Janice

Janice og Rasmus d. 4 juli 2009

796 indlæg i dette emne

*Sko*

Jeg har nu endelig bestilt mine sko hjem fra england, hvilket var på tide når jeg skal til kjoletilretning i starten af maj

-- 470 kr, måtte jeg slippe for vidunderne, hvilket ca. er halv pris i forhold til Danmark :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig så meget til de kommer hjem, da jeg elsker dem næsten lige så meget som kjolen :biggrin: hvilket er et stort kompliment til min kjole, da jeg ELSKER sko og var lidt bange for brudekjoler til at starte med :bearhug:

Og hvis nogen har glemt hvordan de ser ud, kommer de her !

post-33542-1238619443.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svigerforældre...

Jeg har tænkt meget over om jeg overhovedet havde lyst til at berøre dette emne, fordi jeg ikke skriver særlig personligt i min tråd, men der er noget der nager mig mere og mere, jo tættere på dagen vi kommer.

Puuuuha, her er min store frygt. At mine svigerforældre dukker op i kirken og sætter sig på første række! Derved vil de jo sidde lige i mit synsfelt, og ærlig talt tror jeg at det vil ødelægge vores vielse for mig..

Vi har ikke haft kontakt med Rasmus forældre i et år nu, og ingen af os ønsker det igen så vil da lige prøve kort at skitsere hvorfor.

Fra Rasmus og jeg begyndte at være "rigtige" kærester har han boet hos fra dag 1, inden da boede han hjemme. Efter et ½ år blev det jul, og Rasmus havde bestemt at han havde lyst til at holde jul hos min familie (100 % Hans valg) Han fortæller det aaaaaaaalt for sent til hans forældre, og jeg måtte næsten tvinge ham til det, fordi jeg ikke synes det var fair over for hans forældre idet de tydeligvis regnede med at han var sammen med dem.

Dette skabte stooor drama, og Rasmus fik at vide at han skulle være sammem med dem, ellers ville de ikke have noget at gøre med ham og jeg var ikke velkommen i deres hus mere. Rasmus meldte ud, at han til hver en tid ville vælge mig (Jeg var dybt chokeret her)

Der var de næste 1,5 år store konfrontationer som blev rettet mod mig, og jeg prøvede hver gang at tage tingene op fordi Rasmus er konfliktsky og jeg på det tidspunkt gik og havde ondt i maven næsten hver dag.

under disse konfrontationer, blev det fastslået at:

Jeg er en manipulerende, dominerende møgkælling og heks og "Udsmider" kæreste der nægtede ham at se hans søskende.

Jeg lod Rasmus arbejde 3 jobs, mens jeg sad på min flade røv og krævede en kæmpe ring, så hvor vovede jeg at ville gifte mig med deres søn, det FORBØD de.

Jeg gør nar og nedgør deres familie, og derfor er de i deres gode ret til at råbe og overfuse mig.

Jeg er et forkælet barn/møgunge, og tror jeg er bedre end alle.

Jeg tæver deres søn

Der er åbenbart noget i vejen med mit udseende

Jeg er blevet tvangsfjernet, haft en socialt belastet barndom, lige blevet genforenet med min mor og favoriserer derfor hende.

Jeg kan ikke tåle at blive drillet.

Jeg udnytter Rasmus og er verdens mest egoistiske person.

Jeg er det mest følelsesløse menneske der kan gå på denne jord.

Jeg bør søge psykologhjælp

Det blev fastslået at Rasmus:

bliver nød til at opsøge psykologhjælp

ikke bør gå tilbage til en fuser

er skyld i at hans lillesøster skærer i sig selv.

er skyld i at den anden søster ikke kan sove og græder og derfor ikke kan gå i skole

ikke er flyttet hjemmefra, fordi hans gamle fjernsyn står hos dem, og de derfor må bestemme om ham.

at det brev han har skrevet til dem er skrevet af mig, for han er slet ikke så klog til at formulere sig sådan.

er en lorte søn, fordi han ikke slår deres græs en gang om ugen og klipper deres hæk således at de nu må sælge huset.

tror at de er så onde mennesker, og de ikke fortjener den behandling (behandling = Vores forlovelse)

puuuuha der er så MANGE ting, og jeg synes virkelig de er forfærdelige mennesker.

vi har mødt dem 2 gange efter, hvor de har kommet og krammet os og ladet som der ingenting er sket.

første gang var til en begravelse, hvor vi bare gerne ville holde facaden fordi det ikke lige er stedet man laver en scene.

2 gang. var da Rasmus blev udlært, og det er på baggrund af dette møde at jeg tror de dukker op i kirken og kræver at sidde på første række.

Han havde ikke informeret eller inviteret dem til det den fest der skulle holdes. Det var med spisning på skolen og krævede tilmelding.

Samtidig med at jeg og mine forældre mødte op, kørte de ind på parkeringspladsen til stort chok. Hans mor havde ringet til skolen, får at få programmet.

De nægtede at hilse på mine forældre og da vi gik indenfor sagde hans mor, at de i hvert fald havde en RET til at være der fordi de var hans forældre.

Det var en stor dag for Rasmus, men de satte ham bare i forlegenhed idet han ikke ønskede de var der, og måtte bede dem om at gå igen.

Igen tænkte de ikke på ham, men kun på hvad de havde RET til.

Det skal lige siges at jeg er klar over, at mange ting har hængt særligt ved mig og jeg har udviklet en hukommelse som en lefant og lagt mærke til alle kommentarer. Altså hvis man først er blevet bidt... Dette har nok gjort at jeg er rimelig sart og idag tolererer jeg INTET.

Når Rasmus er blevet angrebet, er jeg desuden blevet stiktosset og det har de fået af vide og jeg har sagt at de er dårlige forældre, men det mener jeg så sandelig også de er.

:biggrin: Nå det her blev så ikke så kort alligevel, men jeg gruer det bare... De er selvfølgelig ikke inviteret men hans 2 mindreårige søstre er og jeg tror ikke at de får lov til at sidde på første række alene, fordi hans forældre mener det er deres plads og deres RET. Jeg ORKER ikke mere drama og slet ikke på denne dag, men man kan vel ikke udlevere billeder til kirketjeneren og forvise dem til globryllupsrækkerne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Svigerforældre...

Jeg har tænkt meget over om jeg overhovedet havde lyst til at berøre dette emne, fordi jeg ikke skriver særlig personligt i min tråd, men der er noget der nager mig mere og mere, jo tættere på dagen vi kommer.

Puuuuha, her er min store frygt. At mine svigerforældre dukker op i kirken og sætter sig på første række! Derved vil de jo sidde lige i mit synsfelt, og ærlig talt tror jeg at det vil ødelægge vores vielse for mig..

Vi har ikke haft kontakt med Rasmus forældre i et år nu, og ingen af os ønsker det igen så vil da lige prøve kort at skitsere hvorfor.

Fra Rasmus og jeg begyndte at være "rigtige" kærester har han boet hos fra dag 1, inden da boede han hjemme. Efter et ½ år blev det jul, og Rasmus havde bestemt at han havde lyst til at holde jul hos min familie (100 % Hans valg) Han fortæller det aaaaaaaalt for sent til hans forældre, og jeg måtte næsten tvinge ham til det, fordi jeg ikke synes det var fair over for hans forældre idet de tydeligvis regnede med at han var sammen med dem.

Dette skabte stooor drama, og Rasmus fik at vide at han skulle være sammem med dem, ellers ville de ikke have noget at gøre med ham og jeg var ikke velkommen i deres hus mere. Rasmus meldte ud, at han til hver en tid ville vælge mig (Jeg var dybt chokeret her)

Der var de næste 1,5 år store konfrontationer som blev rettet mod mig, og jeg prøvede hver gang at tage tingene op fordi Rasmus er konfliktsky og jeg på det tidspunkt gik og havde ondt i maven næsten hver dag.

Jeg er en manipulerende, dominerende møgkælling og heks og "Udsmider" kæreste der nægtede ham at se hans søskende.

Jeg lod Rasmus arbejde 3 jobs, mens jeg sad på min flade røv og krævede en kæmpe ring, så hvor vovede jeg at ville gifte mig med deres søn, det FORBØD de.

Jeg gør nar og nedgør deres familie, og derfor er de i deres gode ret til at råbe og overfuse mig.

Jeg tæver deres søn

Jeg er blevet tvangsfjernet, haft en socialt belastet barndom, lige blevet genforenet med min mor og favoriserer derfor hende.

er skyld i at den anden søster ikke kan sove og græder og derfor ikke kan gå i skole

ikke er flyttet hjemmefra, fordi hans gamle fjernsyn står hos dem, og de derfor må bestemme om ham.

at det brev han har skrevet til dem er skrevet af mig, for han er slet ikke så klog til at formulere sig sådan.

er en lorte søn, fordi han ikke slår deres græs en gang om ugen og klipper deres hæk således at de nu må sælge huset.

tror at de er så onde mennesker, og de ikke fortjener den behandling (behandling = Vores forlovelse)

puuuuha der er så MANGE ting, og jeg synes virkelig de er forfærdelige mennesker.

vi har mødt dem 2 gange efter, hvor de har kommet og krammet os og ladet som der ingenting er sket.

første gang var til en begravelse, hvor vi bare gerne ville holde facaden fordi det ikke lige er stedet man laver en scene.

2 gang. var da Rasmus blev udlært, og det er på baggrund af dette møde at jeg tror de dukker op i kirken og kræver at sidde på første række.

Han havde ikke informeret eller inviteret dem til det den fest der skulle holdes. Det var med spisning på skolen og krævede tilmelding.

Samtidig med at jeg og mine forældre mødte op, kørte de ind på parkeringspladsen til stort chok. Hans mor havde ringet til skolen, får at få programmet.

De nægtede at hilse på mine forældre og da vi gik indenfor sagde hans mor, at de i hvert fald havde en RET til at være der fordi de var hans forældre.

Det var en stor dag for Rasmus, men de satte ham bare i forlegenhed idet han ikke ønskede de var der, og måtte bede dem om at gå igen.

Det skal lige siges at jeg er klar over, at mange ting har hængt særligt ved mig og jeg har udviklet en hukommelse som en lefant og lagt mærke til alle kommentarer. Altså hvis man først er blevet bidt... Dette har nok gjort at jeg er rimelig sart og idag tolererer jeg INTET.

Når Rasmus er blevet angrebet, er jeg desuden blevet stiktosset og det har de fået af vide og jeg har sagt at de er dårlige forældre, men det mener jeg så sandelig også de er.

:biggrin: Nå det her blev så ikke så kort alligevel, men jeg gruer det bare... De er selvfølgelig ikke inviteret men hans 2 mindreårige søstre er og jeg tror ikke at de får lov til at sidde på første række alene, fordi hans forældre mener det er deres plads og deres RET. Jeg ORKER ikke mere drama og slet ikke på denne dag, men man kan vel ikke udlevere billeder til kirketjeneren og forvise dem til globryllupsrækkerne :thumbsupsmileyanim:

Ej, sikke da en dum situation! Hvis I har kirketjeneren til at følge på plads, så JO, så kan I godt bede ham/hende om at følge dem et andet sted hen -men (desværre?) nok ikke længere væk end ned til bagerste række...

Fatter virkelig ikke, at forældre kan opføre sig sådan over for deres barn... De burde acceptere, at deres søn har valgt dig, uanset om de kan lide det eller ej! Og hvis de virkelig slet slet ikke vil acceptere det, så bør de holde sig væk fra ALT, hvad der vedrører jer...

Håber, I finder en løsning på sviger-problemet!

0

Del dette indlæg

Nu vil jeg ikke sidde her og komme med store piskologiske udredelser (sagde dronningenden den anden dag), men jeg er i hvert fald glad for at kunne spore noget humor i din fortælling for det har du da brug for i denne situation :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, tænker bare stakkels søstre der stadig bor hjemme..

Anyways, på bryllupsfronten tænker jeg om man kunne lade nogle venner/familie ankomme tidligt til kirken og få dem til at sætte sig på de forreste rækker? Ja, altså jeg kommer også gerne hvis du kan holde mit fjæs ud! :bearhug:

Er der nogen i familien der kan sætte dem på plads? - en moster eller noget. Mere hvis de insisterer på at skulle med til festen bagefter?

Håber virkelig at I finder en udvej

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svigerforældre...

Jeg tæver deres søn

Ej, sikke da en dum situation! Hvis I har kirketjeneren til at følge på plads, så JO, så kan I godt bede ham/hende om at følge dem et andet sted hen -men (desværre?) nok ikke længere væk end ned til bagerste række...

Fatter virkelig ikke, at forældre kan opføre sig sådan over for deres barn... De burde acceptere, at deres søn har valgt dig, uanset om de kan lide det eller ej! Og hvis de virkelig slet slet ikke vil acceptere det, så bør de holde sig væk fra ALT, hvad der vedrører jer...

Håber, I finder en løsning på sviger-problemet!

Et eller andet sted gør det mig ikke noget hvis de dukker op som globryllupsgæster... Vi har hele tiden sagt at alle er velkomne, og kan godt forstå at de vil se deres søns bryllup (også selvom det er med mig)... Jeg tror også at de er overbeviste om at Rasmus gerne vil se dem, men han bare ikke må for mig...

Jeg ville i hvert fald ønske at jeg blev holdt udenfor, fordi jeg bare bliver brugt som syndebuk... De mener åbenbart ikke at de skal forholde sig til de problemer Rasmus har (og som han havde inden vi mødtes) hvis de kan afvise det med, at det bare er mig der er en dum kælling og han er under tøflen..

0

Del dette indlæg

Nu vil jeg ikke sidde her og komme med store piskologiske udredelser (sagde dronningenden den anden dag), men jeg er i hvert fald glad for at kunne spore noget humor i din fortælling for det har du da brug for i denne situation :biggrin:

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, tænker bare stakkels søstre der stadig bor hjemme..

Anyways, på bryllupsfronten tænker jeg om man kunne lade nogle venner/familie ankomme tidligt til kirken og få dem til at sætte sig på de forreste rækker? Ja, altså jeg kommer også gerne hvis du kan holde mit fjæs ud! :bearhug:

Er der nogen i familien der kan sætte dem på plads? - en moster eller noget. Mere hvis de insisterer på at skulle med til festen bagefter?

Håber virkelig at I finder en udvej

:bearhug:

piskologisk :thumbsupsmileyanim: Ja der er lidt humor nu et år efter, jeg opgav at bruge flere kræfter på at dementere og forsvare mig selv overfor fuldstændig irationelle beskyldninger...

En høne der lagde et æg, som klækkede og fortalte grisen, der underrettede svigermor om at jeg havde givet Rasmus et kærligt klap i numsen i netto, blet til at jeg tævede ham og fik at vide i fuldstændig alvorlighed at så måtte jeg jo også selv forvente at få nogle tæsk :griner:-

Selvom jeg gentagne gange har fortalt at jeg ALTID har boet med mine forældre, afviser de det fordi de har stor kendskab ??? med "socialt belastede børn" og det er jo derfor jeg er som jeg er...

Altså der skal jo også være plads til fotograf, og en gut med videokamera så de kan blive bænkevarmere, synes bare det ville være SÅ ærgeligt hvis hans søstre ikke får mulighed for at sidde tæt på (de er trods alt inviteret) og jeg synes det ville være ærgeligt for rasmus hvis han skal til at tage sig af dem..

Festen skal heldigvis holdes hos mine forældre, og der er de IKKE velkomne dem har de nemlig også været ude med riven hos (Hvorfor skal guderne vide :heart: )

0

Del dette indlæg

Øv en omgang svigerforældre du har.. :thumbsupsmileyanim:

Er det ikke muligt I kan reserve de forreste rækker til dine forældre og søskende samt hans søskende og måske en moster eller anden person hans søstre er tæt på?

Lad dem ikke om at ødelægge jeres dag, hvis de sætter sig på forreste række må du fokusere på et punkt bag dem. Der kan jeg se en stor fordel ved den svenske vielse, der står man det meste af tiden med ryggen til gæsterne.

Normalt ville jeg nok have foreslået I fik rent bord inden brylluppet, men der er vist for meget konflikt mellem jer til at det kan gå i orden inden brylluppet.

Håber de ikke mener de har ret til forreste række, hvis de dukker op.

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke at det er muligt at gøre rent bord... Jeg tror helt inderst inde at de er fuldstændig overbeviste om at alle deres antagelser er rigtige, og det kan man ikke diskutere med dem...

Desuden er der sagt/skrevet så mange grimme ord at jeg personligt ikke vil kunne få et forhold til dem, hvad Rasmus gør senere hen må han heldigvis selv bestemme..

Hvordan kan man reservere de forreste?? Jeg tror helt oprigtigt at de er overbeviste om at det er deres plads, så skide alt andet... det er jo egentlig lidt sørgeligt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bliver nød til at dele vores invitationstekst med jer, for det er så komisk.. :biggrin:

Jeg synes personligt at den er lidt kvalmende sukkersød, men det er Rasmus der har valgt den og det er jo lidt sødt.

Kære xxxx

Vi smeder vores hjerter

sammen lørdag d. 4 Juli

og håber i vil være med til at fejre vores store dag.

Vielsen finder sted i

Stenløse kirke kl. 14.30

Efterfølgende inviterer vi til fest kl. 17.00 på

xxxxxxxxxxx hvor

blomsterfloret i haven

vil danne en romantisk

ramme om vores store lykke

Kærlig hilsen

Janice & Rasmus

Jeg synes virkelig den er lidt corny :thumbsupsmileyanim: Og jeg fniser sådan teenage agtigt hver gang jeg læser den.... åååh hvad man ikke gør for mandens engagement..

0

Del dette indlæg

Du får lige et kram og sender håb om at dine svigerforældre kan opføre sig ansvaligt og voksent på jeres dag...

:thumbsupsmileyanim:

Og så ellers... Har han selv skrevet teksten? Syns det er sødt! :iloveyou:

nej det er en der er fundet på en hjemmeside med 100'er tekster..

Han er måske bare the Russian og jeg er carrie (SATC)

og tak for krammet!! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

puuuuha jeg synes hurtigt jeg taber momentum mht. brylluppet

jeg har lige haft en dum uge med eksamen, begravelse, og nu skriver jeg bachelor som skal afleveres lige om lidt.

derudover døde min pc, så jeg har fået en ny, billeder osv. ligger dog på en ekstern harddisk.

Vi stresser med lister over de ting der mangler, og følge op på aftaler. Jeg har derudover fået tid til prøveopsætning, så det var en ting der kunne streges.

har her til aften købt undertøj til både mig og Rasmus..

Først boxershorts til Rasmus¨

Den hvide tekst er sådan noget plys skrift, så det "stikker" ud, synes de er ret humorristiske

post-33542-1240624621.pngpost-33542-1240624634.png

Mine trusser!

har købt noget sexet til senere, så det vigtigste var at de er behagelige, og det må man sige bomuldshipsters er..

teksten er den, der står i min vielsesring, og så synes jeg det var lidt sjovt med enden, på enden...

skal have en stropløs hvid bh på, eller intet hvis den kan tilpasses ordentligt ved brystet..

post-33542-1240624641.pngpost-33542-1240624649.png

0

Del dette indlæg

jeg har lige haft en dum uge med eksamen, begravelse, og nu skriver jeg bachelor som skal afleveres lige om lidt.

derudover døde min pc, så jeg har fået en ny, billeder osv. ligger dog på en ekstern harddisk.

Vi stresser med lister over de ting der mangler, og følge op på aftaler. Jeg har derudover fået tid til prøveopsætning, så det var en ting der kunne streges.

Den hvide tekst er sådan noget plys skrift, så det "stikker" ud, synes de er ret humorristiske

Mine trusser!

har købt noget sexet til senere, så det vigtigste var at de er behagelige, og det må man sige bomuldshipsters er..

teksten er den, der står i min vielsesring, og så synes jeg det var lidt sjovt med enden, på enden...

skal have en stropløs hvid bh på, eller intet hvis den kan tilpasses ordentligt ved brystet..

Hvor er begge sæt underdele gode :loveboard:

Jeg tror at du vil blive rigtig glad for dine hipsters. Jeg havde også bare nogle bomuldshipsters på, intet fancy smansigt(?) og glædede mig over at der ingen snerrende blonde var osv. - og så er teksten på dine bare morsom :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Mine trusser!

Hvor er begge sæt underdele gode :iloveyou:

Jeg tror at du vil blive rigtig glad for dine hipsters. Jeg havde også bare nogle bomuldshipsters på, intet fancy smansigt(?) og glædede mig over at der ingen snerrende blonde var osv. - og så er teksten på dine bare morsom :thumbsupsmileyanim:

:loveboard: Ingen blonder til mig... Jeg har nogle og de har det med at ryge op, tror det er fordi der ingen kant er på dem.. Glæder mig til og se hvor fine de er i virkeligheden..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LOL super seje boxers og hipsters. Er de fra samme sted, som Tina har købt t-shirts?

Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

uuhh det ved jeg slet ikke, jeg fandt linket spreadshirt.net i Louises tråd (Isse-pigen) Må da lige ind og se hendes t-shirts.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi er endelig færdige med vores ønskeliste :cheerleader3:

og når jeg nu har samlet billeder af dem får i dem også lige... det har været til stor inspiration at læse andres ønsker, får man glemmer altid liiiige det man står og mangler.

post-33542-1241093339.jpg

post-33542-1241093350.jpg

post-33542-1241093355.gif

post-33542-1241093360.jpg

post-33542-1241093365.jpg

post-33542-1241093375.gif

post-33542-1241093384.gif

post-33542-1241093400.gif

post-33542-1241093427.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer