Sign in to follow this  
Followers 0
Catalina

Den allerbedste PA

18 posts in this topic

Nå, nu må jeg hellere fortælle om min sjoveste PA i går!

Jeg blev hentet af den flotteste pyntede bil i går ved 10 tiden. Turde snart ikke gå udenfor da jeg så bilen med et kæmpe billede af mig! Jeg fik lige lov til at tage min taske og drikke min mælk færdig også var det ellers afsted!

Her er bilen jeg blev hentet i :thumbsupsmileyanim:

post-28629-1209301851.jpg

Edited by Catalina
0

Annonce ♥

Første stop på turen var ved Dansk Glaskunst i Høruphav, de puster de flotteste ting, og jeg kan altid bruge lang tid på bare at gå rundt at kigge. Her var det arrangeret at jeg selv skulle puste glas, og at jeg måtte få det med hjem bagefter!!

Jeg startede med at puste en glaskugle, faktisk er det slet ikke så hårdt at puste som jeg troede, og hvis jeg selv skal sige det blev det ret godt :thumbsupsmileyanim:

Bagefter måtte jeg vælge farver til enten en vase eller en skål, jeg valgte at lave en skål da jeg har vaser nok. Selvfølgelig skulle skålen være i grønne nuancer når nu det også er farverne til vores bryllup! Først i morgen kan jeg hente den færdige skål, skal nemlig køle langsomt af og kommer først ud af ovnen i aften. Men nøj hvor jeg glæder mig til at se resultatet!

Syntes at det var vildt fedt at puste glas, og opleve hvor levende det egenligt er, og hvor er det bare specielt at få lov til at puste glas et sted som man allerede er så vild med! Anede slet ikke at man kunne få tid til sådan noget!

Her står jeg og holder øje med det i ovnen, og viser min skål frem.

Edited by Catalina
0

Efter glaspusteriet tog vi på Skovby kro for at spise middagsmad, et af mine favorit spisesteder, man føler sig altid velkommen der! (Også ligger det så dejligt tæt på hvor vi bor!)

Derefter tog vi til en Antik butik også lige i nærheden, der havde jeg aldrig været, og jeg skulle åbenbart opleve lidt af lokal området :thumbsupsmileyanim: Jeg købte dog ikke noget.

Nu fik jeg pludselig bind for øjnene, måtte nemlig ikke se hvor jeg så skulle hen. Vi kørte et stykke tid, og jeg var ret overbevist om at vi ikke kørte hjem igen, for alle de bump i vejen kendte jeg ikke. Det viste sig dog at der blev kørt over parkeringspladser og småveje, for at forvirre mig. Pludselig fik jeg i hvert fald min hund på skødet. Hun skulle med på vores videre færden :thumbsupsmileyanim:

Edited by Catalina
0

Fra Als kørte vi til Åbenrå hvor vi fik os en is på stranden, jeg troede egenligt at vi skulle ud at gå en tur med hunden, nu hvor hun også var med, men vi skulle faktisk i hundesvømmehal!!

Der ligger en indendørs hundesvømmehal i nærheden af Rødekro, og her ventede en venlig dame på os som skulle hjælpe mig med at give min hund en svømmetur!!

Først skulle Lina (min hund) under bruseren, hvilket hun HADER, og derefter iføres en redningsvest :thumbsupsmileyanim: Så fandt vi flere stykker legetøj som hun kunne lide også ellers hen til rampen hvor hundene kan gå ned i vandet.

Lina viste os lige allesammen hvordan sådan noget skal ordnes, hun sprang i med det samme og pjaskede så jeg blev godt våd! Også svømmede hun ellers frem og tilbage, fiskede legetøj ud af vandet og havde det kæmpe sjovt! Hun fik også hurtigt lov til at få redningsvesten af igen når hun jo klarede sig så godt!

Sådan en tur i hundesvømmehal kan varmt anbefales til alle med en hund. Det var bare så sjovt at hygge sig sammen på den måde og vi fik grinet en masse. Næste gang pakker vi en hel bil og tager derhen med alle hundene (også mine søskendes og forældres hund), det ligger nemlig desværre en times kørsel fra hvor vi bor.

Her er Lina i fuld gang med at svømme, mens jeg sørger for at holde hende motiveret med tilråb og legesager :thumbsupsmileyanim:

Edited by Catalina
0

Annonce ♥

Efter turen i svømmehallen blev jeg sat af derhjemme igen, både mig og Lina var godt trætte efter alle de oplevelser, og hold da op hvor havde vi bare en kanon dag! Jeg synes at det er så fedt at min hund også blev involveret i min PA når nu hun betyder så meget for mig.

Jeg kunne ikke engang selv have planlagt en bedre PA :cheerleader3:

Her lige et billede af mig og min hund efter turen i svømmehallen :thumbsupsmileyanim: Se hvor hun gerne vil i igen :thumbsupsmileyanim:

Edited by Catalina
0

Hvor lyder det som en hyggelig dag! Og hvor er det fedt de fik inddraget hunden, super cool :thumbsupsmileyanim: Jeg er ret imponeret over bilen, hvordan havde de ordnet det med billedet?

Dejligt med sådan nogle fantastiske veninder :thumbsupsmileyanim:

0

Ha ha , sikke en sjov idé at tage i hundesvoemmehal. Vidste slet ikke at der fandtes saadan nogle :thumbsupsmileyanim:

0

Lyder som en rigtig dejlig PA, lige i din ånd. :thumbsupsmileyanim: og sikke en fed bil du blev hentet i! Dete r virkelig flot af dine veninder at gøre så meget ud af det.

0

Annonce ♥

Ååååh, hvor godt!!! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre, at du har haft en god dag og hvor kunne jeg dog også godt tænke mig at prøve at puste glas! :thumbsupsmileyanim:

0

Hej søde ;)

Dejlig PA du har haft :thumbsupsmileyanim: Skålen ser ud til at blive flot :thumbsupsmileyanim:

Kejzer går skam til svømning .- han har klippekort :cheerleader3: Der har dog været pause her henover vinteren.. Men det er en sjov oplevelse at se dem " på dybt vand" :cheerleader3:

Krammer

0

Hvor lyder det som en hyggelig dag! Og hvor er det fedt de fik inddraget hunden, super cool :thumbsupsmileyanim: Jeg er ret imponeret over bilen, hvordan havde de ordnet det med billedet?

Dejligt med sådan nogle fantastiske veninder :cheerleader3:

Det var rigtigt hyggeligt! Bilen stod min søster for, som er skiltemaler og også har hjulpet mig med 100 ting til brylluppet, invitationer, menukort, chokolader osv. Virkeligt flot gjort! Nu har de klistret billedet op hjemme på mine forældre tørretumbler istedet, hun syntes det var synd at smide væk efter brug :kiss:

Ha ha , sikke en sjov idé at tage i hundesvoemmehal. Vidste slet ikke at der fandtes saadan nogle :bearhug:

Hehe, jo, det gør der skam! Jeg havde nu heller aldrig prøvet det. Men det skulle jo være godt, også for raske hunde. Det forbedrer hundens kondition og kredsløb, uden at led og knogler lider overlast. :kiss:

Lyder som en rigtig dejlig PA, lige i din ånd. :thumbsupsmileyanim: og sikke en fed bil du blev hentet i! Dete r virkelig flot af dine veninder at gøre så meget ud af det.

Jeg var også helt paf... det bliver svært at overgå når de engang skal poltes!!

Ååååh, hvor godt!!! :cheerleader3:

Dejligt at høre, at du har haft en god dag og hvor kunne jeg dog også godt tænke mig at prøve at puste glas! :cheerleader3:

Det kan anbefales! Så hvis du nogensinde kommer til Als, så bestil lige tid hos Dansk Glaskunst!! Det er vidst ikke helt let at få en tid, men hvor er jeg glad for at det lykkedes dem!!

0

Hej søde ;)

Dejlig PA du har haft :thumbsupsmileyanim: Skålen ser ud til at blive flot :cheerleader3:

Kejzer går skam til svømning .- han har klippekort :cheerleader3: Der har dog været pause her henover vinteren.. Men det er en sjov oplevelse at se dem " på dybt vand" :cheerleader3:

Krammer

Nåeh :thumbsupsmileyanim: Jeg tror også at vi skal have klippekort. Det var slet ikke så dyrt som jeg havde troet! (Nu ved jeg ikke hvad de gav for i går, men jeg forstod da at det slet ikke er så dyrt igen) Min lillesøster har en hund med HD, så den skal helt sikkert med ud at svømme!

0

Annonce ♥

Hvor genialt sådan at arrangere en PA, hvor man tager til hundesvømning! Dét synes jeg godt nok er sjovt fundet på :thumbsupsmileyanim:

Ser ud til at have været en rigtig hyggeligt dag og blir spændende at se hvordan skålen kommer til at se ud når den er færdig :thumbsupsmileyanim:

0

Det lyder til at du har haft en rigtig dejlig PA. Rigtige gode ider din veninder har fundet på til dig.

0

Det lyder bare til at have været en kanon god dag :thumbsupsmileyanim:

Blev selv poltet i går - og det er bare en fantastisk oplevelse :thumbsupsmileyanim:

0

Det lyder som om du har haft en rigtig god og oplevelsesrig dag og så kan det jo ikke være bedre. Sød lille vuffi og hvor skønt, at den også var med til sidst.

Glæder mig til at se skålen, når du har hentet den i dag :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥