Sign in to follow this  
Followers 0
H&N

Tale

8 posts in this topic

Hej alle i smukke brude,

Jeg kom til at tænke på, om bruden også skal holde tale? -Jeg ved godt man selv bestemmer, men hvad siger traditionerne, er der nogen som ved det?

0

Annonce ♥

Hej smukke

Jeg regner ikke med at holde tale for Kenneth. Jeg ved jeg vil gå og have det rigtig dårligt ind til det er overstået, da jeg aldrig har brudt mig om at stå og sige en masse foran andre mennesker...

I gamle dage, holdt bruden ikke tale, men det er vist blevet mere og mere almindeligt at holde tale for sin gom.

0

Hej,

Jeg holder ikke tale for min kommende. Jeg læner mig tilbage og nyder det :-)

:thumbsupsmileyanim:

Mette

0

Jeg holder heller ikke tale til brylluppet. Han synes ikke det er nødvendigt - han siger det, der skal siges i sin tale. Har tænkt på, at jeg måske vil synge en sang for ham (og kun ham, ikke til alle andre) i stedet for. Han ved ikke noget om det.

- Camilla

0

Annonce ♥

Jeg holder en tale for min mand, og slutter af med at synge en sang...

Jeg har egentlig ikke tænkt over om det var noget man skulle eller ikke skulle som brud... Jeg har bare følt at det var det rigtige for MIG, fordi jeg har noget på hjerte!

0

Jeg havde tænk mig at holde en tale og et læse et digt op. Forde jeg har løst til at gør det,ikke forde jeg føgler mig forpligtet.

0

Det er oprindeligt kun brudgommen som skal holde tale og ikke bruden men det er blevet meget populært at bruden også holder tale......men det gør jeg ihvertfald ikke-det bliver kun min kommende mand som holder tale og så selvfølgelig min far og højst sandsynligt min kommende svigermor for hun elsker at holde taler

0

Vi har kun været til 3 brylluper. Ved det ene bryllup holdt både bruden og gommen tale, ved det andet bryllup var det kun gommen og ved det 3. bryllup holdt ingen af dem tale. Jeg ville ikke forvente at bruden holdt tale - men jeg regner med selv at gøre det (men jeg kan også godt lide det og det synes jeg betyder meget).

0

Annonce ♥