Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Så kom jeg også lige et smut forbi din tråd... Det var ærligt talt det med London shopping der fangede min opmærksomhed og dejligt at se, at du fik købt noget du kunne bruge til brylluppet :bunny_4:

Tillykke med den smukke kjole :cheerleader3: Jeg har set mange prøve den (arbejde i Lilly i min fritid) men aldrig set en, den klædte så godt som dig! WOW den bærer du bare flot :)

Glæder mig til at følge din videre planlægning... Knus

0

Del dette indlæg

Her på det sidste er jeg blevet helt pjattet med de hårdimser...

De er så søde begge to!!! :cheerleader3:

Tark... :bunny_4:

Det er sjovt, for eg har hele tiden vidst at jeg ikke var til slør og diademer, men har altid godt kunne tænke mig en fascinator (Og nu fandt jeg nogle der ikke var så voldsomme )

0

Del dette indlæg

Super søde hår-ting....synes faktisk rigtig godt om den med blomsten, den er rigtig sød.....

Den er den nemlig, og jeg er modig hvis det bliver den, for den er lidt stor men den sidder ikke godt den hårbøjle.

Regner med at tage dem med til prøveopsætning og lade frisøren hjælpe mig..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Så kom jeg også lige et smut forbi din tråd... Det var ærligt talt det med London shopping der fangede min opmærksomhed og dejligt at se, at du fik købt noget du kunne bruge til brylluppet :bunny_4:

Tillykke med den smukke kjole :cheerleader3: Jeg har set mange prøve den (arbejde i Lilly i min fritid) men aldrig set en, den klædte så godt som dig! WOW den bærer du bare flot :)

Glæder mig til at følge din videre planlægning... Knus

WOW det var noget af et kompliment, Tusind tak!! :)

Jeg føler også bare at det er MIN kjole!!

:)

0

Del dette indlæg

Næææh, sikke nogle flotte nogle du har fået fat i i London... :bunny_4: Hvad er det lige de hedder - det er helt væk lige nu. Kanon, at du kan se did selv med sådan en, når du nu ikke er til slør osv. Jeg er helt vild med den med blomsten! :cheerleader3:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

De er så søde begge to!!! :bunny_4:

Tark... :)

Det er sjovt, for eg har hele tiden vidst at jeg ikke var til slør og diademer, men har altid godt kunne tænke mig en fascinator (Og nu fandt jeg nogle der ikke var så voldsomme )

Fascinators er et rigtigt smukt alternativ til diademer og slør :)

Jeg glæder mig til at se dig med den sammen med KJOLEN :cheerleader3:

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Næææh, sikke nogle flotte nogle du har fået fat i i London... :) Hvad er det lige de hedder - det er helt væk lige nu. Kanon, at du kan se did selv med sådan en, når du nu ikke er til slør osv. Jeg er helt vild med den med blomsten! :cheerleader3:

Kram Heidi

Jeg bliver også mere og mere vild med blomsten, der er lidt mere substans over den (Lidt carrie-agtig) så tror jeg skal have sat den på en kam og sat den ordentlidt i håret i stedet for midt på hovedet!

Denn anden er rigtig sød fordi den har perler og sten osv. men tror ikke rigtig at jeg kan sætte den så den kommer til sin ret.

De er så søde begge to!!! :)

Tark... :bearhug:

Fascinators er et rigtigt smukt alternativ til diademer og slør :)

Jeg glæder mig til at se dig med den sammen med KJOLEN :bunny_4:

Det gør jeg også!!! Der er bare sååååååååå lang tid til at jeg skal se min kjole igen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm, sidder lige og spekulerer om det gamle græske sagn om Narcissos!

Det er lidt underligt og slet ikke i trit med Janteloven, men hver gang jeg ser mit lille profilbilled/avatar bliver jeg mere og mere forelsket i mig selv :cheerleader3:

Godt jeg så jeg holde mig til virkeligheden, hvis jeg kigger mig selv i spejlet o ser mit vinterblege selv, fulendt med influenza, snotnæse, uglet hår og morgenkåbe :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Se hvad vi fik igår

De er sååååååå dejlige!!! Lilo er fuldstændig besat af dem (ved ikke lige hvad der sker) når de er ude vil hun slikke på dem! og er eller ved buret hele tiden..

Den lyde hedder Frøken speedy (Rasmus valgte det, fordi den prøvede at flygte) og den mørke hedder Choko chokolademus, syns bare hun er lækker..!!

post-33542-1226238609.jpg

post-33542-1226238628.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer