Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Brun med Hvidt bånd.. :thumbsupsmileyanim::) Syntes det gir en fed effekt de to farver mod hinanden.

Ihhh hvor du shopper... det da super fedt... Lækre køb du har gjort dig!

Det gør det i hvert fald også, det var også derfor vi købte det hvide, vi havde det brune i forvejen.

Det er rigtig dejligt at have fået mit dankort tilbage uden restriktioner! :)

Som du selv skriver længere nede... "lidt skal han da have lov til at bestemme" ;) Så blir han os glad jo...

Puuuh tror bare jeg beholder mit dankort langt nede i pungen.. tilgengæld er det H's der blir udnyttet her ;) hehe

Mit bliver også lagt væk igen nu!

Har nemlig fået mit eget bryllupsdankort! Syns det er sejt :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er mest til det brune bånd. Det virker ikke så voldsomt - måske er det billederne, der spiller et pus, men som Heidi skriver, så giver det et mere roligt helhedsindtryk.

:thumbsupsmileyanim:

Skriften er meget tydelig på det hvide, og det er meget tydeligt at det er sort... Så tror det er meget det er gør at det virker lidt forvirrende...

0

Del dette indlæg

Hvor har du dog købt mange fabelagtige ting :thumbsupsmileyanim: - jeg har selv købt cellofan-poser magen til dine, det ligner i hvert fald samme billede fra ebay :) Hvor har du fundet mandlerne henne?

Fine, fine æsker :) jeg synes begge udgaver er flotte - på hver sin måde. Kan godt se at kontrasten er bedre med hvide bånd, men samtidig synes jeg der er noget elegant over dem med brunt bånd... så hvor behjælpelig var jeg lige :)

SS, tusind tak!

Det lyder da lækkert med kræmmerhuse, glæder mig til at de kommer! Tager lidt tid :smoking:

Hvad skal du bruge dine til???

Jeg mener butikken hed thefavourstore på co.uk men hvis du søger var det de eneste med det billed som jeg har vist!

uuh ja de er ret så elegante med det brune bånd :) kan lide dem begge, ulempen med det hvide er måske at æskerne er så store 10x10, og kontrasten får dem til at dominere mere :)

Jeg skal også bruge dem til cacao og mini-marshmellows. Jeg blev inspireret af de der mega-flotte nogle, som desværre kostede en million at få sendt fra USA - jeg købte mine fra en butik der hedder Party Bags på ebay

De er bare dyre... og de fleste steder skal man købe 300 og det løber op :)

Butiksnavnet er til mandlerne, ikke poserne :)

0

Del dette indlæg

Jeg er også med på de hvide bånd på æsken...

De brune er også flotte på æsken, men - forstå mig ret - jeg syntes de kommer til at ligne en chokoladeæske ???? - altså, én man køber i butikken... Hmm - svært at forklare...

Jeg er helt vild med kontrasten med det hvide bånd.... - det ser både flot hjemmelavet ud, men også prof.....

:) :) :) :) Chokoladeæske! (mmmmmmmh fik rigtig meget lyst til chokolade nu)

:):):):)

Ja, det kender jeg godt - jeg ELSKER chokolade..... - især håndlavet !!!

Desværre tror jeg, at jeg er overfølsom overfor chokolade, så det rører jeg ikke før brylluppet. Jeg får en grimt og kløende udslæt !!!

(spiste 2 flødeboller i går, og har lidt udslæt i dag... - så IKKE MERE chokolade til mig, før brylluppet !!)

ÅÅÅÅH NEJ!! man må da ikke blive allergisk overfor chokolade (Selvom jeg godt lige ville blive det indtil brylluppet)

Men det er nok meget smart ikke at tage nogle chancer SÅ tæt på!! Uhh lige om lidt :thumbsupsmileyanim:

Ja, er det ikke en grim ting ikke at kunne tåle ??? - kunne det ikke bare være linser eller bønner ?????

:) Kan nu godt lide bønner, så længe det er de grønne! de andre vil jeg gerne være allergisk overfor :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor har du dog købt mange fabelagtige ting :thumbsupsmileyanim: - jeg har selv købt cellofan-poser magen til dine, det ligner i hvert fald samme billede fra ebay :) Hvor har du fundet mandlerne henne?

Fine, fine æsker :) jeg synes begge udgaver er flotte - på hver sin måde. Kan godt se at kontrasten er bedre med hvide bånd, men samtidig synes jeg der er noget elegant over dem med brunt bånd... så hvor behjælpelig var jeg lige :)

SS, tusind tak!

Det lyder da lækkert med kræmmerhuse, glæder mig til at de kommer! Tager lidt tid :smoking:

Hvad skal du bruge dine til???

Jeg mener butikken hed thefavourstore på co.uk men hvis du søger var det de eneste med det billed som jeg har vist!

uuh ja de er ret så elegante med det brune bånd :) kan lide dem begge, ulempen med det hvide er måske at æskerne er så store 10x10, og kontrasten får dem til at dominere mere :)

Jeg skal også bruge dem til cacao og mini-marshmellows. Jeg blev inspireret af de der mega-flotte nogle, som desværre kostede en million at få sendt fra USA - jeg købte mine fra en butik der hedder Party Bags på ebay

De er bare dyre... og de fleste steder skal man købe 300 og det løber op :)

Butiksnavnet er til mandlerne, ikke poserne :)

:) kommunikation er en svær ting

Tak for hilsenen i min tråd :)

0

Del dette indlæg

Hej Janice.

Hold da op, hvor har du fået shoppet....... :thumbsupsmileyanim: altid rart at man kan det.....

Men hensyn til båndet (ved godt at Rasmus har fået sin vilje), men jeg synes det brune bånd passede bedre......men som du selv skriver, så skal de kommende brudgomme vel også ha lov til at have lidt indflydelse..... :) haha......

0

Del dette indlæg

Hej Janice.

Hold da op, hvor har du fået shoppet....... :thumbsupsmileyanim: altid rart at man kan det.....

Men hensyn til båndet (ved godt at Rasmus har fået sin vilje), men jeg synes det brune bånd passede bedre......men som du selv skriver, så skal de kommende brudgomme vel også ha lov til at have lidt indflydelse..... :) haha......

He he, han er egentlig ret priviligeret... når han endelig tager stilling til noget, får han altid sin vilje :)

0

Del dette indlæg

Halløj halløj hvor var vi kreative igår!

Især Rasmus :thumbsupsmileyanim:

Vi fik lavet boblerne færdige (sløjferne skal lige klippes til tættere på dagen)

og det første sæt af vores wedding trivia, se DET var tidskrævende!

Der kommer lige et hav af billeder, mest af alt fordi jeg er lidt stolt af kæresten min!

De fleste bobler havde fået sløjfe på, men vi var løbet tør for bånd, og de havde ikke mere i butikken, så resten skulle lige have hvidt bånd på!

post-33542-1221322008.jpg

Se lige hvordan han koncentrerer sig, selvom jeg tror tungen mest er for kameraets skyld :)

post-33542-1221322025.jpg

Rasmus er en haj til at binde sløjfer !

post-33542-1221322020.jpg

Redigeret af Janice
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal have 4 sæt wedding trivia spil, med spørgsmål om os på bordende så folk har noget at snakke om hvis det går helt galt.

nu er de printet ud, men vi har kun lavet et sæt, for hold da op det tager tid, der er ca. 90 kort i hvert spil!

De er langt fra perfekte, men det er hvad der sker når man prøver at skære så mage ud som muligt på en gang, og kl er 1 om natten :thumbsupsmileyanim:

Forsiden af kortet

post-33542-1221322519.jpg

halvdelen af bunken, og hvor man kan se spørgsmålene

post-33542-1221322528.jpg

og parat til at komme i en lille hvid æske, når jeg får fat i sådan nogle!

post-33542-1221322534.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er i krea, fedt at manden er med :)

Fine ting I har lavet, må man få en smagsprøve på nogle af spørgsmålene?

Det må du da i hvert fald!

- Hvor blev rasmus låst inde, da han var i prag?

Svar: på et bordel :) Der ligger en historie bag de fleste ting

- Hvor mødte Vi hinanden første gang?

svar: til hulefrokost

Lyder til at I har hygget i fredags...

Det ser rigtig godt ud.. :)

Tark, Det var rigtig hyggeligt!

Hold da op, hvor er i kreative......det ser rigtig godt ud !!!

Og heldige dig, at Rasmus er med på at lave forberedelser allerede......."misundelig smiley"... :)

Tark, Ja det var heldigt, men det var så heller ikke på eget intiativ

Dejlig kreativ fredag og flot ser det ud med både bobler og spørgsmål :thumbsupsmileyanim::)

Tark, har faktisk håbet at jeg kunne købe nogle hvide æsker af dig til spørgsmålene, har du set din salgstråd?

0

Del dette indlæg

WOW - superflotte bobler og "spillekort"...

Og rigtig dejligt, at Rasmus gider være med i produktionen...

Tusind tak, det er bare så dejligt!

Hold da op, I har rigtig været i gang!

Det ser supergodt ud, Janice! :thumbsupsmileyanim:

Tak Anja!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wuuhuuu vi har booket ny fotograf!!

Hvem er det mon......??

Det er FOTOHAJERNE!!!!!

vi er bare SÅ glade for at de var ledige, og det var helt okay med den anden fotograf at vi havde ændret mening, så nu er jeg glad og tvivler ikke på fotograf mere!

0

Del dette indlæg

Nej hvor dejligt!!! Godt for jer... Hvad fik jer til at skifte mening fra den tidligere til Fotohajerne??

Kram Heidi

Ja det er rigtig dejligt... Grunden til at jeg skiftede mening, var at efter jeg har set alle de andres fantastiske billeder herinde, fandt jeg ud af at jeg havde forelsket mig i et billed den tidligere fotograf havde lavet, og ikke den generelle stil af de billeder vist.

Så vi kiggede lidt rundt, og fotohajerne tager fantastiske billeder, og havde taget nogle i omgivelser der mindede om dem vi skulle have taget billeder i og de var så smukke...

Så valget var oplagt og prisen rigtig god!

0

Del dette indlæg

Efter en aften hvor jeg kiggede krea tråden igennem fandt jeg et link som anja havde til kleenex...

så efter at havde kæmpet mig igennem det tyske sprog (Ja jeg opdagede ikke at man kunne få siden på engelsk før efter) fsndt jeg nogle rigtig søde nogle til kirkehæfterne....

Syns de er søde, romantiske, moderne og passer til den brune farve.. :thumbsupsmileyanim:

post-33542-1221839704.jpg

0

Del dette indlæg

Efter en aften hvor jeg kiggede krea tråden igennem fandt jeg et link som anja havde til kleenex...

så efter at havde kæmpet mig igennem det tyske sprog (Ja jeg opdagede ikke at man kunne få siden på engelsk før efter) fsndt jeg nogle rigtig søde nogle til kirkehæfterne....

Syns de er søde, romantiske, moderne og passer til den brune farve.. :hug:

Ej, de er også søde :thumbsupsmileyanim:

Er det også hos Servietten-wimmel?

De er nemlig supersøde! - og jeg var lykkelig over, at vi kunne tage den på tysk over mail... Jeg har det ikke så godt med engelsk ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer