.

aaaaaaaaaarj så har du bare fravalgt mine yndlings! :hug:

okay, jeg kan jo høre at dine yndlings er 1 og 6, og det er jo også det vigtigste!!

af de 2 synes jeg er 6'eren er den pæneste, og det bliver helt sikkert også min yndlings når du får den i den rette størrelse og den bliver tilrettet dig :loveboard::bearhug::hug:

(1'ren ser måske lidt trævlet ud :denmarkflag: )

Ja, jeg valgte, at det nok er vigtigst, at jeg kan trække vejret :)

Ja, den kræver noget tilretning for at blive rigtig god.

Hva så... Har du sovet på det? :(

:(

Nej, undskyld... Nu skal jeg nok stoppe :denmarkflag: For mig er der bare INGEN tvivl!!! :( Men det er jo heller ikke mig, der skal købe kjole for dig :)

Det er 2 vidt forskellige udtryk, du får: kjole nummer 1 er lidt vild og fræk og kjole nummer 6 er vidunderligt smuk, royal, elegant og klæder dig helt enormt godt! :hug:

Selvom jeg var sikker, så skal jeg jo stadig vente på at butikken åbner. Det er godt nok svært.

Når jeg tænker på kjolerne, så tænker jeg at 1'eren er perfekt til receptionen i haven. Mens at 6'eren nok tager sig bedre ud i kirken. Men jeg er nok lidt i tvivl om det lange slæb, jeg er bange for at det bliver for fjollet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du er monster smuk i nummer 6!!! ellers nummer 5 :bestwishes: nummer et er sådan lidt rundforvirret at se på... lidt for meget halløj til det giver en dybere mening - hmm og det gør jeg vist heller ikke lige nu :loveboard:

Ja, 5'eren er også smuk. Jeg blev lidt forvirret af, at der er en perlekant på 5'eren selvom den ikke er todelt, det kunne jeg ikke helt finde ud af. 1'eren føltes ikke helt så fuld af halløj, da jeg så på den i spejlet. Men samtidig kan jeg godt se, at den giver et mere forvirret udtryk på billeder hmm.

aaaaaaaaaarj så har du bare fravalgt mine yndlings! :hug:

okay, jeg kan jo høre at dine yndlings er 1 og 6, og det er jo også det vigtigste!!

af de 2 synes jeg er 6'eren er den pæneste, og det bliver helt sikkert også min yndlings når du får den i den rette størrelse og den bliver tilrettet dig :loveboard::bearhug::hug:

(1'ren ser måske lidt trævlet ud :denmarkflag: )

Ja, jeg valgte, at det nok er vigtigst, at jeg kan trække vejret :)

Ja, den kræver noget tilretning for at blive rigtig god.

Hva så... Har du sovet på det? :(

:(

Nej, undskyld... Nu skal jeg nok stoppe :denmarkflag: For mig er der bare INGEN tvivl!!! :( Men det er jo heller ikke mig, der skal købe kjole for dig :)

Det er 2 vidt forskellige udtryk, du får: kjole nummer 1 er lidt vild og fræk og kjole nummer 6 er vidunderligt smuk, royal, elegant og klæder dig helt enormt godt! :hug:

Selvom jeg var sikker, så skal jeg jo stadig vente på at butikken åbner. Det er godt nok svært.

Når jeg tænker på kjolerne, så tænker jeg at 1'eren er perfekt til receptionen i haven. Mens at 6'eren nok tager sig bedre ud i kirken. Men jeg er nok lidt i tvivl om det lange slæb, jeg er bange for at det bliver for fjollet.

Sådan tænkte jeg også lige præcis om mine kjoler... Tyldrømen var perfekt til sommerfesten og den jeg nu har valgt var den "rigtige" brudekjole, som folk ville forvente at se mig i... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer