Guest Fia1979

Flabet svar på invitation

101 indlæg i dette emne

Hej Piger..

Har i dag snakket med Fia - og hun kommer ikke herinde mere.. (hun har travlt med babyerne i maven ;))

Men hun skrev en opdatering som hun syntes jeg skulle ligge ind til jer.. så here goes:

Skrevet af Fia1979 - 7 maj 2009

Vi blev gift, fantastisk drømme bryllup.

Til bryllupet ønskede brorens kone ikke mig tillykke unden for kirken (vi har på vidio hvor hun demonstrativt gå forbi migog kun hilser på P), hun talte faktisk ikke til mig hele dagen. (dagen efter sage jeg godmorgen til hende og mener hun fik mumlet et godmorgen tilbage).

Under det meste af festen stod broren og hans kone uden for og røg. Brokkede sig over vinen ikke blev skinket hurtigt nok.

Til sidst kom de med en led sang. Hvor de afslørede fortrolige ting om min mand. Det blev/er han meget ked af. Det var ikke sjove ting men ting man bestemt ikke gider hele ens nye svigerfamilie skal vide.

Den eneste kóntakt vi har haft med dem siden, er at vi har sendt takkekort til dem. Sendt julegaver til deres børn og inviteret deres den store datter på ferie her oppe til hendes fødselsdag.

Vi har ikke engang fået et tak for julegaverne. Men datteren skrev dog en sms om at hun ikke havde tid til at komme og besøge os.

Ved gennem forældrene at broren har været alvorligt syg, men vi har stadig intet hørt. Ved de har sølvbryllup i denne måned og vi er ikke inviteret. Hvilket er en stor lettelse for så syntes vi godt vi kan lade være med at indviterer dem til barnedåb, konfirmation og andre ting.

Næste gang vi skal se dem er til oktober hvor min svigermor og svigerfar holder guldbryllup. Det glæder vi os bestemt ikke til, frygter det fraktisk en del.

Men kan ikke se en udvej for at slippe unden om. For så vil det gå ud over forældrene, hvis vi ikke møder op. Men vi har det begge ret dårligt med at forvente at blive svinet til på en eller anden måde. Som vi har oplevet dem, er det ikke muligt at tale med dem, som vi ellers gør hvis en af os er i konflikt med et andet menneske. Så man kan finde en løsning.

Tror det her forsætter til forældrene ikke er her mere og så ser vi slet ikke noget til hinanden mere.

Syntes det er trist. Især når vi inviterer til noget og der kommer 16 fra min side af familien og 2 fra min mands.

Ville ønske vi bare kunne få noget kontakt til nogle af børnene, men det må nok vente til de er lidt større og bølgerne ligesom har lagt sig....

Åh det var godt at du har holdt tråden oppe og at du kender Fia.

Har læst det hele og hele vejen igennem tænker jeg, det kan bare ikke være rigtigt!!!!

Er dog glad for at Du Fia, ikke behøver at se dem mere, det må være en lettelse, bortset fra det kommende guldbryllup. Men gad vide hvorfor de mon er sådan overfor jer. Broderen må være meget misundelig på din mand, ellers kan jeg ikke se hvad der skulle være med ham, m.m han fejler noget, for det virker det absolut til. Plus at konen er ligesådan overfor dig, det er jo sygt. Stakkels deres børn, håber da der er lidt bedre stemning hjemme ved dem!!!!!

Stor :rolleyes: fra mig.

Lone

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer