Lauritzen

Se hvad jeg har lavet

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Allesammen.

Se hvad jeg har lavet.... :thumbsupsmileyanim:

4 kasser chokolade og helt uden at spise nogen af dem under vejs.. Nej hvor er jeg stolt af mig selv..

IMG_0005_1.jpg

IMG_0008_1.jpg

IMG_0007_1.jpg

:bunny_4::bunny_4: Whau hvor ser det godt ud. Har du fløjtet meget længe siden du ikke har spist bare én?? :7himmel::cheerleader3::rolleyes:

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej Allesammen.

Se hvad jeg har lavet.... :thumbsupsmileyanim:

4 kasser chokolade og helt uden at spise nogen af dem under vejs.. Nej hvor er jeg stolt af mig selv..

IMG_0005_1.jpg

IMG_0008_1.jpg

IMG_0007_1.jpg

Wooooow! Både til udseendet af chokoladerne, og det faktum, at de alle har "overlevet" indpakningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Taak allesammen.

Jeg er også super stolt, især over at jeg ikke spiste nogen af dem. Jeg er den størst slikmund nord for alperne og især chokolade har jeg et svagt punkt for. :cheerleader3:

Jeg har købt dem i Super Brugsen. Det er dem der hedder Grand Cru fra Anthon Berg. Det er ikke fordi de er så dyre, jeg gav 35 kr. for en æske hvori der er 24 stykker chokolade. Det er da til at overkomme. :cheerleader3:

Jeg "lånte" på et tidspunkt en skabelon af en anden bruger herinde. Det er dog ikke den jeg selv har brugt, da den var med to slags tekst og hjerter. (Vedhæftet nederst)

Min egen skabelon er der nok ikke så mange der kan bruge, da jeg har lavet det i Qaurk (Et dtp-program) men hvis der er nogen der kan, siger I bare til.

Knus Maria

Chokolade.doc

Chokolade.doc

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger.

Hvordan laver i det chokolade?

Køber chokoladen og laver så noget selv at sætte om?

ck

Lige præcis.. :thumbsupsmileyanim:

Jeg har købt Grand Cru chokolader, pillet papiret af og sat mig eget hjemmelavet og -klippet papir på bagefter..

Knus Maria

Redigeret af Lauritzen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du dele flere billede og evt fremgangsmåden...? :thumbsupsmileyanim: Vil være meget taknemmelig... Har været inde og lure på færdige invitationer og synes det er noget dyrt og måske ikke 100% som jeg gerne vil have det... :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vil du dele flere billede og evt fremgangsmåden...? :thumbsupsmileyanim: Vil være meget taknemmelig... Har været inde og lure på færdige invitationer og synes det er noget dyrt og måske ikke 100% som jeg gerne vil have det... :bestwishes:

Sender dig lige en pm

Knus Maria

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer