GSP

endelig friede han

13 indlæg i dette emne

hej alle brude her på siden.

ja som overskriften siger, så gik manden sku på knæ idag, dog noget forsinket, da vi allerede skal giftes om ca en måned, havde gået og prikket til ham at nu måtte han da snart gøre det hvis det skulle gøres inden bryllup, og så idag gjorde han det så.

jeg gik ude i vores stald, vi bor nemlig ude på landet hvor vi har køer, og ville så fodrer dyrene for at hjælpe den travle mand, opdager ikke han går med en buket blomster som mælkebøtter, og inden jeg ser mig om gik han sku på knæ og sagde de magiske ord vil du gifte dig med mig, og jeg svarede selvfølgelig ja, er bare så glad for at han nåede at gøre det inden bryllup, og idag var jeg slet ikke forbedredt på det, så der tog han røven på mig, men hold kæft hvor var det dejligt. nu kan jeg bare ikke vente til det bliver 31 maj.

ville bare lige dele den glædelig begivenhed med jer. :thumbsupsmileyanim:

knus til alle og forsat god søndag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :thumbsupsmileyanim: - og mælkebøtter hvor er det bare romantisk.

Det er bare min yndlingsblomst, og jeg har altid sagt at når jeg en dag skulle giftes skulle brudebuketten være af mælkebøtter. Desværre har vi så valgt at gøre det i januar, så det bliver nok ikke aktuelt medmindre gemalen pludselig bliver ualmindeligt kreativ inden for blomsterdyrkning :thumbsupsmileyanim:

Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa tak for alle jers svar.

kæresten ville gerne ha jeg fik en brudebuket af netop mælkebøtter, men det gik jeg ikke med på, da den kan smitte af. han sagde i øvrigt til mig at han gerne ville ha friet noget før, men mælkebøtterne var først fremme nu så derfor blev det først idag.

knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SUPER dejligt for dig/jer! Stort til lykke herfra!!! :loveboard: Håber I får en fantastisk dag.

Jeg bliver altså bare lige nødt til at spørge dig - og alle andre: Hvorfor skal man fries til, efter man har aftalt at blive gift, dato og planlagt hele festen?? Det forstår jeg altså bare ikke. Ikke noget negativt ment, bare af nysgerrighed.

Knus MC

0

Del dette indlæg

jeg kan ikke give dig en forklarning på hvorfor han først har friet nu, folk har gået det sidste halve år og prikket til ham, men hvor det ikke har givet pote, ville da også helst det var sket på den anden måde, men sådan blev det ikke, og nu vil jeg se frem til dagen den 31 maj, for der er jo ikke længe til.

og det er ganske normalt at undre sig. så jeg bliver ikke påvirket af det.

knus. Gitte.

0

Del dette indlæg

jeg kan ikke give dig en forklarning på hvorfor han først har friet nu, folk har gået det sidste halve år og prikket til ham, men hvor det ikke har givet pote, ville da også helst det var sket på den anden måde, men sådan blev det ikke, og nu vil jeg se frem til dagen den 31 maj, for der er jo ikke længe til.

og det er ganske normalt at undre sig. så jeg bliver ikke påvirket af det.

knus. Gitte.

Tak for svar :loveboard: Ja for Søren, du skal da ikke andet end at se frem til dagen - det bliver jo helt fantastisk (gid det var vores tur nu, men vi må lige vente 3 måneder endnu).

Jeg tænkte bare, at hvis vi allerede havde planlagt hele brylluppet uden frieri, så ville jeg slet ikke behøve frieriet længere.

Hav en pragtfuld dag!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer