Guest MissCath

Hvordan lægger man sådan en kage sammen?

8 indlæg i dette emne

Jeg har fået min svigermors veninde og min svigermor til at love, at de vil lave vores bryllupskage. Trolden har så forelsket sig i denne her:

post-28894-1209820746.jpg

(Den kvikke læser vil bemærke, at det næsten er vores monogram, der sidder på den!! :cheerleader3: Så man kan vel godt sige, at 'det er vores kage...!'?)

Men hvordan lægger man sådan en sammen? Skal hver del på hver sin plade? Og endnu mere vigtigt: I hvilken rækkefølge skærer man og hvad hvis man gerne vil gemme toppen? Altså, kan man skille den ad inden udskæringen?

Please help :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af MissCath
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror desvære heller ikk der er nok, specielt ikk når i vil gemme toppen.

Hver kage skal laves på en lille pap skive.. jeg bruger DISSE HER ( de findes i flere forskellige str.

Og inden du ligger næste kage/lag skal du putte nogle stivere ned i kagen, nogle bruger store sugerør, plastik rør eller træpinde til at bære kagen oven over..

Kagen samlet skal spises fra toppen.. Så i er nød til først at fjerne den den øverste inden i kan skære i den i midten.. Eller i kan jo godt skære for i den mellemste og spise lidt der og så inden gæsterne for chancen for selv at gå i gang så lige fjerne den lille top til at gemme

Meget sød kage

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot kage...umiddelbart vil jeg udfra billedet vurdere at der ikke er nok til så mange mennesker....tror I skal have en bund mere på - så den bliver i 4 lag.

Det kommer and på hvor store de er. men hvis de er rimelig standart str. så er der ikke nok.

den øverste tager man af og gemmer alle kagerne står på hver sin plade så de kan tages af. og ikke maser den nederste kage.

hvis du lavede 2 af dem så ville det nok være bedre så kan du evt. lave den anden lidt mindre måske så mængden passer.

som regl skær man jo sammen i den nederste kage, og så er der nogle andre der overtager og skær den på den rigtige måde bagefter.

bare husk at sætte den øverste sløjfe samme sted som de andre så ser den flottere ud. :thumbsupsmileyanim:

http://www.cakecentral.com/article23-Teire...ke-Construction

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...&pid=712620

håber det hjælper lidt

hilsen mia

Redigeret af miafalck
0

Del dette indlæg

Tak for svarene alle sammen :thumbsupsmileyanim:

Jeg må høre sviger og veninden om deres holdning til at lave sådan en kage. Men da vi allerede har aftalt, at de bager og lægger låg på og jeg dekorerer, så må det kunne lade sig gøre. Jeg indsparker et ekstra lag i kagen, så kan Trolden forhåbentlig få sit ønske opfyldt.

God idé med at sætte sløjfen oven over de andre. Jeg tror dog ikke, at jeg dekorerer med sådanne, men nu må vi se!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer