Karina-l

Hjælp,

15 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har også købt et ur til min kæreste, et ur med en brugsanvisning vel at mærke (jo tykkere brugsanvisning jo bedre, og jeg har aldrig set sådan en tyk brugsanvisning til et ur før!). Det er radiostyret, bliver ladet op af solens stråler, indbygget termometer, barometer, højdemåler, kompas og meget andet. Det er noget som jeg ved han bliver glad for, også fordi vi skal til Amerika på bryllupsrejse, hvor han kan få brug for mange af alle de funktioner.

Jeg købte det på ebay til under halv pris af hvad det koster i DK!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle.

Jeg skal finde en morgengave til min kommende mand...

Men er helt på bar bund hvad det kan være.

Manden har jo alt, og det må gerne være noget specielt.

Så hvis du har gode foreslag modtages de meget gerne

:cheerleader3:

Karina

Det ville jo hjælpe lidt, hvis du skriver noget om hans interesser.

0

Del dette indlæg

Jeg kan heller ikke komme på noget.... Men min kæreste elsker sådan noget som biler og alt hvad der bryder grænser så som bongee jumping... så jeg har overvejet noget i den stil..

Men kan man noget i DK...

Hvad med faldskærm (Selvom jeg er mega bange ved tanken om at han skal det) Men ved bare at han ville blive ellevild

Hvad koster sådan en tur på Jyllandsringen??? Og hvilken bil???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste dyrker meget sport så jeg giver ham en våddragt til triathlon træning.

Vi har dog selv valgt hvad vi vil give hinanden-jeg får et polar løbeur(et af de nye smarte der kan måle ALT distance, hastighed m.m.)-Vi vil helst give hinanden noget som vi ønsker os og kan have glæde af i lang tid - glæder mig ihvertfald til at få min morgengave. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hold da op.

Så har man ikke lige tid til at komme til computeren 1 dag, også er der sådan en dejlig respons på ens forespørgsel. . Det er helt vildt. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::birthday:

Manden min har desværre et meget fint/dyrt/brugbart ur. Så den idé kan jeg desværre ikke bruge . . Men den med et gavekort til noget specielt er hemed taget med i overvejelserne.

Manden min interessere sig for biler, gamle/nye. Musik og film. .

Den idé med at give ham et gavekort til Jyllandsringen er ikke værst. det skal der lige forskes lidt mere i...

Her også overvejet om han skal med ud og spise, derefter en god koncert eller lignende.. .

Altså lave morgengaven på en eller anden fælles måde, så det er en oplevelse vi får sammen.

Håber der kommer nogle flere gode idéer. De modtages ihvertfald gerne :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg gav min kæreste klippekort et år i julegave. Jeg havde selv lavet dem og så var de til de ting han havde mest brug for. Jeg lavde et til at slippe for opvask, et til at han kunne spille computer hele dagen uden at jeg måtte sige noget til det (jep, der havde jeg ikke tænkt mig særlig godt om), et til massage og endelig et til hvad som helst... Det var faktisk en stor succes. Og så koster det jo ikke noget. Men det kan jo også være klippekort til noget større, fx ud og spise, en heldags overraskelse eller hvad man nu finder på...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer