Benita

Brudesko

99 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hvor er der bare mange flotte sko! :loveboard:

Her er mine:

Mine_sko_fra_siden.jpgMine_sko_begge.jpg

...eller i hvert fald det bedste bud på et par brudesko.

Jeg skal giftes i januar, så de passer ikke til årstiden, og bliver det snevejr, ja, så ved jeg ikke helt, hvad det ender med...

Jeg bruger str. 34 i sko og kan således ikke lige finde noget, der ligner brudesko...

Lige nu er jeg bare så frustreret over det! :cheerleader3: Jeg har lige tjekket det sted på nettet, hvor jeg køber "voksensko" i "børnestr., og de har bare INTET, der kan bruges!

Ellers må jeg ty til søster, der bruger samme str. og fandt et par lukkede bryllupssko - eller få våde tæer og så have ekstra strømper med...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

: her er mine - dejlig bred hæl, er nemlig ikke så god til stiletter

post-31498-1213639849.jpg

Hvor er de flotte...hvor er de fra og hvad har du givet for dem? Er de til en bred/smal fod?

Vh.

Henriette

ja det er et godt godt spøsmål, ang. prisen, for jeg har fået dem gratis, iden butik hvor jeg købte kjolen. butikken var lige åbnet, så den første måned fik man et par valgfrie sko + tilretning af kjolen oven i prisen af kjolen. jeg mener min mor siger at de sælger dem i den skobutik hun arbejder i, og mener at de kostede mellem 3-500 kroner. de er fra firmaet meyer sko, under deres diva serie umidelbart vil jeg sige at de passer til en alm/bred fod, men det har jeg ikke så meget forstand på. hælen er 7 cm høj.....

håber det kunne hjælpe lidt

Redigeret af Marie&Søren
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været mange igennem:

Skoene.jpg

Disse købte jeg først og er nu til salg igen :cheerleader3:

Sko_fra_Ebay.jpg

Dem her købte jeg som skiftesko, men sælges nu også :shopping:

Indian-Summer-L.jpg

Disse forelskede jeg mig i, men de når ikke at komme hjem, så jeg har annuleret ordren :balloons:

Kjolek_b_054.JPG

2605-ml.jpg

rainbowJOSEPHINE.jpg

De sidste par, er det par, der passer bedst til kjolen er dermed dem, jeg skal have på! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der bare mange flotte sko! :cheerleader3:

Her er mine:

Mine_sko_fra_siden.jpgMine_sko_begge.jpg

...eller i hvert fald det bedste bud på et par brudesko.

Jeg skal giftes i januar, så de passer ikke til årstiden, og bliver det snevejr, ja, så ved jeg ikke helt, hvad det ender med...

Jeg bruger str. 34 i sko og kan således ikke lige finde noget, der ligner brudesko...

Lige nu er jeg bare så frustreret over det! :cheerleader3: Jeg har lige tjekket det sted på nettet, hvor jeg køber "voksensko" i "børnestr., og de har bare INTET, der kan bruges!

Ellers må jeg ty til søster, der bruger samme str. og fandt et par lukkede bryllupssko - eller få våde tæer og så have ekstra strømper med...

Har du overvejet at tjekke dansesko? Der kan du få rigtig mange lukkede fine sko, i den størrelse. Min datter har sko med lukket tå og ankelrem, med hæl. De fås i sølv, guld, hvid, elfenben osv.

Prøv at søge på nettet. Standard dansesko hvis du søger engelske sider skal du søge på Ballroomdance. Dansesko er også enormt bløde og lækre at have på.

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer