lii

Nå... mad...

31 indlæg i dette emne

Vi skal give ca 475 kr. for velkomstdrink, forret, hovedret, dessert, kaffe og natmad og fri bar indtil kl.2 og i det er der alt med (serveringspersonale, duge, servietter, lokaleleje ) Jeg synes det er fantastisk billigt. Jeg har været der før og har også bl.a holdt barnedåb der så jeg kender kvaliteten af mad osv... dejligt...

/Chalotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er jo stor forskel på det, I skal give, og det, de forskellige får for pengene.

Vi har fået et nyt fint tilbud fra en privat kok, som min far er kommet i kontakt med via sin hundeluftnings-procedure, og han skal have kr. 130,- i timen. Vi laver en indkøbsliste i fællesskab og så laver han maden. Derudover har vi hyret en sød pige til at være på feststedet fra kl. 15, så hun kan sørge for sandwiches og velkomstdrinks.

Jeg tror, det bliver den bedste løsning, vi kan ønske os, og så hul i ham den tidligere kok, der brændte os af.

Tak for alle jeres svar - nu ved jeg, hvad jeg kan forvente af priser :bearhug:

0

Del dette indlæg

454.- pr. voksen og 240.- pr. barn for velkomstdrink, 3retters menu og kaffe/te med petit four på Støvlet Katrines Hus i Sorø.

Super flot sted..

Og de laver super lækker mad der og god service. Har ikke været til bryllup der men spiste der en del da jeg selv boede i sorø... Var absolut favoritstedet. Smuk belliggenhed og lækker mad :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Se, vores fabelagtige tilbud på kr. 150,- pr. kuvert fra ham, vi kender, som jo har meldt fra, er jo væk....

Så nu skal vi igang med at finde noget andet. Men jeg synes da godt nok, det er dyrt! Vi fik et tilbud på 450,- pr. kuvert!!!!! Det er jo helt tosset!

Så jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvad I skal give. Ikke selve jeres menuer, bare priserne :bearhug:

ca omkring 380 kroner pr. person med fri bar. Men det er jo også med leje af lokale, servering, duge... alt det der hører til....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer