Guest frk. S

serverings piger

10 indlæg i dette emne

Vi skal holde bryllup den 9/8 og kender ikke rigtig nogle som er vandt til at komme ud og servere. Hvem har i med? og hvis i ikke kender nogle, hvor har i så fundet nogle henne? Hos os består menuen af buffet, så det er jo ikke fordi vi står og mangler rigtige tjenere, bare nogle piger til at stille frem og rydde ud osv.

knus Frk. S

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg tager selv ud og servere engang imellem. Hvor skal du holde bryllup henne??? Jeg bor på Falster, og er det ikke for langt væk så send mig en PM og så kan det være vi kan finde ud af noget... -HAHA-

Normalt bliver jeg spurgt af folk jeg kender, eller nogen som kender nogen jeg kender, og som så har anbefalet mig...

0

Del dette indlæg

Hvis i skal holde jeres fest lokalt, så spørg naboerne - og/eller sæt et opslag i det lokale supermarked.

mvh

goodbyehansen

PS - du kunne også her på BK skriver hvor i landet - så kan det være, at nogle af de andre brude vil give en hjælpende hånd (med eller uden betaling)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal holde bryllup den 9/8 og kender ikke rigtig nogle som er vandt til at komme ud og servere. Hvem har i med? og hvis i ikke kender nogle, hvor har i så fundet nogle henne? Hos os består menuen af buffet, så det er jo ikke fordi vi står og mangler rigtige tjenere, bare nogle piger til at stille frem og rydde ud osv.

knus Frk. S

Vi er jo næsten naboer... - jeg bor i Vallensbæk.

Jeg ville gerne tilbyde dig min hjælp - har serveret (mest buffet) masser af gange... - men da jeg skal giftes d. 20/9, tør jeg næsten ikke booke mig til noget så vigtigt - i tilfælde af polterabend.....

Jeg har lovet tøserne, at jeg ikke laver super-vigtige aftaler så tæt på brylluppet....

Men hvis du stadig mangler, når tiden nærmer sig, så sig endelig til. Det kan jo være jeg ER blevet poltet, og så er der jo ingen ko på isen :griner:-

0

Del dette indlæg

Uha... Kunne man være så heldig at der var en herinde, der kunne hjælpe til vores reception. Alle vi har haft fat I har andre aftaler... Ufatteligt så mange bryllupper der åbenbart er d. 10 maj :)

Det er i Torslunde Kirke (Ved Ishøj). Maden er gjort klar og der er sat service osv. frem. Det eneste vi skal have en til at stå for er at sætte fadene med mad frem og hælde asti i glassene, så det er klart til at gæsterne og vi selv kommer fra vielsen. Det vil være fra 12.50 til (Vil gerne lige stikke hovedet ind og sige hej inden jeg skal op af kirkegulvet kl. 13.00) og så til ca. 17.00. Når gæsterne er smuttet skal maden så pakkes sammen (Hvis der er noget, sådan så vi har lidt at tage med hjem til weekenden ;) ) og alt servicet er plastic og pap, så det skal bare smides ud.

Nogen, der har lyst og tid?? Vi giver selvfølgelig lidt for ulejligheden og tilbyder også selv at give en hjælpende hånd, hvis det kan bruges til andres bryllupper.

0

Del dette indlæg

Uha... Kunne man være så heldig at der var en herinde, der kunne hjælpe til vores reception. Alle vi har haft fat I har andre aftaler... Ufatteligt så mange bryllupper der åbenbart er d. 10 maj :)

Det er i Torslunde Kirke (Ved Ishøj). Maden er gjort klar og der er sat service osv. frem. Det eneste vi skal have en til at stå for er at sætte fadene med mad frem og hælde asti i glassene, så det er klart til at gæsterne og vi selv kommer fra vielsen. Det vil være fra 12.50 til (Vil gerne lige stikke hovedet ind og sige hej inden jeg skal op af kirkegulvet kl. 13.00) og så til ca. 17.00. Når gæsterne er smuttet skal maden så pakkes sammen (Hvis der er noget, sådan så vi har lidt at tage med hjem til weekenden ;) ) og alt servicet er plastic og pap, så det skal bare smides ud.

Nogen, der har lyst og tid?? Vi giver selvfølgelig lidt for ulejligheden og tilbyder også selv at give en hjælpende hånd, hvis det kan bruges til andres bryllupper.

hvis jeg liige boede i nærheden kom jeg gerne, men desværre søde :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Vi mangler også nogle til at sætte en mindre pavillion, nogle borde, mad mv op og rydde af til et mindre udendørs bryllup ved Bagsværd 9/8 - det er fra først på formiddagen til hen på eftermiddagen. Senere skal vi holde fest for venner og bekendte (vi har dog ikke fundet stedet endnu) - der mangler vi også nogle til det praktiske.

Vi kan sagtens lave en aftale om ét arrangement og ikke begge.

Vi lønner gerne eller hjælper tilsvarende til dit/jeres bryllup :-)

Der er allerede en herfra, der muligvis godt vil hjælpe.

PS) Min trolovede er semiprof fotograf (og har taget billeder af tre bryllupper mod betaling, med succes) - han ville sikkert gerne stille på med kamera tilgengæld...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer