Guest Trine&Michael

Vores invitation indtil videre

24 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg er i gang med vore hjemmelavet invitationer, og vil egentlig bare gerne høre hvad I synes indtil videre. Jeg vedhæfter 4 billeder, da jeg ikke kan få dem til at være i en fil.

De åbnes op ad, inden i kommer en slags gennemsigtig papir med selve teksten (er stadig i tvivl om hvad der skal stå).

Hvis det er utydeligt er papiret udenpå beige/brun med lyserøde prikker, og inden i er den lyderød med beige/brune samt lyserøde prikker...

Men kom med jeres ærlige mening - kan i hvert fald sige at folk som kender mig vil sige "De er rigtig Trine-agtige" :-)

post-29003-1209058538.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

De er rigtig fine. :cheerleader3: Hvor du købt teksten invitation??? :thumbsupsmileyanim:

Tak for rosen :-)

Teksten INVITATION er købt i Panduro Hobby - koster omkring 20 kr for 35 - 40 stk.

mvh

Trine

Så vidt jeg kan se er "INVITATION" teksten fra Karen Marie Klip. Kan det passe? :back2topic: For så kan de fås i stort set alle "ordentlige" hobbyforretninger.

Kram Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger

Jeg har gået og været lidt utilfreds over den invitation jeg oprindelig havde udtænkt mig - synes den var kedelig.

Så derfor har jeg nu, i samarbejde med kæresten funder på noget helt andet. :thumbsupsmileyanim:

Vedhæfter det endelig resultat som afsendes i morgen, og naturligvis min blærerække... :thumbsupsmileyanim:

Tak for al den inspiration i andre giver bare ved at lægge jeres billeder ind, håber nogle kan få glæde af vores..

Lad mig vide hvad I synes om vores endelige resultat :thumbsupsmileyanim:

Billederne kommer i rækkefølge, så første kommer her:

post-29003-1211307739.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer