Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Super flotte vielsesringe og de komplementerer hinanden godt, som du også selv skriver

:cheerleader3: Jeg kan rigtig godt lide dine ekstra sko og endda mere end de andre. Men der tænker jeg også på hælen.

:cheerleader3: Flot jakkesæt til manden.

:bearhug: Dejligt med kig på locations og jeg kan godt se de smukke bryllupsbilleder for mig allerede.

:super: Super med telt og tilbehør klaret. Nu er det jo ligefør, at I kan blive gift :thumbsupsmileyanim:

Håber det gik godt i forvaltningsret for der skal skrives rigtig meget til den eksamen og man har travlt. :)

0

Del dette indlæg

Sikke nogle fantastiske pakker at få, kan godt lide enkeltheden i jeres ringe og så er det en supersød inskription :thumbsupsmileyanim:

Ja det var dejligt lige fra morgenstunden!!!

Vi er så glade for dem, og de passer rigtig godt til os, Min forlovelsesring er jo noget stor med store diamanter, og den skulle også passe dertil..

Er så glad for de inskriptioner der er i ringene, især fordi de er så sigende for os begge og vores tilgang til vores forhold.

Vi besluttede hver for sig hvad der skulle stå i hver vores ring, og blev meget overrasket over hvor godt de passede sammen..

Rasmus er den person, som simpelthen bare er så trofast, og jeg er den der vil kæmpe alt hva jeg har for at det skal være godt, så de er så sigende...

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Super flotte vielsesringe og de komplementerer hinanden godt, som du også selv skriver

:cheerleader3: Jeg kan rigtig godt lide dine ekstra sko og endda mere end de andre. Men der tænker jeg også på hælen.

:bearhug: Flot jakkesæt til manden.

:super: Dejligt med kig på locations og jeg kan godt se de smukke bryllupsbilleder for mig allerede.

:) Super med telt og tilbehør klaret. Nu er det jo ligefør, at I kan blive gift :cheerleader3:

Håber det gik godt i forvaltningsret for der skal skrives rigtig meget til den eksamen og man har travlt. :hug:

:) Tusind tak, vi syntes de er et match made in heaven

:) he he, jeg håber da at jeg kan have de høje på så lang tid som muligt, da jeg er så lav men er i hvert fald også glad for ekstraskoene

:) Han bliver lækker ;)

:) Der er endnu smukkere om sommeren... Jeg håber bare at jeg ikke triller ned af den kæmpe bakke, for så vender jeg tilbage til fest i grøn kjole

-HAHA- Det er så lækkert! og egentlig har vi alt, således at vi kan blive gift i morgen (% papirerne) så alt det andet er bare pynt :thumbsupsmileyanim:

Det er nok gået ok, men jo der er tidspres da alle sagsbehandlingsreglerne er et mareridt at gennemgå, fik da også en hjerneblødning ved noget så simpelt som partshøring :super: De har endda kortet faget ned til 1 semester :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:td: Super flotte vielsesringe og de komplementerer hinanden godt, som du også selv skriver

:fløjt: Jeg kan rigtig godt lide dine ekstra sko og endda mere end de andre. Men der tænker jeg også på hælen.

:blush: Flot jakkesæt til manden.

:) Dejligt med kig på locations og jeg kan godt se de smukke bryllupsbilleder for mig allerede.

:bestwishes: Super med telt og tilbehør klaret. Nu er det jo ligefør, at I kan blive gift :boohoo:

Håber det gik godt i forvaltningsret for der skal skrives rigtig meget til den eksamen og man har travlt. :17:

:bearhug: Tusind tak, vi syntes de er et match made in heaven

:hug: he he, jeg håber da at jeg kan have de høje på så lang tid som muligt, da jeg er så lav men er i hvert fald også glad for ekstraskoene

:cheerleader3: Han bliver lækker ;)

:td: Der er endnu smukkere om sommeren... Jeg håber bare at jeg ikke triller ned af den kæmpe bakke, for så vender jeg tilbage til fest i grøn kjole

:sm: Det er så lækkert! og egentlig har vi alt, således at vi kan blive gift i morgen (% papirerne) så alt det andet er bare pynt :thumbsupsmileyanim:

Det er nok gået ok, men jo der er tidspres da alle sagsbehandlingsreglerne er et mareridt at gennemgå, fik da også en hjerneblødning ved noget så simpelt som partshøring :sm:De har endda kortet faget ned til 1 semester :shooter:

Snyyyyyd. Virkelig kun et semester? Det var nu, man skulle have læst jura og ikke da jeg gjorde det. Jeg håber, at det er gået godt for dig alligevel.

Hvad så med 2. semester. Hvad har I der? Jeg tænker, normalt er der jo stopprøve efter 1. år.

0

Del dette indlæg

:td: Super flotte vielsesringe og de komplementerer hinanden godt, som du også selv skriver

:fløjt: Jeg kan rigtig godt lide dine ekstra sko og endda mere end de andre. Men der tænker jeg også på hælen.

:blush: Flot jakkesæt til manden.

:) Dejligt med kig på locations og jeg kan godt se de smukke bryllupsbilleder for mig allerede.

:bestwishes: Super med telt og tilbehør klaret. Nu er det jo ligefør, at I kan blive gift :boohoo:

Håber det gik godt i forvaltningsret for der skal skrives rigtig meget til den eksamen og man har travlt. :17:

:bearhug: Tusind tak, vi syntes de er et match made in heaven

:hug: he he, jeg håber da at jeg kan have de høje på så lang tid som muligt, da jeg er så lav men er i hvert fald også glad for ekstraskoene

:cheerleader3: Han bliver lækker ;)

:td: Der er endnu smukkere om sommeren... Jeg håber bare at jeg ikke triller ned af den kæmpe bakke, for så vender jeg tilbage til fest i grøn kjole

:sm: Det er så lækkert! og egentlig har vi alt, således at vi kan blive gift i morgen (% papirerne) så alt det andet er bare pynt :thumbsupsmileyanim:

Det er nok gået ok, men jo der er tidspres da alle sagsbehandlingsreglerne er et mareridt at gennemgå, fik da også en hjerneblødning ved noget så simpelt som partshøring :sm:De har endda kortet faget ned til 1 semester

Snyyyyyd. Virkelig kun et semester? Det var nu, man skulle have læst jura og ikke da jeg gjorde det. Jeg håber, at det er gået godt for dig alligevel.

Hvad så med 2. semester. Hvad har I der? Jeg tænker, normalt er der jo stopprøve efter 1. år.

Jeg er på 3 år, så har overstået stopprøven, men med den nye studieordning ser bachelor sådan her ud, (Vi er prøvekaninårgangen = Alt går galt)

1 år.

Juridisk metodelære - 1 måned

forfatningsret - 2 semestre

Formueret 1 -2 semestre (Erstatning u. kontrakt, køb, aftale, tingsret)

folkeret - 1 semester

Familie arveret - 1 semester

2 år.

Formueret 2 - 2 semestre (Obligation, ejendomsret, pant)

strafferet og straffeproces - 2 semestre

EU-ret - 1 semester (KUN domme, ingen lærebog/tekster :shooter: har de dog fået nu)

retshistorie + 1 valgfag - 1 semester

formueret 3 - 1 semester (Kreditorforfølgning)

3 år.

Formueret 4 - ½ semester (CISG & EU-Pil)

forvaltningsret - 1 semester

retsfilosofi + valgfag - 2 semestre

1. Valgfag - 1 semester

2. valgfag - 1 semester

Bachelorprojekt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer