Guest Janni1984

Transport

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kokarer (staves vogn med ko i stedet for hest foran)

Hesteryg hvor i selv sider på hesten

Motercykel

cykler

det hele kommer jo lidt an på hvor langt i skal og om i har nogle særlige relationer... er man landmand er der jo eks. mange muligheder...

Der er ca. 3-4 km til feststedet.. De relationer vi har, kan ikke lade sig gøre... Min kæreste kører lastbil, men de må ikke kører i weekender pga køre/hvile tid... Vi bor på "landet"......

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bor også selv på landet...

Nu ved jeg jo ikke lige hvor langt I bor fra by (og udlejningsmuligheder) men hvad med en rickshaw eller en tuk-tuk?

Det kunne vel også være en vens flotte bil.

Eller hvad med en traktor med "abeburet" (halmvognen) bagefter? Så kunne den være fyldt med halmballer til at sidde på og pyntet med bøgegrene, flag m.v. Det har jeg set en gang - bare til at køre gæsterne i - super sjovt og hyggeligt.

I kunne også køre på fire-hjuls-crosser. Det må der da være nogle (markejere) i nærheden, der har.

Knus MC

0

Del dette indlæg

Nu ved jeg jo ikke lige hvor langt I bor fra by (og udlejningsmuligheder) men hvad med en rickshaw eller en tuk-tuk?

Eller hvad med en traktor med "abeburet" (halmvognen) bagefter? Så kunne den være fyldt med halmballer til at sidde på og pyntet med bøgegrene, flag m.v. Det har jeg set en gang - bare til at køre gæsterne i - super sjovt og hyggeligt.

I kunne også køre på fire-hjuls-crosser. Det må der da være nogle (markejere) i nærheden, der har.

Knus MC

en rickshaw eller en tuk-tuk.. hvad er det??????????

Tak for nogle gode forslag, de kommer med i tænkeboksen...

Der er nok nogen der vil sige at det ikke er på landet vi bor, men det synes jeg, der er et godt stykke til indkøbsmuligheder bla. :cheerleader3:

Redigeret af Janni1984
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus MC

Der er nok nogen der vil sige at det ikke er på landet vi bor, men det synes jeg, der er et godt stykke til indkøbsmuligheder bla. :thumbsupsmileyanim:

En rickshaw er sådan en trehjulet cykel-taxi med bagsæde til 2 passagerer. En tuk-tuk er en lille slags scooter-bil. Prøv at Google på billeder - så ved du havde begge dele er...

Knus MC

0

Del dette indlæg

En Diskobil :thumbsupsmileyanim:

Spøg til side: En brandbil kunne være et sjovt indslag (særligt hvis manden er brandmand), men i praksis er det nok vanskeligt på grund af momsreglerne for mandskabsvogne. En total udslidt Dacia o.l. kunne også være en sjov pendant til de typiske limousiner o.l.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus MC

Der er nok nogen der vil sige at det ikke er på landet vi bor, men det synes jeg, der er et godt stykke til indkøbsmuligheder bla. :thumbsupsmileyanim:

En rickshaw er sådan en trehjulet cykel-taxi med bagsæde til 2 passagerer. En tuk-tuk er en lille slags scooter-bil. Prøv at Google på billeder - så ved du havde begge dele er...

Knus MC

Den der tuk-tuk, er bare for fed..... Ved du hvor man måske kan leje en?????????????

0

Del dette indlæg

Slet ikke ingen der har andre kreative muligheder, der er lette at leje????????????

:rolleyes::):)

Hej Janni.

Vi skal køre i en gammel, super fed amerikaner bil. Vi bor i Vojens og ham vi skal låne/leje bilen af bor også i Vojens, så man skal jo nok ikke bo så langt derfra for at det kan lade ig gøre. ´Jeg kan godt skaffe dig nummeret på ham, hvis I er interesserede, men det er jo ikke så kreativt. Og så kan jeg med sikkerhed sige, at bilen er OPTAGET d. 6. september 2008! :cheerleader3:

Hilsen Anne

0

Del dette indlæg

Slet ikke ingen der har andre kreative muligheder, der er lette at leje????????????

:rolleyes::):)

Hej Janni.

Vi skal køre i en gammel, super fed amerikaner bil. Vi bor i Vojens og ham vi skal låne/leje bilen af bor også i Vojens, så man skal jo nok ikke bo så langt derfra for at det kan lade ig gøre. ´Jeg kan godt skaffe dig nummeret på ham, hvis I er interesserede, men det er jo ikke så kreativt. Og så kan jeg med sikkerhed sige, at bilen er OPTAGET d. 6. september 2008! :cheerleader3:

Hilsen Anne

Jamen det er først den 11 Juli 2009 vi skal bruge noget....

Men ved ikke om det er for langt væk, når vi bor i Middelfart

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:rolleyes:

Jubii jeg har måske arrangeret at vi bliver hentet i en ford mustang... min kommende ved ikke noget, og det bliver en overraskelse. Han bliver fuldstændig vild, da hans største ønske er at eje sådan en Ford Mustang fra 60érne helt rød og med hvide lædersæder. Han bliver vildt glad..... glæder mig til at se hans ansigt når han ser den

0

Del dette indlæg

Hej..

Vi skal køre i en gammel Ford a fra 1930..

Jeg søgte på gamle bile og fandt en lokak klub for ejere af gamle biler, og så skrev jeg til dem om de evt. kunne hjælpe..

Og det kunne de.. vores kommer til at se nogenlunde sådan her ud, bare mørke blå med sorte skærme...

Ford_20A_20de_20luxe_1_.jpg

post-27409-1208693329.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer